Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Adriana Liman näköinen ja ihan tyytyväinen kyllä siihen. Mutta ihan perus tämä että vauvapalstalla haukutaan kauniita naisia ja hehkutetaan "rumempia", mutta eihän täällä mammat kateellisia toki ole :D

Vierailija
62/77 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britneyllä on aika paksut nilkat, tykkään kovasti omista hoikista nilkoista, niistä on iloa jopa näin keski-ikäisenä.

Muuten Britney on ihan nätti, olen itsekin enemmän naapurin tyttömäisen söpö, joten vaikka olemme erinäköisiä, ulkonäössä olemme "samalla tasolla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britneyllä on aika paksut nilkat, tykkään kovasti omista hoikista nilkoista, niistä on iloa jopa näin keski-ikäisenä.

Muuten Britney on ihan nätti, olen itsekin enemmän naapurin tyttömäisen söpö, joten vaikka olemme erinäköisiä, ulkonäössä olemme "samalla tasolla".

Siis miten ahdistunut pitää omasta ulkonäöstä olla että tietää miten paksut nilkat jollakin (edes itsellä) on? Menkää terapiaan!

Vierailija
64/77 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on sielussa ja sielu näkyy silmissä. Britneyllä on vain yksi katse, sellainen vokottelutuijotus. Muuten tyhjää täynnä.

Vierailija
65/77 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kauneus koskaan kovin kivaa on, sellainen saa paljon häiriökäyttäytyviä miehiä riesakseen.

Itsekin kun nuorena olin vain perusnätti, muistan kuinka ahdistavaa se seksuaalinen ahdistelu ja muu törkyhuutelu oli, voin vain kuvitella millaista se kaunottarilla on.

Tietysti moni sitten käyttää ulkonäkönsä hyödyksikin. Sellaiset ovet aukeaa jotka ei aukene tavalliselle pulliaiselle.

Mutta jos Britneytäkin miettii, ei hänen elämänsä mikään kiva ole ollut, päinvastoin.

Vierailija
66/77 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mutta huono lauluääni. Huonot,

ludot miesvalinnat, joista jäänyt mieleen että onko väitetyt mt-ongelmat Britneyn kohdalla olleen vain hänen ongelmiaan.

Vierailija
67/77 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksut nilkat?!?!

https://media.vanityfair.com/photos/60afda0f256c4bc9a13ab572/master/w_9…

Lukitsetko vastauksen?

Vierailija
68/77 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis on. Olisin ikionnellinen, jos olisin Britneyn näköinen. Edes vähän.

Vierailija
69/77 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin oikein mielelläni Britneyn näköinen.

Vierailija
70/77 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi laitettu yhtä nätisti, olisin ollut jopa kauniimpi.

Vierailija
71/77 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos, blondit ei sytytä sitten yhtään.

Eihän Britney edes ole kaikissa linkatuissa kuvissa blondi. Eikä ole luonnostaankaan. Tumma on hänen oikea hiusvärinsä.

Ruskeat silmät ja oikeasti tummahiuksinen eli tummat hiukset sopisi paremmin. Juurikasvu näkyy, pottunokka ja lapsenpyöreys kasvoissa. Kiva sentään kun hymyilee, vaikka elämä ollut nuorempanakin vaikeaa. Niin ne tekivät tyttörukalla rahaa, hiton mulkut.

Vierailija
72/77 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ehkä jotenkin muistuttaa Britneyä... se on kyllä mahdollista...

Vierailija
73/77 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Britney oli kyllä nuorena söpö, mutta minä olin ja olen klassisen kaunis. Edelleen näin nelikymppisenä saan säännöllisesti treffipyyntöjä ihan tuntemattomilta keskellä katua tai ruokakaupassa.

No joo, oikeasti pidän ihmisessä ihan muita asioita arvossa kuin ulkonäköä.

Vierailija
74/77 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney, höh. Ihan tavis oli nuorena.

Voisin olla nuori monica bellucci tai kaksikymppinen brigitte bardot.

Vierailija
75/77 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kyllä nuorena todella kaunis. Tämä sitten vain minun mielipiteeni.

Vierailija
76/77 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eihän hän ole koskaan ollut kaunis.

Vierailija
77/77 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney on kyllä kaunis nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi