Kaunis nainen ja ruma mies - MIKSI?
Tunnen erään pariskunnan, jossa nainen on lumoavan kaunis, hoikka, siropiirteinen yms. Mies taas on minusta todella ruma. Miksi kaunis nainen seurustelee ruman miehen kanssa, vaikka nainen voisi saada jopa jonkun mallin?e8
Kommentit (73)
Luonne. Miehellä hyvä luonne naisesta?
Sinunlaiset miesvihasta jankkaajat saavat aikaan lisää miesvihaa. Onneksi olkoon, kohta kaikki naiset vihaavat miehiä ja miehet saavat entistä vähemmän seksiä ;)
Nämä miesvihajankuttajat eivät ilmeisesti tajua että heidän jankkauksensa ja naisten jatkuva syyllistäminen juurikin lisää miesvihaa. Ennen naisena suhtauduin neutraalisti miehiin, mutta mitä enemmän nettipalstoja olen lukenut, jossa miehet syyttävät naisia milloin mistäkin, sitä negatiivisemmaksi oma asenteeni miehiä kohtaan on käynyt. Olen paljon mieluummin sinkku kuin naisvihaisen sovinistin kanssa minkäänlaisessa suhteessa
Raha tai sitten se mies on sängyssä ihan hemmetin hyvä.
Ei oo muita syitä.
Luonne ym ratkaisee, ei ulkonäkö.
Seurustelin aikanaan miehen kanssa, ei hän ruma ollut, muttei millään mittarilla "vertaiseni". Kaverini jankkasivat siitä aina.
Mutta se fyysinen veto oli niin kova miehen kanssa, se piti meitä yhdessä. En kuitenkaan halunnut laskea elintadoani jne perustaa perhettä hänen kanssaan. Siihen sitten loppui.
Hyvä sängyssä, kehuu paljon, on ystävällinen ja huomaavainen. Se riittää. En pidä itseään peilaavista miehistä, akkamaisia. Rahalla ei ole merkitystä, tulen hyvin toimeen omillani.
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaiset miesvihasta jankkaajat saavat aikaan lisää miesvihaa. Onneksi olkoon, kohta kaikki naiset vihaavat miehiä ja miehet saavat entistä vähemmän seksiä ;)
"Kattokaa, mulla on reikä!!!!!! Kusihiivamenkkareikä!!!!!!!".
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa paukkaa taas tuutin täydeltä, vaikka on kaunis kesälauantai. Mikä palstanaisia vaivaa?
Täällä on pilvistä, prkl... 😲
Olen tavannut parin, jossa mies oli ruma ja nainen kaunis. Mies puhui naiselle halventavasti, vähätteli älykkyyttä ja moitti naisen ulkonäköä. Vaikutti siltä että naisen oma tahto olisi murrettu ja nainen olisi jäänyt miehen vangiksi.
"Montako naista on Thaimaan sukellusoperaatiossa mukana"-ketju poistui hetkessä, mutta miesvihaa saa lietsoa loputtomiin.
Meillä on tuollainen tilanne. Mies on lyhyt, reilusti ylipainoinen ja kaljuuntunut, itseni lukisin etenkin meikattuna erittäin kuumaksi kissaksi, ja kroppakin on kunnossa. Rakastuin miehessä arvomaailmaan, tavoitteisiin elämässä, seikkailunhaluisuuteen ja älyyn. Molemmat oltiin persaukisia opiskelijoita kun rakastuttiin, mutta mies on terävän päänsä ansiosta tienannut ihan kivan määrän valuuttaa. Olen valitettavasti vaurastumisen jälkeen törmännyt näihin ihmisiin, jotka ihan pokkana ovat kysyneet, olenko mieheni kanssa vain rahan takia. No en ole, eipä ollut mistään rahasta tietoakaan siihen aikaan, kun suhdetta alettiin viritellä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tuollainen tilanne. Mies on lyhyt, reilusti ylipainoinen ja kaljuuntunut, itseni lukisin etenkin meikattuna erittäin kuumaksi kissaksi, ja kroppakin on kunnossa. Rakastuin miehessä arvomaailmaan, tavoitteisiin elämässä, seikkailunhaluisuuteen ja älyyn. Molemmat oltiin persaukisia opiskelijoita kun rakastuttiin, mutta mies on terävän päänsä ansiosta tienannut ihan kivan määrän valuuttaa. Olen valitettavasti vaurastumisen jälkeen törmännyt näihin ihmisiin, jotka ihan pokkana ovat kysyneet, olenko mieheni kanssa vain rahan takia. No en ole, eipä ollut mistään rahasta tietoakaan siihen aikaan, kun suhdetta alettiin viritellä.
Miehen olisit kuitenkin lempannut aikoja sitten, jos sillä ei olisi rahaa.
Samaa itsekin ihmettelen. Eikö suomalaisilla ole muutenkin suht huono itseluottamus, ainakin verrattuna muihin kansoihin? Ehkä se johtuu siitä ettei nainen tunne omaa arvoaan. Sitten on taas niitä joilla on liikaakin itseluottamusta, ihan sama miltä näyttää.
Niin on usein suomalainen nainenkin. Pyöreys mahassa vaikka pitäisi olla pepussa ja rinnoissakin.
Ilmeisesti pariskunta ei tutustunut ainakaan nettideiteissä tai Tinderissä.
Suomessa ei kysyntä kohtaa tarjontaa. Ehkä johtuu huonosta itseluottamuksesta, siitähän suomalaiset niin usein kärsivät.
Muutaman vuoden kuluttua pariskunnan osat ovat vaihtuneet. Mies näyttää komealta, kun missistä on kuoriutunut suohirviö. Ajan hammas syö naiset kaamean näköisiksi.
Kulttuurineuvoshan tuon on jo todistanut!
Vierailija kirjoitti:
Missäs ne kauniit miehet ovat? Johtuisikohan siitä, että niitä ei riitä kaikille kauniille naisille. Suomalainen mies on tanakka tai hintelä ja pyöreävartaloinen.
"Suomalainen mies on tanakka tai hintelä ja pyöreävartaloinen."
Poista kuvauksesta "hintelä", niin kuvaus sopii enemmistöön suomalaisista naisista, etenkin ikäluokassa 30+
Rikas, elintaso?