Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi jätetään kutsumatta häihin?

kummitäti
07.07.2018 |

Kummityttömme menee naimisiin. Perheestämme (mies, minä, neljä lasta, joista kaksi ei asu enää kotona) kaikki muut on kutsuttu, mutta mua ei. Jopa pois kotoa muuttaneiden lasten seurustelukumppanit on kutsuttu. Mitä tästä pitäisi ajatella? Loukkaannuin kyllä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun salasuhde kummitytön lähipiiriin on kuitenkin nyt paljastunut.... valitan.

Vierailija
22/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan miehesi on lojaali sinua kohtaan ja ette mene kukaan. Problem solved.

No näin on ajateltu. Loukkaa silti. Enkä ymmärrä syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinä kummina et vain ole toiminut kuten kummit yleensä toimivat. Kummityttösi on varmaan todennut, ettei sinusta ole vaativiin kummitädin tehtäviin ja siksi et ole saanut myöskään kutsua. Muut perheenjäsenet eivät ole vastaavassa asemassa ja tod.näk. heidän kanssaan myös tullaan toimeen, joten he ovat tietysti saaneet kutsun. Problem solved?!

Vierailija
24/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tajusi sinun loukkaantuneen vahingosta ja otti nokkiinsa, ettet luota häneen vaan heti vähän niin kuin vittttuilit?

Vierailija
25/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sinä kummina et vain ole toiminut kuten kummit yleensä toimivat. Kummityttösi on varmaan todennut, ettei sinusta ole vaativiin kummitädin tehtäviin ja siksi et ole saanut myöskään kutsua. Muut perheenjäsenet eivät ole vastaavassa asemassa ja tod.näk. heidän kanssaan myös tullaan toimeen, joten he ovat tietysti saaneet kutsun. Problem solved?!

Mitä mä just luin?

Vierailija
26/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua ei kutsuttaisi niin en sen enempää ihmettelisi vaan lähtisin siitä oletuksesta etten mene. Muut kutsutut saa tehdä mitä lystää. Ylipäätään en on kiinnostunut lusimaan yhdentekeviä juhlia.

Vierailija
27/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa miehesi pitää kysyä, että "onko vaimoni nimi jäänyt vahingossa pois?"

Miksi? Eikö se ajanut saman asian, kun kysyin itse?

Siksi, että hän sen kutsun oli käteensä saanut, joten hän voisi saada vastauksenkin parhaiten.

Huomattiin mun nimen puuttuminen vasta myöhemmin, ei siinä tilanteessa, kun kuoressa oli tosiaan monta nimeä. Ni tilanne meni vähän "ohi".

Kysytty siis on, vastausta ei tullut.

Vierailija
28/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vastaus on aloituksessa.

Sä olet herkästi loukkaantuvaa sorttia, siksi jäit rannalle ruikuttamaan.

Toivottavasti muu perhe osallistuu häihin ja siellä sitten kaikkihan tietty ihmettelee, missä Maija on. Muu perhe voi sitten kovaan ääneen julistaa, ettei Maijaa kutsuttu. Sais hääpari nokilleen, kun Maija veisi kaiken huomion vaikkei ole paikallakaan.

Vierailija
29/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa miehesi pitää kysyä, että "onko vaimoni nimi jäänyt vahingossa pois?"

Siksi, että hän sen kutsun oli käteensä saanut, joten hän voisi saada vastauksenkin parhaiten.

Huomattiin mun nimen puuttuminen vasta myöhemmin, ei siinä tilanteessa, kun kuoressa oli tosiaan monta nimeä. Ni tilanne meni vähän "ohi".

Entä jos tajusi sinun loukkaantuneen vahingosta ja otti nokkiinsa, ettet luota häneen vaan heti vähän niin kuin vittttuilit?

Vierailija
30/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minua ei ilmeisesti kutsuttu, onnea kuitenkin" ei tarkoita, että asiaa on kysytty. Järkevä aikuinen ihminen olisi suoraan kysynyt, onko nimi jäänyt tarkoituksella vai vahingossa pois, voitko sinäkin tulla kun koko muu perhe on kutsuttu. Mutta siitä ei olisi saanut niin paljon käsienvääntelyä ja marttyyriutta aikaiseksi.

Vierailija
31/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kysytty ja vastausta ei ole tullut, niin sitten et(te) mene. Tietysti jos olette edelleen tekemisissä kummitytön vanhempien kanssa, voisi kysäistä heiltä että mistähän on kyse, kun jäi vaivaamaan eikä Minna vastaa.

Vierailija
32/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vastaus on aloituksessa.

Sä olet herkästi loukkaantuvaa sorttia, siksi jäit rannalle ruikuttamaan.

Toivottavasti muu perhe osallistuu häihin ja siellä sitten kaikkihan tietty ihmettelee, missä Maija on. Muu perhe voi sitten kovaan ääneen julistaa, ettei Maijaa kutsuttu. Sais hääpari nokilleen, kun Maija veisi kaiken huomion vaikkei ole paikallakaan.

Eli niin ku turhasta loukkaantuu, kun kaikki muut kutsutaan ja minut yksin jätetään kutsumatta? Okei. Loukkaannuin sitten turhasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän