Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kumppanin löytäminen on niin vaikeaa?

Mies 30v
07.07.2018 |

Tulipa eilen oharit eräältä naisimmeseltä; jälleen uusi kappale huimaan deittailuhistoriaani. Alkoi kuulemma pelottaa ja sit blokkasi kaikki viestiyhteydet... Ja näin viikon hauskan ja aktiivisen viestittelyn jälkeen (lähinnä työkiireiden takia).

Tämmönen pienen piirin mies, joka ei ole edukseen yökerho/baari/festariympyröissa; eipä sillä että joisikaan.
Mistä tämmönen voi löytää mukavan perusfiksun omanikäisensä tai nuoremman naisen, jota ei ole henkisesti jo niin rikottu, että ei uskalla antaa tutustumismahdollisuutta?

Ainakin nettideittien ja tinderin puolelta havaittuja miinuksia
-en ole korkeakoulutettu (tai julkkis, mikä voisi kompensoida sen)
-en ole sosiaalinen, mikäli tarkoitetaan isoissa porukoissa hillumista
-tylsä, kun en juo tai polta, tai myöskään ole fitness/ vege/ tai muu ideologiafanaatikko

Mitä olisin oikealle naiselle, joka ennakkoluulottomuudessaan sietää omituisuuttani.
-uskollinen ja halukas ymmärtämään
-tavoitettavissa myös viikonloppuisin

Ja vähän ulkoisesta habituksesta: 183cm suurinpiirtein normaalipainoinen ja joku on joskus komeanakin pitänyt

Ja sori tää pitkä avautuminen. Mielipiteet ovat tervetulleita

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sivuutan deittipalstalla/Tinderissä "ihan tavalliset suomalaiset miehet", jos heitä ei oikein tunnu kiinnostavan mikään. Ei ole harrastuksia tai ei edes lempimusiikkia, ei mitään erityisiä kiinnostuksen kohteita. Usein nämä vielä laittavat pahimmat palstakliseet tyyliin "perusasiat kunnossa", "pilkettä silmäkulmassa". Kielteisyys ei myöskään innosta. Itsekin käytät tuossa sanaa ideologiafanaatikko – se on aika vahva ilmaus. En itse ole kasvissyöjä, mutta tuntemani kasvissyöjät eivät kyllä mitenkään ole fanaatikkoja. 

Vierailija
2/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljonko naisten profiileja olet katsellut, mutta melko monet, jotka tuovat vegaanisuuden tai salitouhut profiilissaan esille ovat totaalisen hurahtaneita touhuun ja suhtautuvat poikkeaviin elämänkatsomuksiin heikosti.

Eniten mua harmittaa tää koulutusfasismi. Ei mitään kiinostusta edes jutella, jos ei ole korkeakoulutettu tai jopa akateeminen. Itse kun en arvota ihmisiä koulutuksen mukaan, kunhan itsensä kohtuudella kykenee työllistämään. Älykkyys (ei kirjaviisaus) ois erittäin toivottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä merkkejä seksuaalisesta halukkuudesta ilmoituksissa. Esim. Vetävä, viettelevä, intohimoinen, estoton, irstas jne. Nää kertoo, että on tarve ja on puute. Aika pian kandee tähtää sänkyhommiin. Leffat ja ruokailut ajan haaskausta. Mattikin maksoi kalliit ruuat ja taksin. Mitäön ei tapahtunut. Rahat meni.

Vierailija
4/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kivan tavalliselta. Itsekin etsin ihan tavallista miestä, mutta tuntuu, että treffipalstoilla pyörii salimakeja, vegaanihippejä tai sitten näitä pelimiehiä. Minulla ei miehen koulutuksella ole mitään väliä, kunhan haluaa itsensä työllistää. Jotain kiinnostuksen kohteita tietysti pitää olla, mutta ei niiden tarvitse olla mitenkään ihmeellisiä. 

Olen huomannut, että treffipalstat eivät ole itsellä oikein toimineet. Suurin osa sinkuista käyttää Tinderiä, mutta sen maine on sellainen, että harva siihen jaksaa kuitenkaan panostaa. Saattaahan se olla, että itse en vaan saa matcheja niiden harvojen itselle sopivien tyyppien kanssa. Ja ehkä ne itselle sopivat ujohkot nörttimiehet eivät halua Tinderiä käyttää. Muilla treffipalstoilla on paljon hiljaisempaa. 

Sama ongelma voi olla sinullakin. Et vain törmää niihin sopiviin sinkkunaisiin. 

Vierailija
5/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinsku kirjoitti:

Kannattaa etsiä merkkejä seksuaalisesta halukkuudesta ilmoituksissa. Esim. Vetävä, viettelevä, intohimoinen, estoton, irstas jne. Nää kertoo, että on tarve ja on puute. Aika pian kandee tähtää sänkyhommiin. Leffat ja ruokailut ajan haaskausta. Mattikin maksoi kalliit ruuat ja taksin. Mitäön ei tapahtunut. Rahat meni.

