Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoatteko ilkoalasti kylpyhuoneen ja vessan koskaan ikinä?

Vierailija
06.07.2018 |

Mä kuurasin tänään alasti meidän kylpyhuoneen. Lattiakaivoa siivotessani kylppärin ovi oli auki, ja mieheni käveli ohitse, mutta ei kumma kyllä sanonut mitään, vaikka olin juuri hinkkaamassa viemärikaivon sisustaa harjalla peppu pystyssä;):D Miksi hiljaisuus?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siivoa töissäni siivoojana missään alasti-en edes kotonani. Töissä tarvitaan aina työvaatetus.

Lattiat huoneissa saatan kyllä joskus kiireessä imuroida vaikka vaan sukkikset jalassani ja t- paidassa, mutta kylpyhuoneessa kun käytetään esim. kloriittia, niin  ihan vaan jotkut verkkarit tai vanhat farkut niihin siivoushommiin.

Kannattaisiko siivota vähän useammin, ettei tuollaisia kloriitin kaltaisia myrkkyjä tarvitsisi käyttää.

Minä en halua limakalvoilleni edes mäntysuopaa tai yleispesuainetta. Saati sitten sitä siivotessa pinnoista irtoavaa likaroisketta.

Vierailija
22/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tehdään viikkosiivousta (tms.), niin viimeisenä pestään suihku ja nimenomaan alasti, niin siitä pääsee suoraan suihkuun. Tämä on yleistä tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuurasin tänään alasti meidän kylpyhuoneen. Lattiakaivoa siivotessani kylppärin ovi oli auki, ja mieheni käveli ohitse, mutta ei kumma kyllä sanonut mitään, vaikka olin juuri hinkkaamassa viemärikaivon sisustaa harjalla peppu pystyssä;):D Miksi hiljaisuus?

Minä olisin kyllä vetänyt kankkuun välittömästi jos tahallasi persettä esittelit.

Mitä on kankkuun vetäminen?

Takaapäin per*eeseen ja voihan sitä pildströmiinkin pistellä.

Kaikkia ei hikinen paskareikä kiinnosta varsinkaan viemärijätteen hajussa.

Vierailija
24/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njet. Tissit viistäisi pitkin maata jos kontillani kuuraisin.

Vierailija
25/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten alasti mutta kumikäsineet kädessä, niistä käsineistä tulee lievästi säädytön olo.

Vierailija
26/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko usein tai sanotaan, että 50-50.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä