Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus lopahtaa

Vierailija
07.07.2018 |

Haluaisin kavereita, mutta en jaksa tutustua keneenkään. Yksi uusi kaverin tapainen vaikutti aluksi tosi huipulta, mutta pian huomasin ettei meillä ollut mitään juteltavaa selvinpäin ja "kaveri" oli muutenkin sellainen rasittava itseään jatkuvasti korostava jälkiteini, joka ei muistanut että maailmassa on muitakin kuin hän ja hänen asiansa. Laitoin "kaveruuden" poikki heti ensimetreillä ja olen erittäin tyytyväinen itseeni.

Toisessa kaverin tapaisessa ei ole sinänsä kai mitään kamalaa vikaa juuri nyt, mutta hän vastailee hitaasti viesteihin (mistä olin tietoinen heti alussa) ja luulen, että hän ei ole ihan täysillä tässä tutustumisessa. En tiedä.

En vain jaksaisi tutustua keneenkään. Eräästä minusta riippumattomasta syystä en ole voinut nukkua kunnolla yli VUOTEEN, mikä on erittäin pitkä aika olla jatkuvasti väsynyt. Se varmaan selittää suurimman osan tästä kiinnostukseni puutteesta.

Olen miettinyt, että pitäisiköhän vain hengailla yksinään sen aikaa, että muutan kohta pois. Uudessa kodissa voin vihdoin nukkua rauhassa ja tarpeeksi, ja siellä voisin aloittaa uuden elämän uusine ihmisineen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä minua kiinnostaa vain shoppailu, suklaa ja nukkuminen. Olen aivan finaalissa ja yöllä itkin (en ikinä itke!) kun kerroin eräälle miehelle kuinka loppu olen tämän jatkuvan univajeen takia.

Vierailija
2/4 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes deittailla. Ei kiinnosta tippaakaan mennä jonkun ventovieraan kanssa "kahvittelemaan" ja tuhlaamaan aikaa. Olisi ihanaa ihastua ja rakastua, mutta kun ei v*ttu kiinnosta lähteä. Miehet eivät tee ikinä aloitteita, vaikka huomiota saan noin muuten. Kyllä minulle joskus joku (ei todellakaan suomalainen) juttelee, mutta numeroa ei vahingossakaan pyydetä. No, kai se pitäisi ottaa imarteluna, jos ei vain uskallus riitä tai jotain. Ihan suloistahan se on, joskin harmittavaa ja turhauttavaa. -ap

Vierailija
4/4 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi olet asunut vuoden paikassa jossa et saa nukuttua, ja miksi melulle (tai mikä häiriö onkaan?) ei ole tehty mitään?

Kyllähän tosiaan ensin pitäisi saada tuo perusasia kuntoon.