Kaunis nainen ja ruma mies - MIKSI?
Tunnen erään pariskunnan, jossa nainen on lumoavan kaunis, hoikka, siropiirteinen yms. Mies taas on minusta todella ruma. Miksi kaunis nainen seurustelee ruman miehen kanssa, vaikka nainen voisi saada jopa jonkun mallin?e8
Kommentit (73)
Ruma ukko, sieraimet ulospäin kuin sijalla, läski mies, vanhentuva, harmaa jo harvenneet hiukset.... Niin miksi, no rahan takia. Sähköauton.
Lapset perivät isänsä ulkonäön, siankärsät. Tyttäriä käy sääliksi.
Kauneus on katsojan silmässä. Jos et nää kauneutta varaa aika näöntarkastukseen.
Plastikkakirurgi voisi tuoda apua. Nainen voisi ehdottaa miehelleen omalle plastikkakirurgillensa konsultaatiokäyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Ruma mies jota luullaan kiltiksi, voi osoittautua hirveäksi pettäjäksi, koska huono itsetunto.
Kokemusta on.
Hotelleissa hilluu muiden naisten kanssa tuollaiset rumat miehet
No makuasioita. Ei hän ole sen naisen mielestä ruma. Kaikki eivät pidä mallien ulkonäöstä. Itse en tiedä yhtäkään mallia joka olisi mun makuun haluttavan näköinen. Kauniita toki mutta ei se tarkoita sitä että on seksikäs ym.
Vierailija kirjoitti:
Missäs ne kauniit miehet ovat? Johtuisikohan siitä, että niitä ei riitä kaikille kauniille naisille. Suomalainen mies on tanakka tai hintelä ja pyöreävartaloinen.
ei hintelä voi olla samanaikaisesti pyöreävartaloinen. Tanakka sen sijaan voi olla pyöreävartaloinen
Todennäköisesti 'ruma' mies on harjaantunut muilta osa-alueiltaan vahvemmaksi. Esim. huumorilla pääsee parinvalinnassa aika pitkälle ja keskustelutaidot on ne jotka merkitsee jos ollaan vielä eläkeiässä yhdessä.
Koska komeat miehet ovat lähes poikkeuksetta polygamisia, tai sittn heillä on jokin iso heikkous.
Vaatisi todella kovaa itsekuria mieheltä olla monogaminen, jos vientiä riittää. Vaatimattoman näköisillä on vähemmän vientiä, joten heille monogamia voi olla strategisesti järkevää.
Meillä on suhteessa huomattava ulkonäköepäsuhta. Tiedän olevani miestä nätimpi ja hänellä on pari sellaista piirrettä tai fyysistä "virhettä" joihin olisi saatavilla julkiselta puolelta korjaus jos hän haluaisi eli näyttää oikeastikin hieman karulta, eikä millään karskilla tavalla. Tämä epäsuhta herätti jopa jonkin verran epäluuloa miehen lähipiirissä ja sain kuulla miehen kaverilta ja isältä kuittailua että sillä ei sitten ole rahaa jos on niin väittänyt :D (ollaan yhtä köyhiä molemmat)
Olen hänen kanssaan koska rakastan häntä ja koska hän on minun makuuni miehekäs. Hän on myös todella älykäs, ahkera ja luotettava, itsetuntokin on kohdillaan. Ei ole esimerkiksi itse kysellyt mitä näen hänessä, vaikka alussa toki ihmetteli asiaa ääneen että eikö naama häiritse.
Ärsyttävää vaikkakin inhimillistä, että ihmisiä arvotetaan ulkonäön perusteella. Siis että sen perusteella arvioidaan älyä, luotettavuutta, pätevyyttä ynnä muuta mistä ei onnekas kasvojen luusto ja mittasuhteet, hyvä iho ja tuuhea tukka kerro.
Eihän kauneus velvoita mihinkään, vaikka se montaa asiaa helpottaa.
Naiset näkevät peilistä ylipainon ja selluliitin, miehet taas massakautta viettävän kehonrakentajan.