Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoatteko ilkoalasti kylpyhuoneen ja vessan koskaan ikinä?

Vierailija
06.07.2018 |

Mä kuurasin tänään alasti meidän kylpyhuoneen. Lattiakaivoa siivotessani kylppärin ovi oli auki, ja mieheni käveli ohitse, mutta ei kumma kyllä sanonut mitään, vaikka olin juuri hinkkaamassa viemärikaivon sisustaa harjalla peppu pystyssä;):D Miksi hiljaisuus?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesällä innostuessani siivoamaan kylpyhuonetta pesen usein kylpyhuoneen kaakeliseinät ilman rihman kiertämää, ja miksipä niitä vaatteita turhaan hiostuttamaan moisessa hommassa.

AP.

Vierailija
2/26 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pessyt kylppärin aina alasti.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti en mutta pelkissä alushousuissa kyllä kun muutenkaan kotona en muita vaatteita käytä.

Vierailija
4/26 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. jatkaa:  Nyt on jo syöty, nautittu alkoholia, ja saunottu. Kylläkin tällä hetkellä päälläni on kylpytakki. Raikas olo, ja mikä on kylpyhuoneeseen, ja vessaan mennessä, kun siellä on lattiakaivoa myöten raikasta. :D

Vierailija
5/26 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen homman muka tehdä vaatetettuna - älkäähän nyt viitsikö...

Vierailija
6/26 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alasti en mutta pelkissä alushousuissa kyllä kun muutenkaan kotona en muita vaatteita käytä.

On mullakin yleensä edes alkkarit, mutta tällä kertaa innostuinkin siivoamaan nakattuani alkkarit likaisten vaatteiden pyykkikoriin, koska ajattelin mennä pikasuihkuun, mutta en sitten malttanutkaan, kun muistin, että huomenna tulee vieraita, ja olisi kivempi, että kerrankin olisi suihkutilan kaakelit puhtaat ja raikkaat! Ja se viemärikaivo, aah, nyt kyllä on niin puhtoista, että Marttakerho kiittäisi, jos näkisivät tuloksen.

Vierailija
7/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siivoaa toisinaan kylppäriä alasti ennen suihkuun menoa.

Vierailija
8/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneen kuuraan aina alasti silloin kun pesen sen lattiasta katon raajaan.

Vierailija
9/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta moista. Kuulostaa todella omituiselta.

Vierailija
10/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan lauteiden pesu niiden alapuolelta ei vaadi paljon vaatteita.

Aina kastuu.

Vierailija
11/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vahingossakaan kemikaaliroiskeita iholleni. Voi tulla vaikka mikä ihoreaktio. En suosittele.

Vierailija
12/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaa siivoa alasti. En töissä enkä kotona. Kylppärin lattiaa pestessä mulla on kengät jalassa.

Vierailija
13/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua vahingossakaan kemikaaliroiskeita iholleni. Voi tulla vaikka mikä ihoreaktio. En suosittele.

Millaisia kemikaaleja sä oikein käytät vessan siivoamiseen?

Vierailija
14/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuurasin tänään alasti meidän kylpyhuoneen. Lattiakaivoa siivotessani kylppärin ovi oli auki, ja mieheni käveli ohitse, mutta ei kumma kyllä sanonut mitään, vaikka olin juuri hinkkaamassa viemärikaivon sisustaa harjalla peppu pystyssä;):D Miksi hiljaisuus?

Minä olisin kyllä vetänyt kankkuun välittömästi jos tahallasi persettä esittelit.

Vierailija
15/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin kyllä vetänyt kankkuun välittömästi jos tahallasi persettä esittelit.

Mitä on kankkuun vetäminen?

Vierailija
16/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on kankkuun vetäminen?

Takaapäin per*eeseen ja voihan sitä pildströmiinkin pistellä.

Vierailija
17/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen kun kävin saunassa.

Vierailija
18/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siivoa töissäni siivoojana missään alasti-en edes kotonani. Töissä tarvitaan aina työvaatetus.

Lattiat huoneissa saatan kyllä joskus kiireessä imuroida vaikka vaan sukkikset jalassani ja t- paidassa, mutta kylpyhuoneessa kun käytetään esim. kloriittia, niin  ihan vaan jotkut verkkarit tai vanhat farkut niihin siivoushommiin.

Vierailija
19/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylpyhuonetta mutta mökillä kyllä siivoan saunan alasti kun käyn viimeisenä.

Vierailija
20/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siivoa töissäni siivoojana missään alasti-en edes kotonani. Töissä tarvitaan aina työvaatetus.

Lattiat huoneissa saatan kyllä joskus kiireessä imuroida vaikka vaan sukkikset jalassani ja t- paidassa, mutta kylpyhuoneessa kun käytetään esim. kloriittia, niin  ihan vaan jotkut verkkarit tai vanhat farkut niihin siivoushommiin.

Kannattaisiko siivota vähän useammin, ettei tuollaisia kloriitin kaltaisia myrkkyjä tarvitsisi käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan