Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis nainen ja ruma mies - MIKSI?

Vierailija
07.07.2018 |

Tunnen erään pariskunnan, jossa nainen on lumoavan kaunis, hoikka, siropiirteinen yms. Mies taas on minusta todella ruma. Miksi kaunis nainen seurustelee ruman miehen kanssa, vaikka nainen voisi saada jopa jonkun mallin?e8

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pariutuuko ihmiset pelkän ulkonäön perusteella?

Ulkonäkökö korjaa kaikki parisuhteen ongelmakohdat?

Onko tuolla kadulla kävelemässä tälläkin hetkellä ihmisiä, jotka ovat yhdessä vain kun naamat sopii yhteen vaikka oikeasti vihaavat toisiaan?

Vierailija
42/73 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta sen huomaa kuinka suuri merkitys isolla peeniksellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei luultavasti ymmärrä "arvoaan". Eikös naisistakin sellaset miehet ole hotteja jotka ei tajua olevansa hotteja.

Minulle on moni tuttu ihmetellyt miten päädyin mieheni kanssa yhteen tai mitä minä näen hänessä. Moni vieras mies on puistellut päätään kun on tullut baarissa juttusille ja saanut tietää että olen varattu ja kuka mieheni on. Mutta minä en näe asiaa noin. En koe olevani parempi tai muutakaan. Koen olevani onnellinen mieheni kanssa joka on minulle super rakas juuri tuollaisena.

Vierailija
44/73 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa sekin että todistetusti naiset arvioivat ulkonäön perusteella n. 80% miehistä alle keskitasoisiksi.

Eli kun nainen näkee peruspertin ja tavistiinan yhdessä, nainen mitä todennäköisimmin ajettelee tavistiinan olevan paremmannäköinen kuin peruspertti.

Vierailija
45/73 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun vetoavat miehessä tietynlaiset ilmeet ja eleet ja olemus, tapa katsoa ja koskettaa.

En saa mitään irti pelkästä kiiltokuvamiehestä, vaan luonne ja persoonallisuus on tärkein.

Viimeiset viitisen vuotta olen ollut ihastunut lievästi vammautuneeseen, lyhyeen mieheen. Hänen ilmeissään ja ryhdissään on vain jotain todella vangitsevaa.

Miehen raha tai status ei kiinnosta lainkaan, itselläni on molempia.

Olen varmaan keskimääräistä kauniimpi nainen, kun aiemmin kysyttiin useamman kerran malliksikin. En silti itse ole koskaan ajatellut olevani kaunis.

Vierailija
46/73 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, status ja iso penis. Noilla voi korvata ulkonäköä.

Vierailija
47/73 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhamaisuutta. Kaunis nainen näyttää vieläkin kauniimmalta kun on ruma mies vieressä.

Vierailija
48/73 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on Isot Munat, mun siskoni mies oli Boris karlofin esittämän frankensteinin hirviön näköinen, kaikki naiset kuolasivat sen paskan perään ja kuolaavat yhä vaikka sisko erosi siitä. Se oli väkivaltainen, laiska, köyhä, vetelä paska, mutta sillä oli hirveen Isot Munat siskoni asui sen kanssa 15 vuotta ja polki sille 6lasta,se oli joku uskovainen, ehkäisy on syntiä. Hän luki Raamattua, joi ja hakkasi, siinä sen työ, töissä ei tietenkään käynyt, ei tehnyt huushollissa mitään, vaimo teki kaiken. Naisille ilmeisesti Isot Munat on niin tärkeää että voi uhrata jopa elämänsä ja vapautensa. Mies oli tietysti mustasukkainen, siskoni ei saanut mennä minnekään mutta äijä kävi panemassa muita naisia joita se sai varsin helposti

Vierailija
49/73 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa nainen on jo todennut että ei se ulkonäkö takaa mitään. 

Tämä. Tein nuorena mallin töitä ja muut pitivät minua kauniina, mutta valitsin sen tavallisen näköisen pienehkön miehen ja ole rakastanut häntä jo kymmeniä vuosia. Monet kyselivät aikoinaan, miksi hän, mutta en osannut selittää ja en ole katunut.😘

Vierailija
50/73 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on koivu

Vierailija
51/73 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko on oikea vastaus. Muulla ei ole väliä.

Vierailija
52/73 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha, status ja iso penis. Noilla voi korvata ulkonäköä.

Autolla myös. Jos sillä on hybridi tai täyssähköauto tai firmasta autoetu.

Vierailija
53/73 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää..."

Luulet ettei sillä mallilla olis rahaa? Tutkitusti varakkuus korreloi hyvännäköisyyden kanssa

Vierailija
54/73 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden miesten on vaikea ymmärtää miksi joku kaunis nainen on tuon tyypin kanssa.

Naisille se että mies on mukava. Ei nahjus ja juoppo kuten sinä merkkaa enemmän kuin ulkonäkö.

Vierailija
55/73 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOska miehet ei tiedä mikä on "ruma"

Vierailija
56/73 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuollaisen parin. Mies ei ulkonäöllään hurmaa, mutta osaa hymyillä ja käyttäytyä ihanasti. 

Se ulkonäkökin muuttuu muiden silmissä ihmisen käytöksen mukaan.

Vierailija
57/73 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kyllä naisia tunne pätkääkään. 

Vierailija
58/73 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miesvihajankuttajat eivät ilmeisesti tajua että heidän jankkauksensa ja naisten jatkuva syyllistäminen juurikin lisää miesvihaa. Ennen naisena suhtauduin neutraalisti miehiin, mutta mitä enemmän nettipalstoja olen lukenut, jossa miehet syyttävät naisia milloin mistäkin, sitä negatiivisemmaksi oma asenteeni miehiä kohtaan on käynyt. Olen paljon mieluummin sinkku kuin naisvihaisen sovinistin kanssa minkäänlaisessa suhteessa

Minä taas olen palstaa luettuani luullut kaikkien naisten muuttuneen mielisairaiksi.

Vierailija
59/73 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies jota luullaan kiltiksi, voi  osoittautua hirveäksi pettäjäksi, koska huono itsetunto.

Kokemusta on.

Vierailija
60/73 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun vetoavat miehessä tietynlaiset ilmeet ja eleet ja olemus, tapa katsoa ja koskettaa.

En saa mitään irti pelkästä kiiltokuvamiehestä, vaan luonne ja persoonallisuus on tärkein.

Viimeiset viitisen vuotta olen ollut ihastunut lievästi vammautuneeseen, lyhyeen mieheen. Hänen ilmeissään ja ryhdissään on vain jotain todella vangitsevaa.

Miehen raha tai status ei kiinnosta lainkaan, itselläni on molempia.

Olen varmaan keskimääräistä kauniimpi nainen, kun aiemmin kysyttiin useamman kerran malliksikin. En silti itse ole koskaan ajatellut olevani kaunis.

Harakatkin nauraa tälle kommentille 😂 Miehen kirjoittama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi