Alkaisitko osa-aikaiseen parisuhteeseen?
Joku mies mainoistaa tuolla suomi24:ssa etsivänsä osa-aikaista parisuhdetta. Mitähän sekin sitten tarkoittaa. Eikö useimmat halua olla joko sinkkuna tai suhteessa kokopäiväisesti.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kertyykö eläke ja kesälomat?
Entä täyttyykö aktiivimalli?
Joo tuollainen suhde olisi ideaali.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuollainen suhde olisi ideaali.
varmaan moni etäsuhde onkin tuota. Nähdäään vain vkonloppuisin.
Aktiivimälli ja viikonloput vapaat.
Minä ainakin tahtoisin sellaista parisuhdetta missä kyllä sitoudutaan toiseen mutta jatketaan omissa kodeissa asumista koska saman katon alle muutto ei olisi kummankaan reaalisuunnitelmissa.
Sama asia vai eri asia kuin ap:n viestissä, mene ja tiedä.
M47
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tahtoisin sellaista parisuhdetta missä kyllä sitoudutaan toiseen mutta jatketaan omissa kodeissa asumista koska saman katon alle muutto ei olisi kummankaan reaalisuunnitelmissa.
M47
Luulen että osa-aikaisessa ei sitoudua toiseen. Ehkä se on kesäduuni.
Viikonloput sinkkuna ja arki-illat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
M47
Tämä olisi minunkin unelmaparisuhde. Elän kyllä jo kohta yhdeksättä vuotta saman miehen kanssa ja yhteinen koti on mutta unelmoin lottovoitosta niin voitais ostaa hänelle tai minulle vaikka tuo viereinen talo tuosta tai joku muu tästä läheltä ja kas, avio-onni olisi niin paljon paremmalla tolalla. Ei oo huono nytkään mutta ei se koskaan ole niin hyvä ettei parantaa voisi
Arki kotona vaimon ja lasten kanssa, osa-aikaisesti h*an kanssa...
Mahtaakohan tulla paljon hakemuksia? Luulisi että naiset eivät haluaisi olla mitään osa-aikaisia.
Löytyykö siihen sitten ehkäsyä kun ihastuu ja rakastuu ja pää sekoaa kun ei nää toista?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö siihen sitten ehkäsyä kun ihastuu ja rakastuu ja pää sekoaa kun ei nää toista?
Aktiiviranneke alkaa piippaamaan ja pusut loppu siihen tunteet purkkiin ja pakastimeen viikoks. Mutta voiko sulanutta tuotetta lämmittää ja pakastaa aina uudelleen? M43
Vierailija kirjoitti:
Riippu kai osa-aikaisuudesta. Voihan se tarkoittaa vaikka kaksi kertaa viikossa koko loppuelämä. Tai sitten se on määräaikainen.
Voi itku noita suomi24-miehiä....
Mainio idea. Kahden viikon irtisanomisajalla. Tai kahden viikon määräaikaisia pätkiä, sopisi loistavasti.
Kaikenlaista. Miksi ei vain pysy sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Mainio idea. Kahden viikon irtisanomisajalla. Tai kahden viikon määräaikaisia pätkiä, sopisi loistavasti.
Mutta kun tunteet voi tulla vastaan. Tai ei kai nyt sentään suomalaisella.
Kertyykö eläke ja kesälomat?