Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen hankkii lapselleen bodyn, jossa on tekstinä Miss Suomi 2026? Näin jossain lehdessä sellaisen. Ihan järkky.

Vierailija
28.04.2006 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry lapsi häiritsi kirjoittamista... ajatus katkesi.

Vierailija
22/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sorry lapsi häiritsi kirjoittamista... ajatus katkesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tossa on kyseessä vaan vitsi joka toisten mielestä hyvä, toisten huono. Ei kaikkea pidä ottaa vakavasti:) Voisin omalleni tollaisen paidan laittaa, ajatuksena se, että tyttöni on mielestäni maailman kaunein. Tyhmää, jos joku nyt sit tulkitsis sen niin et oikeesti kasvatan lapsestani aivotonta kanaa....

Vierailija
24/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ole mua raunioittanut miksikään aivokuolleeksi bimboksi. Jo lapsena ymmärsin sen sellaiseksi hyväntahtoiseksi herjaksi ja toisaalta tunsin olevani pidetty ja rakastettu. Ei mulle silti tullut mitään hulluja kuvitelmia ulkonäöstäni, ihan siedettävän näköinen nainen olen.

Te luette nyt noihin huumoripaitoihin vähän liian paljon nyansseja. Meidänkin 2-v. pojan pipossa lukee Päällikkö. Johtuu siitä, että herra on pahassa uhmassa, ja sen pipon näkeminen saa äidin muistamaan, että ohimenevää se tämäkin on ja nauramaan tiukkoina hetkinä. Te varmaan olette sitä mieltä, että me ollaan curling-vanhempia, jotka antaa taaperon pomottaa meitä... :)

Vierailija
25/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapseni on kyllä tosi nätti!

Vierailija
26/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse asiassa inhoan sitä, ja taidan laittaa sen huutikseen myyntiin käyttämättömänä. Kuvittelin olevani ainoa joka ei noista bodyistä pidä, kiva että on muitakin :)

Meillä on myös kyseinen body. Ja minusta se on niin mainio 6 kk vanhalle, joka on juuri oppinut konttaamaan ;)

Vierailija
27/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensinnäkin: vauvasta ei voi tietää, onko hän aikuisena kaunis vai ei. Siksikin kyse on vitsistä.

Misseys on poroporvarillista ja sovinistista. Siksi se on vitsi, ei kukaan sellaista nyt vauvallensa toivomalla toivo.

Jos sun amis- taustaisessa sosiaalisessa ympäristössäsi arvostetaan misseyttä ja kyylätään silmä ruvella Seiskan kaltaisia kulttuuripläjäyksiä, niin ymmärrän allergiasi tuota paitaa kohtaan.

Omassa akateemisessa stadilaisessa sosiaalisessa ympäristössäni tuollainen tulkittaisiin hauskaksi vitsiksi siinä missä Hankkijan lippiskin tai Lordi-fani-t-paitakin.

Vierailija
28/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millainen vaippafirma jakaa sellaisia kylkiäisenä?

Vierailija
29/38 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et se " yliherkkä" -paita sopis aika monelle AV-mammalle... =)

Vierailija
30/38 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nämä huumorintajuttomat äidit ovat niitä jotka opettavat lapsille kuinka nolooo on pukeutua esim. naamiaisiin ym. ja nämä lapset sitten kateellisena ovat arvostelemassa ja haukkumassa leikkimielisiä ja avarakatseisempia kavereitaan:(

Vierailija
31/38 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pohjalla paita, jossa lukee " pieni, mutta mahottoman hyvästä suvusta" .

Voisin hyvin laittaa tytön päälle tollasen " mauttoman" bodyn. Mun mielestä hauska.

Ja miten ihmeessä taapero saa tollasista paidoista jotain vaikutteita?

Vierailija
32/38 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee omista geeneistään liikoja ;P

Vierailija
33/38 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tehty Suomessa, Made in Finland" :)

Vierailija
34/38 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" antavat varmasti tyttärelleen vanhoillisen ja kapeakatseisen kasvatuksen. tyttö oppii kotoa, että naisen ensisijainen tehtävä on olla yhteiskunnan määrittelemien normien mukaisesti kaunis. nätti pitää olla, että pääsee hyviin naimisiin.

säälittää nämä tytöt"

Mun mielestä toi oli loistava kun ostin sen, eikä mulle tullu edes mieleen että on jonkun mielestä huono vitsi. meillä on maailman kaunein tyttö, joka tykkää rekoista ja traktoreista siinä missä pupuista ja kukistakin. eikä yhtään nukkea omista. ja on sillä yhtä lailla sinisiä vaatteita kuin vaaleanpunaisiakin. älytön kommentti, että tuollaisen bodyn pukeminen tytön päälle tekis vanhemmista jotenkin kapeakatseisia tai vanhoillisen kasvatuksen antajia. hah. ei taida toisilla riittää huumorintaju, mitä pidän enemmänkin kapeakatseisena.

Stockalta niitä saa! ;) mutta (kultaisella kaunokirjoituksella kirjoitetut) tekstit kuluu jo ekassa pesussa pois, eli kantsii harkita ostamista uudemman kerran. meilläkin se on jo tavallinen valkoinen body.

tulevasta missistään ylpeä äiti

Vierailija
35/38 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsiisus mitä kapeakatseisia huumorintajuttomia ihmisiä täällä on. Stockalta noita bodyja saa, mutta tekstit kuluu kyllä ekassa pesussa jo pois, eli kantsii harkita ostamista uudemman kerran.

Vierailija
36/38 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapeakatseisia juntteja, vaan se _osoittaa_, että vanmemmista misseys ON jotenkin tavoiteltavaa ja hienoa. eli kertoo, että vanhemmista olisi ihquu, jos tytöstä tosiaan tulisi missi. sitten voisi annassa tilittää vuonna 2026 että " kyllä meidän XXX oli oikea poikatyttö, ja nyt se onkin missi!" . just joo

Vierailija
37/38 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai monellako pikkuTYTÖLLÄ on sellainen? eli tytöistä toivotaan missejä, mutta pojat nyt ovat vähän poikia

Vierailija
38/38 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poika ja here comes troble.. Kattelin kans tota missi-bodyä ja se oli mustakin hauska! Jos olis tyttö niin semmosen ostaisin..

Musta on tulossa kummi ja voisin ostaa sen kummitytölle.. Siis jos tyttö tulee! ;)

Kyllä on takakireetä porukkaa!! Musta kauneus ei tosiaankaan oo se pointti.. Voihan sen ostaa cp-vammasen tytön äitikin!!