Kun en ole seksiseuraa vailla, vaan haluaisin ihmissuhteen kokonaisuudessaan. En vaan tunne saavani mitään mekaanisesta suorituksesta.

Vierailija
6/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kivan tavalliselta. Itsekin etsin ihan tavallista miestä, mutta tuntuu, että treffipalstoilla pyörii salimakeja, vegaanihippejä tai sitten näitä pelimiehiä. Minulla ei miehen koulutuksella ole mitään väliä, kunhan haluaa itsensä työllistää. Jotain kiinnostuksen kohteita tietysti pitää olla, mutta ei niiden tarvitse olla mitenkään ihmeellisiä. 

Olen huomannut, että treffipalstat eivät ole itsellä oikein toimineet. Suurin osa sinkuista käyttää Tinderiä, mutta sen maine on sellainen, että harva siihen jaksaa kuitenkaan panostaa. Saattaahan se olla, että itse en vaan saa matcheja niiden harvojen itselle sopivien tyyppien kanssa. Ja ehkä ne itselle sopivat ujohkot nörttimiehet eivät halua Tinderiä käyttää. Muilla treffipalstoilla on paljon hiljaisempaa. 

Sama ongelma voi olla sinullakin. Et vain törmää niihin sopiviin sinkkunaisiin. 

Itsekkin olen tullut vähän samaan tulokseen. Vähemmistössä kai tavalliset ihmiset aktiivisista tinderissä, mutta sillä oon yrittäny, kun muut nettideitit tuntuu kuolleilta likimuuttumattomine vakiokäyttäjineen.

Tämä nainen, joka piti tavata vaikutti mukavalta ja tavalliselta, mutta kai joku oli niin rikkonut, että paniikki iski kun ois tavattu

:(

Vierailija
7/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei kelpaa henkisesti rikkinäinen nainen? Oot kuitenkin valmis niitä rikkomaan?

Vierailija
8/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotettu taipumus olla vihainen ? Piiloagressiivisuus kun unelmat ei täyty?

No ei se mitään.

Vierailija
9/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske tasoa. Tämä ärsyttävä neuvohan on aina tarjolla.

Vierailija
10/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30v kirjoitti:

Tulipa eilen oharit eräältä naisimmeseltä; jälleen uusi kappale huimaan deittailuhistoriaani. Alkoi kuulemma pelottaa ja sit blokkasi kaikki viestiyhteydet... Ja näin viikon hauskan ja aktiivisen viestittelyn jälkeen (lähinnä työkiireiden takia).

Tämmönen pienen piirin mies, joka ei ole edukseen yökerho/baari/festariympyröissa; eipä sillä että joisikaan.

Mistä tämmönen voi löytää mukavan perusfiksun omanikäisensä tai nuoremman naisen, jota ei ole henkisesti jo niin rikottu, että ei uskalla antaa tutustumismahdollisuutta?

-tylsä, kun en juo tai polta, tai myöskään ole fitness/ vege/ tai muu ideologiafanaatikko

Mitä olisin oikealle naiselle, joka ennakkoluulottomuudessaan sietää omituisuuttani.

Ja vähän ulkoisesta habituksesta: 183cm suurinpiirtein normaalipainoinen ja joku on joskus komeanakin pitänyt

Näen kirjoituksessasi "hälytysmerkkejä", jotka ehkä selittävät sen, että tuokin nainen "pelästyi":

- kirjoitat, mitä et ole. Miksi? Olennaisempaa olisi tietää, mitä ja millainen olet.

- "julkkis, mikä voisi kompensoida sen" - hei oikeasti, olet kolmekymppinen mies ja kirjoitat tuollaista lapsellista tuubaa, miksi? Oletko yksi niistä lassukoista, jotka ajattelevat naisten haluavan axleja ja tauskeja ja olet katkera siitä?

- sosiaalisuus on sinulle isossa porukassa hillumista eli halveksit (myös) sosiaalisia ihmisiä, pidät itseäsi heitä parempana

- tylsä kun et juo tai polta? Taas tuo teini-ikäisen ajatusmaailma, uskot varmaan myös että naiset kiinnostuvat jännä_miehistä ja jännikset saavat pildeä toisin kuin kaltaisesi kilttikset?

- ideologiafanaatikko => taas passiivisaggressiivisuus paistaa läpi

- sietää omituisuuttasi? Jos kerran itsekin tiedät olevasi jollain tavalla omituinen, niin ymmärrät varmaan, että se tuo haastetta parin löytämiseen. Siitä on aivan turha katkeroitua naisille.

- uskollisuus on hyvä juttu, ehdottomasti, mutta sen pitäisi olla myös itsestäänselvyys. Siinäkö kaikki, mitä sinulla on annettavana naiselle/parisuhteessa, uskollisuus ja se, että olet viikonloppuisinkin tavoitettavissa?

Vierailija
11/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30v kirjoitti:

En tiedä paljonko naisten profiileja olet katsellut, mutta melko monet, jotka tuovat vegaanisuuden tai salitouhut profiilissaan esille ovat totaalisen hurahtaneita touhuun ja suhtautuvat poikkeaviin elämänkatsomuksiin heikosti.

Eniten mua harmittaa tää koulutusfasismi. Ei mitään kiinostusta edes jutella, jos ei ole korkeakoulutettu tai jopa akateeminen. Itse kun en arvota ihmisiä koulutuksen mukaan, kunhan itsensä kohtuudella kykenee työllistämään. Älykkyys (ei kirjaviisaus) ois erittäin toivottua.

Älykkyys ja kirjaviisaus eivät sulje toisiaan pois. Minustakin vegaanit nimenomaan fanaatikkoja (kasvissyöjät harvemmin), näkevät kaiken eläinten hyödyntämisen moraalittomana ja vääränä, mitä se ei ole. 

Olen akateeminen, enkä ikinä tuomitsisi ketään akateemisuuden tai sen puutteen perusteella.

Vierailija
12/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinsku kirjoitti:

Kuka niitä suhteeseen haluaa?

Vierailija
13/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30v kirjoitti:

"Omanikäisensä tai nuorempi", "ennakkoluuloton", "sietää omituisuuttani". Oletko itsekään niin ennakkoluuloton, jos nainen tulee olla sinua nuorempi? Nainen tulee "sietää omituisuuksiasi", mutta ei saa olla itse "henkisesti rikki". Kuulostaa siltä, että sinun täytyy voida noujautua häneen, mutta hän ei pidä tarvita nojautua sinuun. Kysymykseksi jää mitä sinulla on tarjottavana? Naisten vaatimustaso on ehkä mennyt niin alas, että pitää vaan itse tarjota, mutta ei saa mitään takaisin. Se on nykyään jo lottovoitto, jos löytää miehen, joka ei juo, lyö tai pettää. Kysymykseksi vaan silloin jää, onko parempaa elää sinkkuna, kun ottaa riskiä, että asia menee mönkään.

Vierailija
14/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 30v kirjoitti:

Näen kirjoituksessasi "hälytysmerkkejä", jotka ehkä selittävät sen, että tuokin nainen "pelästyi":

- kirjoitat, mitä et ole. Miksi? Olennaisempaa olisi tietää, mitä ja millainen olet.

- "julkkis, mikä voisi kompensoida sen" - hei oikeasti, olet kolmekymppinen mies ja kirjoitat tuollaista lapsellista tuubaa, miksi? Oletko yksi niistä lassukoista, jotka ajattelevat naisten haluavan axleja ja tauskeja ja olet katkera siitä?

- sosiaalisuus on sinulle isossa porukassa hillumista eli halveksit (myös) sosiaalisia ihmisiä, pidät itseäsi heitä parempana

- tylsä kun et juo tai polta? Taas tuo teini-ikäisen ajatusmaailma, uskot varmaan myös että naiset kiinnostuvat jännä_miehistä ja jännikset saavat pildeä toisin kuin kaltaisesi kilttikset?

- sietää omituisuuttasi? Jos kerran itsekin tiedät olevasi jollain tavalla omituinen, niin ymmärrät varmaan, että se tuo haastetta parin löytämiseen. Siitä on aivan turha katkeroitua naisille.

- uskollisuus on hyvä juttu, ehdottomasti, mutta sen pitäisi olla myös itsestäänselvyys. Siinäkö kaikki, mitä sinulla on annettavana naiselle/parisuhteessa, uskollisuus ja se, että olet viikonloppuisinkin tavoitettavissa?

Sanotaanko näin, että oli vielä aamulla paskat fiilikset sen verran, että toin esiin ennakkoluuloja joita olen kohdannut. Suurin niistä on tuo koulutuskysymys. Et arvaakkaan kuinka monen kanssa olen viestitellyt ihan hyvissä merkeissä, kunnes he kysyvät koulutuksesta ja kun vastaan rehellisesti ja positiiviseen sävyyn vaikka kokemuksesta tiedän todennäköiseksi hylkylaarin.

