Peniksen koko perheessä
Hei!
Jälleen keskustelu ajautuu peniksen kokoon 😏, mutta menköön.
Olen tässä naisena miettinyt miten peniksen koko on perheen miehillä . Peniksen koko on ns. periytyvää eikö? Miten se menee perheissä . Onko kaikilla perheen miehellä saman kokokoiset? Erektiossa tietysti vaikeampi tietää ( toivottavasti kukaan ei ole nähnyt isäänsä värkkiä täydessä komeudessaan 😳 )
Olisi kiva saada jonkinlaista kommenttia.
Kommentit (71)
Faijani kadehti saunassa jostain syystä kokoani, tietämättä että mulla ei kasva kovettuessa kauheana. Kovana 18cm ja löysänä yleensä 12-15cm. En tiedä onko suvussa isoja munia. Faija ja sedät ja serkkupojat joka tapauksessa olleet aina jokaisen pillun perässä, vaikka kaikilla yleensä oma vaimo kotona.
20v pojallani on isompi kuin minulla, 50v miehellä. Tosin minulla on hieman grower-tyyppinen, pojasta en tiedä.
Kyllä se mitä ilmeisimmin on perityvää. Itsellä on arviointiraadin mukaan iso ja samoin kaikilla neljällä pojallani.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sitä kokoa voi periä kummasta tahansa suvusta. Omien suvun miesten vehkeistä en tiedä kuin, että isällä ei ainakaan lepotilassa ole pieni. Lapsena tuli saunottua yhdessä hänenkin kanssa niin siltä pohjalta.
Lasteni isällä 21cm ja levossakin huomaa ettei se pieni ole. Omat pojat ovat olleet jo vastasyntyneenä iso pippelisiä verrattuna muihin poikavauvoihin joille olen vaippoja vaihdellut.
Nyt 12v esikoinen ärsyyntynyt siitä, että on laiha ja keskimittainen luokkansa poikiin verrattuna ja joku luokkakaveri leikillään kutsunut pätkäksi. Uimahallireissun jälkeen tyytyväisenä naureskeli minulle, että voi olla luokan pisimpiin poikiin verrattuna pätkä pituudeltaan, mutta penis on luokan iso
Ai 16cm paksu 17cm pitkä penis on "keskiverto"? Laskurin joka perustuu tutkimustuloksiin mukaan 16cm ympärysmittaa pienempi penis on 99.95% miehistä ja 96% miehistä on myös lyhyempi kuin 17cm penis.
Omani on oikeasti "keskiverto" 12.5cm paksuudeltaan mutta 19cm pitkä. Niin onhan se iso pituudeltaan mutta ei lähellekään niin harvinainen kuin 16cm paksu penis
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sitä kokoa voi periä kummasta tahansa suvusta. Omien suvun miesten vehkeistä en tiedä kuin, että isällä ei ainakaan lepotilassa ole pieni. Lapsena tuli saunottua yhdessä hänenkin kanssa niin siltä pohjalta.
Lasteni isällä 21cm ja levossakin huomaa ettei se pieni ole. Omat pojat ovat olleet jo vastasyntyneenä iso pippelisiä verrattuna muihin poikavauvoihin joille olen vaippoja vaihdellut.
Nyt 12v esikoinen ärsyyntynyt siitä, että on laiha ja keskimittainen luokkansa poikiin verrattuna ja joku luokkakaveri leikillään kutsunut pätkäksi. Uimahallireissun jälkeen tyytyväisenä naureskeli minulle, että voi olla luokan pisimpiin poikiin verrattuna pätkä pituudeltaan, mutta penis on luokan isoin eikä vielä ole edes murrosikä kunnolla käynnissä.
Mulla on ison pitkän peniksen jonkinlainen ongelma. Molemmat mun vuosia kestäneet pidemmät suhteet ovat menneet siihen että toista sattuu niin p*******ti, että ei voi olla. Poikamiesaikana lyhyemmät suhteet meni hyvin, mut eihän nää tyttelit sitten kertoneetkaan kuinka puhki olivatsittemmin olen ymmärtänyt että iso pitkä penis satuttaa toista. Se parkaisu tulee ei mielihyvästä vaan siitä kun yrittää työntää pohjaan asti. Että en nyt kauheasti kehuskelis isolla. Enkä nyt tiedä mikä katsotaan oikein isoksi mutta koska toi erektiossa laajenee pituuttakin noin 50-60% ja lepotilassa on noin 15cm ni siitä voi laskea.
olen kyllä aatellu leikkausta, mutta en ole uskaltanut siihen lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt 12v esikoinen ärsyyntynyt siitä, että on laiha ja keskimittainen luokkansa poikiin verrattuna ja joku luokkakaveri leikillään kutsunut pätkäksi. Uimahallireissun jälkeen tyytyväisenä naureskeli minulle, että voi olla luokan pisimpiin poikiin verrattuna pätkä pituudeltaan, mutta penis on luokan isoin eikä vielä ole edes murrosikä kunnolla käynnissä.Mulla on ison pitkän peniksen jonkinlainen ongelma. Molemmat mun vuosia kestäneet pidemmät suhteet ovat menneet sii
Mikäs pakko sitä on pohjaan asti runnoa; paitsi ettei se nainen saa silloin edes siihen klittaansa kosketusta millään.
Itse olen 15 ja munalla on mittaa 18cm ja 13cm löysänä sen 12 joka on semin iso löysäksi, täysi ikäisellä veljelläni on kuulemma vain 15cm ja 11cm paksuutta ja löysänä 9cm pituutta ja paksuutta. Itse olen tainnut saada paremmat geenit isältä kun löysänä on tyyliin saman kokoinen mutta isälläni on kyllä paljon paksumpi tyyliin 14senttiä ja näyttää hirveelle tukille
Ei ole periytyvää, joten voitte lopettaa tyhjän jauhamisen.
Koko määräytyy pääasiassa murrosiän testosteronitason perusteella.
Hämmennyin osasta kommentteja. Millaisessa perheessä vanhemman ja lapsen välillä käydään minkäänlaista keskustelua peniksen koosta? 😮😄
836