Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä odottaisit mieheltäsi hääpäivälahjaksi, jos alle 10 v naimisissa?

Vierailija
28.04.2006 |

ja mitä olet saanut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla niinkään harrastettu lahjoja hääpäivinä, vaan menty esim. ulos syömään tai laitettu kotona jotain hyvää ja nautittu toistemme seurasta. Viimeksi sain kyllä ruusun :)

Vierailija
2/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koskaan muistanut kihlajaisiakaan...

Synttäreiks saan usein kaupasta kakun, kerran sain kukkia

Jouluna jonkun viimesen tunnin ruuhkassa tehdyn paniikkiostoksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina on muistanut ja järjestänyt jotakin mukavaa tekemistä kahdenkesken ja aina olen lahjankin saanut. Olemme käyneet yleensä jossakin kulttuuritapahtumassa, teatterissa, konsertissa ja sitten lopuksi tai aluksi syömässä. Yleensä olemme aloittaneet päivän vieton iltapäivällä ja vain pari kertaa olemme olleet yötä muualla kuin kotona. Tähän mennessä jokaisella kerralla olen saanut jonkun korun. Yhdesti sain kellon ja kaksi sormusta olen saanut. Nyt olemme olleet 11 vuotta naimisissa.

Vierailija
4/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on kireet välit tällä hetkellä mieheen, ehkä ne vähän lämpenee sunnuntaihin mennessä....

Vierailija
5/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 5. hääpäivä pääsiäisenä. Toisinaan on lahja, joskus ei. En odota mitään lahjaa, enemmän sitä että ollaan kaksistaan ja vaikka syödään ulkona tms...

Vierailija
6/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kukkapuskalla ja treffeillä (leffaan, syömään tms.). Ehkä kymmenenvuotishääpäiväksi voisi kehitellä jotain erikoisempaa.

Vierailija
7/7 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan järjestäis aikaa sille että oltais hetki kahdestaan. Tai edes kokoperheen kesken.