Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen teini ja raskaana!!

Vierailija
07.07.2018 |

Oon siis 17v ja oon seksisuhteessa 20v miehen kanssa. Mulla on ollu e pillerit puolivuotta mut lopetin ne tuossa keväällä. Tein tänään raskaustestin ja näytti plussaa 😬 tosiaan ku viimekerralla harrastettiin seksiä niin otin vaan sinä päivänä e pillerin (en siis syö niitä niinku päivittäin)
Miehen kans ei ikinä voitais olla yhessä koska ollaan niin erilaisia mutta seksi kyllä meiltä sujuu. Kerroin tästä miehelle ja se oli järkyttynyt mutta sano että voi auttaa rahallisesti. Mitä teen? Oon aika äitimäinen tyyppi ja oon ollu paljon lasten kanssa tekemisissä mutta tiiän silti että oma lapsi on tosi iso asia. Koulukin jäis kesken.
MITÄ TEEN?!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. Sulla on koko elämä edessä

Vierailija
2/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonko mitä teet? Elää seksisuhteessa, jättää pillerit pois. Tahallinen raskaus.

Kuulostaa provolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teet abortin tai synnytät lapsen ja a) pidät itse, b) annat adoptioon. Ja mene ehkäisyneuvolaan, ole kiltti.

Vierailija
4/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti. Sulla on koko elämä edessä

Jos tekisin abortin niin katuisin sitä varmaan koko loppu elämän.

Vierailija
5/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes söit e-pillereitä, jos nekin päin persettä?

Tietääköhän mies, että se "rahallisesti" auttaminen voi tulla todella kalliiksi? 300€ ei ole pienikään summa per. Kk.

Vierailija
6/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonko mitä teet? Elää seksisuhteessa, jättää pillerit pois. Tahallinen raskaus.

Kuulostaa provolta. [/quote

Ööh en jättänyt sitä pilleriä pois vaan söin silloin yhen :D mies aano ite että tee niin ja määhän tein. Ei oo tahallinen raskaus eikä varsinkaan provo

Vierailija
7/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lääkäri opastanut miten niitä pillereitä syödään oikein?

Vierailija
8/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lääkäri opastanut miten niitä pillereitä syödään oikein?

Mulla tuli niin kamalan oireet niistä niin en voinu enää käyttää säännöllisesti ainakaan.

Vierailija
9/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ton ikäsellä oo sen vertaa järkeä päässä että osais edes pillereitä syödä oikein? Älä ainakaan mene lisääntymään ku ei näytä tuo järki muutenkaan luistavan

Vierailija
10/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh en jättänyt sitä pilleriä pois vaan söin silloin yhen :D mies aano ite että tee niin ja määhän tein. Ei oo tahallinen raskaus eikä varsinkaan provo

"Mulla on ollu e pillerit puolivuotta mutta lopetin ne tuossa keväällä" - ei jättänyt pillereitä pois!

Provo. Luulee muka nykypäivänä, että yksi pilleri syödään vaan sillon, kun pannaan.

Vierailija
11/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä teini. Pillereitä pitää syödä joka päivä, nai tai ei, jos ei halua raskaaksi. Parasta tehdä abortti. Lapsi ei mikään läpihùutojuttu.

Vierailija
12/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten ton ikäsellä oo sen vertaa järkeä päässä että osais edes pillereitä syödä oikein? Älä ainakaan mene lisääntymään ku ei näytä tuo järki muutenkaan luistavan

Joo, mulla jäi yks laatta syömättä. Tiiän että tyhmästi tehty. Mut ei se sinunkaan järki näytä luistavan ku pitää tulle huuteleen 17v tytölle..

Vierailija
13/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taida olla mitään järjen jättiläisiä kumpikaan. Älkää lisääntykö.

Vierailija
14/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin suosittelen kenellekään aborttia, mutta nyt en todellakaan näe mitään muuta vaihtoehtoa. 

Ihan vauvan vuoksi. 

Vierailija
15/15 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on ollu e pillerit puolivuotta mutta lopetin ne tuossa keväällä" - ei jättänyt pillereitä pois!

Provo. Luulee muka nykypäivänä, että yksi pilleri syödään vaan sillon, kun pannaan.

Sellainen pilleri olisi kyllä kätevä. Tai no, onhan niitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan