Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ettei palstan naiset pidä häntä kauniina. Onko Britney sittenkin ihan tavis?

Vierailija
22/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos, blondit ei sytytä sitten yhtään.

Niin no, eihän tuo aito blondi olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä kauniimpi, eihän tuo ole kuin sievä. 

Mutta toki olisin hyväksynyt Spearsin ulkonänkin itselläni. 

Niinkö? Muistutitko silloin ketään julkkista ja jos, niin ketä?

Claudia Schifferin näköiseksi sanottiin usein. Tosin minulla on paljon suuremmat silmät. 

Ja olen aika pätkä 166 cm. eli varsinaiset mallin hommat olivat poissuljettuja. Meikkikuvauksissa olin kyllä paljon ja jossain alusvaatejutuissa, joissa etusija oli kropan seksikkyydellä, ei niinkään pituudella. 

Claudia Schiffer oli myös hyvännäköinen, mutta hänen kasvonsa eivät herätä minussa yhtä suuria tuntemuksia.

Ap

Ok, tykkäät nätistä naapurityttömäisestä olemuksesta ja hyvä niin. Sinulle on saatavaa enemmän kuin superkaunottarista haaveleville. 

Tuohan on hyvä juttu, koska Spearsin näköisiä on joka nurkalla. Schifferin näköisiä ei. 

Olen heteronainen, jonka mielestä Britney on oikeasti ihan äärettömän kaunis.

Ap

Vierailija
24/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me tiedämme että nuori britney olisi huomion keskipiste vaikka ympärillä pyörisi nuori natalie portman. Kyllä nuori britney on oikeasti sen näköinen kuin jokainen kauneutta tavoitteleva nuori nainen ainakin salaa toivoisi olevansa.

Vierailija
25/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin näyttäisin Emilia Clarkelta, tai Emma Watsonilta

Vierailija
26/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas näkee kuinka paljon vähättelyä todella kauniit nuoret naiset kokevat. Ei muka ole "niin kaunis" vaikka sokea reettakin näkee että on juuri sellainen jollaiseksi naiset yrittävät itseään plastiikkakirurgiankin avulla muokata. Juuri sellainen lukion tyttö jonka kauneutta harva ikätoverityttö haluaa myöntää, mutta josta koulun jokainen nuori tai vanhempi opettajamies haaveilee.

Vierailija
27/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Nuori mies tai vanhempi opettajamies haaveilee, siis.

Vierailija
28/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen Britney on kuollut ja kuopattu. Nykyisellä on aivan erilainen naama, kun tarkasti katsoo. Okei, kauneusleikkaukset ja hammaslaminaatit voisi selittää osan mutta tuskin silmien muotoa saadaan muutettua kovin radikaalisti. Oikealla Britneyllä silmien ulkonurkat laskivat alaspäin.

Vierailija
29/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi, mielestäni hän on aina näyttänyt ihan cockerspanielilta. Itse kuulen jatkuvasti muistuttavani Zooey Deschanelia ja näytän ihan rehellisesti sanottuna paljon mieluummin tältä kuin nuorelta Britneyltä.

Vierailija
30/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaveemammat on sitä mieltä, että Britney on tavallinen pallinaama, mutta youtubessa Britneyn musavideoiden kommenteissa kehutaan Britneyn kasvoja ja näissä kommenteissa on useita satoja tykkäyksiä... Mistä tämä kertoo?

Vierailija
31/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tavallista tai ennen kaikkea pallinaamaista hänessä?

Upea kasvojen muoto, ihana leuka. Suuret bambinsilmät. Nätti nenä. Kauniit huulet. En näe mitään, mikä tekisi hänestä tavallisen tai pallinaamaisen.

Onko av-mammat näin kateellisia oikeasti?

Vierailija
32/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tavallista tai ennen kaikkea pallinaamaista hänessä?

Upea kasvojen muoto, ihana leuka. Suuret bambinsilmät. Nätti nenä. Kauniit huulet. En näe mitään, mikä tekisi hänestä tavallisen tai pallinaamaisen.

Onko av-mammat näin kateellisia oikeasti?

Äh.. ei olla. 

On vain niin erilaisia makuja. Mun silmissä Spears on vain ihan tavallisen sievä. Tyttäreni ja hänen kavereissaan on samantyyppisiä paljon. 

Kauneuskäsitteellä menen Sophia Loreniin ja vastaaviin ihan ainutlaatuisiin ulkonäöltään ja karsimaltaan. 

Vierailija
33/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kivaa.

Vierailija
34/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykös vielä sitä kuvaa, jossa neiti Spears nousee autosta niin että posliinipimppi vilahtaa?

Vierailija
35/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vähintään yhtä sievä nuorena, nautin kyllä siitä, toisaalta se herätti myös kateutta.

Aika aikaansa kutakin. Nyt olen tavistantta, ihan ok näköinen vielä mutten enää keski-ikäisenä tosiaankaan kaunotar.

Vierailija
36/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain, mutta minä olen minä. Ainutlaatuinen sellaisena kuin olen. Täysin tyytyväinen olemukseeni.

En tiedä kuka tuo tyyppi on.

Mun mielestä maailman kaunein tunnettu nainen on Kristin Scott Thomas.

Vierailija
37/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus - myrkyllisyys, vähättely. Siitä on av-mammat tehty.

Vierailija
38/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammojen mielestä Sarah Jessica Parker on kaunis ja Britney Spears on tavallinen pallinaama.

Mammojen naismaulle yläpeukku.

Vierailija
39/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, kun Britney tuli pinnalle. Ikäiseni - vähän päälle parikymppiset - kundit pohtivat bileissä ääneen, että onpa tosi tavallisen näköinen tyttö, iso nenä ja pienet silmät.

Tuohon aikaan esimerkiksi Cameron Diazia, Winona Ryderiä ja Kate Winsletiä pidettiin tosi hyvän näköisinä.

Vierailija
40/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan, kun Britney tuli pinnalle. Ikäiseni - vähän päälle parikymppiset - kundit pohtivat bileissä ääneen, että onpa tosi tavallisen näköinen tyttö, iso nenä ja pienet silmät.

Tuohon aikaan esimerkiksi Cameron Diazia, Winona Ryderiä ja Kate Winsletiä pidettiin tosi hyvän näköisinä.

No ei pidä paikkansa. Britney herätti ulkonäöllään nimenomaan huomion lähes kaikissa miehissä ja sen takia pääsi oikein ekstrasti kuuluisuuteen.. Playboy lehtikin taisi ottaa yhteyttä alaikäiseen britneyhyn pyysi kanteen sitten kun on täysi-ikäinen.  Britney oli kaunis ja viaton, sitä ei näe monilla tähdillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi