Peniksen koko perheessä
Hei!
Jälleen keskustelu ajautuu peniksen kokoon 😏, mutta menköön.
Olen tässä naisena miettinyt miten peniksen koko on perheen miehillä . Peniksen koko on ns. periytyvää eikö? Miten se menee perheissä . Onko kaikilla perheen miehellä saman kokokoiset? Erektiossa tietysti vaikeampi tietää ( toivottavasti kukaan ei ole nähnyt isäänsä värkkiä täydessä komeudessaan 😳 )
Olisi kiva saada jonkinlaista kommenttia.
Kommentit (71)
Ei ole kyse koosta, mielestämme vaan koko seksi on aivan liian yliarvostettua. Emme siitä kumpikaan välitä, joten ei ole mitään ongelmiakaan sen suhteen.
Kuka 15v poika saunoo vielä äitinsä kanssa. Ei olis tullu siinä iässä mieleenkään. Ja lepokoko ei kerro mitään, levossa 8 cm ja 13 cm voivat olla erektiossa yhtä pitkiä. Toinen jäykistyy ja kasvaa vain vähän ja toinen paisuu kun pullataikina.
Itse olen ollut lepotilassa aina pienikokoinen, mutta olen niin kutsuttu growershower eli levon (4-5cm) suhde sänkykammari asentoon (n.19cm) niin kyllä ylläreitä on tullut naisille jaettua, mikäli se nyt pitäisi olla kehuttava asia.
Itselläni on ainakin levossa niin pieni, ettei sitä ilkeä näyttää kellekään. Joskus hyvä kun näkyy ja ohut kuin nakin pala. No eipähän tuo seisokissakaan ole kun max 14 cm. Ja ohut, ympärys 11 cm. Suvussa muilla on normaalit vehkeet, levossa samaa luokkaa kun mulla erektiossa, no ehkä vähän lyhyemmät, mut paksummat. Arvaatte, etten saunailtoja järjestä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sitä kokoa voi periä kummasta tahansa suvusta. Omien suvun miesten vehkeistä en tiedä kuin, että isällä ei ainakaan lepotilassa ole pieni. Lapsena tuli saunottua yhdessä hänenkin kanssa niin siltä pohjalta.
Lasteni isällä 21cm ja levossakin huomaa ettei se pieni ole. Omat pojat ovat olleet jo vastasyntyneenä iso pippelisiä verrattuna muihin poikavauvoihin joille olen vaippoja vaihdellut.
Nyt 12v esikoinen ärsyyntynyt siitä, että on laiha ja keskimittainen luokkansa poikiin verrattuna ja joku luokkakaveri leikillään kutsunut pätkäksi. Uimahallireissun jälkeen tyytyväisenä naureskeli minulle, että voi olla luokan pisimpiin poikiin verrattuna pätkä pituudeltaan, mutta penis on luokan isoin eikä vielä ole edes murrosikä kunnolla käynnissä.Vai että 12v esikoinen poikasi tuli äidilleen kehumaan peniksensä kokoa? Ihan kaikki muumit eivät pojallasi kyllä ole laaksossa, ikävä kyllä. Eipä tosin äidilläkään, kun oikein ylpeydellä ottanut tiedon vastaan, kirjoituksesta päätellen.
No, eihän sitä kauhalla voi vaatia, kun on lusikalla annettu.
Isänsä on ronski suustaan, sieltä jutut peräisin. Monista syistä johtuen olemme eronneet.
Poika on avoin ja puhuu kaikesta kehoon ja murrosikään liittyvästä minulle mikä on mielestäni hyvä asia niin ei tarvitse pähkäillä yksinään tai ole netistä saadun tiedon varassa. Itse panostan kasvatuksessa, myös seksivalistuksessa toisen ihmisen kunnioitukseen ja arvostukseen sekä ymmärrykseen siitä, että kukaan ei ole täydellinen. Tuon poikani letkautuksen otin huumorilla vastaan kuten se oli sanottukin ainakin jossain määrin. Mitä minun olisi pitänyt sitten tilanteessa tehdä, haukkua varhaisteini pystyyn ja sanoa, että se on kielletty elin ja jos siihen koskee kasvaa kynsi päähän?
Kun poikasi on huomattavasti pienempi kuin kaverinsa, niin jo samankokoinen penis kuin isommilla kevereillansa, näyttää hänen lyhyessä varressaan huomattavasti isommalta. Että tiedoksi huumoriäidille.
Mun isälläni on iso (erektiokoosta ei tietysti hajua) ja miesystävälläni tosi iso. Itse taas olen nainen, jolla on iso klitoris ja olen luontaisesti aika paljon testosteronia tuottava (eli luontaisesti pieni rasvaprosentti ja lihakset sekä kasvavat että erottuvat niin hyvin, että joku on joskus luullut minun nappailevan hormoneja).
Leikkimielisesti olen joskus miettinyt, että tuon miehen kanssa olisi hauskaa saada poika. Voisin kuvitella, että edellytykset kookkaaseen penikseen olisivat ainakin kunnossa. Kyllähän tosi moni nainen kuitenkin tykkää isoista peniksistä eli kyllä se etulyöntiaseman antaa jos muu kasvatus on mennyt putkeen.
Minä en edes halua lapsia, perivät vielä mun pienen pilin. On siitä haittaa, varsinkin kun olen hyvännäköinen. Naisia olis, mut ei mopolla mahdottomia.
Vierailija kirjoitti:
Poikani on nyt 15 ja hänen peniksensä lepokoko on nyt huomattavasti suurempi kuin poikani isällä. Saunomme yhdessä ja nuo olen huomannut, että miestäni tuo kokoasia ottaa hirveesti päähän. Hän on tullut tosi ilkeäksi pojallemme. En tiedä, miten tästä selviäisi. En voi ottaa asiaa suoraan puheeksikaan.
Se johtuu usein siitä, että miehellä on myös vatsa suurempi sekä peniksen juuren ympärillä enemmän rasvaa kuin pojallansa, jolla se on tuossa iässä melkein tyyliä napa selkärangassa kiinni ja muutenkin rasvaton. Tällöin penis jää aikuisella miehellä jonkun verran "rasvojen" sisään ja näyttää tietysti pienemmältä.
Meidän suvussa tuntuu kaikilla olevan samankokoisia ainakin löysänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sitä kokoa voi periä kummasta tahansa suvusta. Omien suvun miesten vehkeistä en tiedä kuin, että isällä ei ainakaan lepotilassa ole pieni. Lapsena tuli saunottua yhdessä hänenkin kanssa niin siltä pohjalta.
Lasteni isällä 21cm ja levossakin huomaa ettei se pieni ole. Omat pojat ovat olleet jo vastasyntyneenä iso pippelisiä verrattuna muihin poikavauvoihin joille olen vaippoja vaihdellut.
Nyt 12v esikoinen ärsyyntynyt siitä, että on laiha ja keskimittainen luokkansa poikiin verrattuna ja joku luokkakaveri leikillään kutsunut pätkäksi. Uimahallireissun jälkeen tyytyväisenä naureskeli minulle, että voi olla luokan pisimpiin poikiin verrattuna pätkä pituudeltaan, mutta penis on luokan isoin eikä vielä ole edes murrosikä kunnolla käynnissä.Vai että 12v esikoinen poikasi tuli äidilleen kehumaan peniksensä kokoa? Ihan kaikki muumit eivät pojallasi kyllä ole laaksossa, ikävä kyllä. Eipä tosin äidilläkään, kun oikein ylpeydellä ottanut tiedon vastaan, kirjoituksesta päätellen.
Isänsä on ronski suustaan, sieltä jutut peräisin. Monista syistä johtuen olemme eronneet.
Poika on avoin ja puhuu kaikesta kehoon ja murrosikään liittyvästä minulle mikä on mielestäni hyvä asia niin ei tarvitse pähkäillä yksinään tai ole netistä saadun tiedon varassa. Itse panostan kasvatuksessa, myös seksivalistuksessa toisen ihmisen kunnioitukseen ja arvostukseen sekä ymmärrykseen siitä, että kukaan ei ole täydellinen. Tuon poikani letkautuksen otin huumorilla vastaan kuten se oli sanottukin ainakin jossain määrin. Mitä minun olisi pitänyt sitten tilanteessa tehdä, haukkua varhaisteini pystyyn ja sanoa, että se on kielletty elin ja jos siihen koskee kasvaa kynsi päähän?Kun poikasi on huomattavasti pienempi kuin kaverinsa, niin jo samankokoinen penis kuin isommilla kevereillansa, näyttää hänen lyhyessä varressaan huomattavasti isommalta. Että tiedoksi huumoriäidille.