On mulla tarjottavaa vilkas mielikuvitus ja puheliaisuus, jopa ajoittainen nokkeluus pienessä piirissä. Lisäksi olen hyvä logiikkaa vaativissa jutuissa ja toisten mahdollisten motivaatioiden tunnistamisessa (vaikka huono ihmisiä olen lukemaan). Nämä vain jäävät pimentoon, kun pitäisi heti "viedä jalat alta" tai kovin kipinöidä, jotka eivät sovi harkitsevaisen introvertin kuvaukseen.

Vierailija
15/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei kelpaa henkisesti rikkinäinen nainen? Oot kuitenkin valmis niitä rikkomaan?

Missä on käynyt ilmi, että jonkun oisin rikkonut. Rikkinäinenkin käy, mutta milläs tutustut, jos naisella iskee paniikki ja vain pyytää viestissä anteeksi tuhlanneensa mun aikaa ja että pelottaa liikaa ja blokkaa numeron heti perään. Ihan ois ollu fine edetä hitaasti tapaamisen suhteen jos ois kertonut peloista, tai ainakin jättänyt keskusteluyhteyden.

Vierailija
16/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 30v kirjoitti:

Sanotaanko näin, että oli vielä aamulla paskat fiilikset sen verran, että toin esiin ennakkoluuloja joita olen kohdannut. Suurin niistä on tuo koulutuskysymys. Et arvaakkaan kuinka monen kanssa olen viestitellyt ihan hyvissä merkeissä, kunnes he kysyvät koulutuksesta ja kun vastaan rehellisesti ja positiiviseen sävyyn vaikka kokemuksesta tiedän todennäköiseksi hylkylaarin.

On mulla tarjottavaa vilkas mielikuvitus ja puheliaisuus, jopa ajoittainen nokkeluus pienessä piirissä. Lisäksi olen hyvä logiikkaa vaativissa jutuissa ja toisten mahdollisten motivaatioiden tunnistamisessa (vaikka huono ihmisiä olen lukemaan). Nämä vain jäävät pimentoon, kun pitäisi heti "viedä jalat alta" tai kovin kipinöidä, jotka eivät sovi harkitsevaisen introvertin kuvaukseen.

Ihan sama kokemus mullakin miehenä.

Eka juttu kulkee tosi hyvin ja naiselta tulee pitkiä viestejä. Sitten nainen kysyy koulutuksen/työn ja tulee pitkä tauko ilman vastausta ja sen jälkeen naiselta tulee viesti: "en ole vielä päässyt exästä yli" tai "en ole valmis parisuhteeseen"..

Joo sori että en ole lääkäri tai juristi..

Vierailija
17/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan en käyttäisi sanaa "immeinen" :D

Vierailija
18/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa just sellaselta mieheltä, jonka haluaisin. Itse kyllä juon pari kertaa vuodessa, mutta toisen absolutismi ei haittaa, ellei syynä ole alkoholismi (tämä on jo kokeiltu)

Vierailija
19/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokaiselle on olemassa se oma toinen puolisko jossain, Kaikki ei välttämättä sitä puuttuvaa puoliskoaan löydä koskaan. Kohtalo tuo sen sinun oman eteesi, jos näin on tarkoitettu.

Vierailija
20/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 30v kirjoitti:

"Omanikäisensä tai nuorempi", "ennakkoluuloton", "sietää omituisuuttani". Oletko itsekään niin ennakkoluuloton, jos nainen tulee olla sinua nuorempi? Nainen tulee "sietää omituisuuksiasi", mutta ei saa olla itse "henkisesti rikki". Kuulostaa siltä, että sinun täytyy voida noujautua häneen, mutta hän ei pidä tarvita nojautua sinuun. Kysymykseksi jää mitä sinulla on tarjottavana? Naisten vaatimustaso on ehkä mennyt niin alas, että pitää vaan itse tarjota, mutta ei saa mitään takaisin. Se on nykyään jo lottovoitto, jos löytää miehen, joka ei juo, lyö tai pettää. Kysymykseksi vaan silloin jää, onko parempaa elää sinkkuna, kun ottaa riskiä, että asia menee mönkään.

Rikkinäisyydellä tarkoitin sitä, että pelkää jo kohtaamista niin paljon, että vain ilmoittaa ettei ole valmis ja katkaisee yhteyskanavat. Olen varsin ymmärtäväinen ja kärsivällinen, jos minulle on valmis kertomaan; ajatustenlukija en ole. Tuo nuorempi tai samanikäinen toive tulee lähinnä siitä, että perhe ois hieman ainakin ollut haaveissa ja preferenssinä ois, että ehtis vuoden pari tutustua ja luoda sen ihmissuhteen ennen lapsen yrittämistä, mielellään ilman vielä iän äidille ja lapselle mukanaan tuomia lisäriskejäkin. Toisekseen eipä vanhemmat (+1-2v lasken vielä samanikäisiin), muttei vielä puuma kategoriaan kuuluvat ole kiinostusta koskaan näyttäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan