Lihapiirakka ehkä maailman karmein ruoka?
siis rasvainen pullataikinalöntti pohjana ja sisällä muutama puru jotain sianlihaa, en tajua miksi ihmiset syö tätä roskaa, joskus vielä välissä on makkara! hyi olkoon
ajattele sen sijaan vaika ruisleipä, päällä juustoa ja graavilohta, banaania ja chiliä ja tomaattia. nam!
Kommentit (40)
Paljonko lihis maksaa, entä graavilohi?
en tiedä, lihiksen sain ruoka-avusta ja piti maistaa, roskinhan se meni
makkaratkin on pahoja, paitsi lidlissä 1 eurolla saa 4 kpl broilerinlihamakkaraa se on ok ja sitten vegaanimakkarat jotka maistuu ihan savukohelle, mutaa ne hajoaa helposti käteen ja muruttaa
Miksi olet vaihtanut nimimerkkiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Lidlin lihikset on ihan parhaita
Mainiota perusruokaa. AP-teini on ihan sekaisin.
Ravintoarvo/Näringsvärde Ø/100 g: Energiaa/Energi 1407 kJ/337 kcal; Rasvaa/Fett 19,9 g, josta tyydyttynyttä rasvaa/varav mättat fett 4,8 g; Hiilihydraatteja/Kolhydrat 31,9 g, joista sokereita/varav sockerarter 2,3 g; Ravintokuitua/Fiber 2,1 g; Proteiinia/Protein 6,6 g; Suolaa/Salt 1,0 g. Laktoosia/Laktos: 0 g / 100 g.
Lihapiirakka on paras. Mutta sitähän ei ollut vastausvaihtoehtona
Tulepa Lappeenrantaan torille syömään lihapiirakkaa. Parempaa ei löydä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Tulepa Lappeenrantaan torille syömään lihapiirakkaa. Parempaa ei löydä mistään.
Vety vai atomi? Kumpi on parempi?
Atomi! Siinä on munaa.
Siis kananmunaa.
Suomalaisista pahempi on tosiaan ainakin tuo maksalaatikko.
Kaikista karmein sapuska mitä olen itse syönyt, oli öljyssä paistettu, paneroitu tonnikalan spera. Maku ja koostumus olivat jo aika ällöttävät, ja kyllä siinä melkein oksennus lensi kun aterian lopuksi kerrottiin mitä minulle oli syötetty.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista pahempi on tosiaan ainakin tuo maksalaatikko.
Kaikista karmein sapuska mitä olen itse syönyt, oli öljyssä paistettu, paneroitu tonnikalan spera. Maku ja koostumus olivat jo aika ällöttävät, ja kyllä siinä melkein oksennus lensi kun aterian lopuksi kerrottiin mitä minulle oli syötetty.
Siis SPERMA. Puhelin korjaili omiaan...
Leipomosta ostettu lihis on hyvää!
En voinut äänestää, kun vaihtoehtoinahan oli varsin kelpoisia vatsantäytteitä. Huono provo. Ei juustoa ja graavilohta saa laittaa samalle leivälle!
Vierailija kirjoitti:
En voinut äänestää, kun vaihtoehtoinahan oli varsin kelpoisia vatsantäytteitä. Huono provo. Ei juustoa ja graavilohta saa laittaa samalle leivälle!
Tottakai SAA, jos joku haluaa. Vai kuka tai mikä sen KIELTÄÄ?
Vety vai atomi.. Vedyssä kinkkua ja kananmuna. Atomissa kananmuna tai kinkku. Vety se yleensä on kun pari kertaa kesässä torilla syön. Kesämäen lihapiirakoita tulee kyllä ostettua useammin. Ne on ainoita oikeita
Hanna Partasen lihapiirakat Kuopiosta on ihan suvereeneja ykkösiä. Ei tartte mitään lisäkkeitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai SAA, jos joku haluaa. Vai kuka tai mikä sen KIELTÄÄ?
No MINÄ KIELLÄN, että vastedes KUKAAN EI SAA LAITTAA graavilohta leivälle jossa on juustoa, tai juustoa leivälle jossa on graavilohta!
Mitä helve.... juustoa JA graavilohta? Et oo tosissasi! Ja haloo, graavilohen seuraksi vielä BANAANIA?!!
Ps. Käypä joskus syömässä lihapiirakka stadissa kauppatorilla. On todella hyvää. Lihapiirakoissa on isoja eroja.