Poika oli keskimittainen, ei lyhyt ja minkä takia sinä ärsyynnyt jonkun tuntemattoman pojan luokkakavereitaan suuremmasta peniksestä? Huolestuttaako oman peniksesi koko mikäli mies olet tai oman poikasi peniksen koko? Ei vaikuta nyt ihan tasapainoisen ihmisen kommentilta kirjoittamasi.
Perustervehenkisenä naisena toivoisin tosiaan, että pistäisitte linkkiä johonkin tutkimuksiin ettekä vertailisi isienne ja poikienne erektioita.
Meidän perheessä kahdella veljellä ja isällä on isot ja paksut penikset, ja yhdellä veljellä keskikokoinen peruspippeli.
Tää pienimmän peniksen omaava on muuten reilusti pidempi kuin muut perheen miehet, eli ei sekään aina korreloi siihen mitä haarovälistä löytyy...
Ja minä siis tiedän tämän siksi, koska tuo pienimunaisin veli on joskus valitellut vähän kateellisena mulle tätä asiaa ja kokenut epäreiluksi kun muilla perheen miehillä on iso ja itsellä ei.
Olen siis sisko.
Hyi helvetti. Ei riitä että täällä porukat aamusta iltaan jaksaa jauhaa omien vehkeidensä koosta. Nyt piti sitten sekoittaa lapset ja perheenjäsenetkin tähän.
Kaikella rakkaudella, hankkikaa elämä.
https://www.fatherly.com/health-science/the-genetic-science-of-penis-si…
Eli peniksen koko siis määräytyy molempien vanhempien puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Ei riitä että täällä porukat aamusta iltaan jaksaa jauhaa omien vehkeidensä koosta. Nyt piti sitten sekoittaa lapset ja perheenjäsenetkin tähän.
Kaikella rakkaudella, hankkikaa elämä.
Itselle vastenmielisiä aiheita ei ole pakko lukea tai kommentoida. Rakkautta sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika on avoin ja puhuu kaikesta kehoon ja murrosikään liittyvästä minulle mikä on mielestäni hyvä asia niin ei tarvitse pähkäillä yksinään tai ole netistä saadun tiedon varassa. Itse panostan kasvatuksessa, myös seksivalistuksessa toisen ihmisen kunnioitukseen ja arvostukseen sekä ymmärrykseen siitä, että kukaan ei ole täydellinen. Tuon poikani letkautuksen otin huumorilla vastaan kuten se oli sanottukin ainakin jossain määrin. Mitä minun olisi pitänyt sitten tilanteessa tehdä, haukkua varhaisteini pystyyn ja sanoa, että se on kielletty elin ja jos siihen koskee kasvaa kynsi päähän?Kun poikasi on huomattavasti pienempi kuin kaverinsa, niin jo samankokoinen penis kuin isommilla kevereillansa, näyttää hänen lyhyessä varressaan huomattavasti isommalta. Että tiedoksi huumoriäidille.
Poika oli keskimittainen, ei lyhyt ja minkä takia sinä ärsyynnyt jonkun tuntemattoman pojan luokkakavereitaan suuremmasta peniksestä? Huolestuttaako oman peniksesi koko mikäli mies olet tai oman poikasi peniksen koko? Ei vaikuta nyt ihan tasapainoisen ihmisen kommentilta kirjoittamasi.
Ota nyt hölmö ihan rennosti mielipiteinesi. Ei minulla ole koskaan ollut mitään alemmuuskomplekseja kullini kokoon liittyen, kooltaan hyvin keskiverto 17 cm/16cm ympärys. Huvittaa vaan tällaiset lapaset, jotka saa jotain käsittämätöntä mielihyvää jonkun klopin kullin koosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt hölmö ihan rennosti mielipiteinesi. Ei minulla ole koskaan ollut mitään alemmuuskomplekseja kullini kokoon liittyen, kooltaan hyvin keskiverto 17 cm/16cm ympärys. Huvittaa vaan tällaiset lapaset, jotka saa jotain käsittämätöntä mielihyvää jonkun klopin kullin koosta.
Poika oli tyytyväinen kokoonsa. Onpa kamalaa. Toivottavasti jatkossa itkee kikkelin kokoa kuten täällä joillakin tapana.
No kelle on, kelle ei. Voi sitä keksiä vaikka maitopurkille uusia käyttötarkoituksia. Vaan kyllä se siittämistä ja virtsaamista varten on.