Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan pakko kommentoida;

nuorempana minuakin (jopa naiset) sanoivat claudia schifferin ja parin muun sen ajan julkkiksen näköiseksi.

Miehiltä yleiset iskurepliikit: "Sä olet ihan sen näköinen/ mä olen nähnyt sut jossain/ mitä sä harrastat, pelaatko koripalloa?" Valitettavasti ei oikein osunut koriin...

Nyt vanhempana on vähän vaikeampaa, ennen sai miehiä torjua, nyt täytyy yrittää edes saada laadukkaita...mutta en vieläkään meikkaa, kosteusvoidetta ja  ripsiväriä enempää.

Vierailija
42/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on nätti ja tehty hyvännäköseks mut ei toi oo kasvoiltaan mikään erityisen kaunis. :D

Ja mun tietääkseni oon ite siis kauniimpi (ollut)...

Ja en haluais olla britney spears mutta tykkään siitä tosi paljon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan, kun Britney tuli pinnalle. Ikäiseni - vähän päälle parikymppiset - kundit pohtivat bileissä ääneen, että onpa tosi tavallisen näköinen tyttö, iso nenä ja pienet silmät.

Tuohon aikaan esimerkiksi Cameron Diazia, Winona Ryderiä ja Kate Winsletiä pidettiin tosi hyvän näköisinä.

No ei pidä paikkansa. Britney herätti ulkonäöllään nimenomaan huomion lähes kaikissa miehissä ja sen takia pääsi oikein ekstrasti kuuluisuuteen.. Playboy lehtikin taisi ottaa yhteyttä alaikäiseen britneyhyn pyysi kanteen sitten kun on täysi-ikäinen.  Britney oli kaunis ja viaton, sitä ei näe monilla tähdillä.

Britney oli aivan hiton nuori ja esiintyi tuhma koulutyttö -tyyliin. Ehkä se kiinnosti jonkinlaisia miehiä. Omiin kavereihini (yliopisto-opiskelijoita) se ei vedonnut yhtään. Keskustelu Britneystä jäi mieleeni varmaankin juuri siksi, että yleensä nuo pojat eivät julkkistyttöjen ulkonäköä arvostelleet.

T. Se, jolle vastasit.

Vierailija
44/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä kauniimpi, eihän tuo ole kuin sievä. 

Mutta toki olisin hyväksynyt Spearsin ulkonänkin itselläni. 

Niinkö? Muistutitko silloin ketään julkkista ja jos, niin ketä?

Claudia Schifferin näköiseksi sanottiin usein. Tosin minulla on paljon suuremmat silmät. 

Ja olen aika pätkä 166 cm. eli varsinaiset mallin hommat olivat poissuljettuja. Meikkikuvauksissa olin kyllä paljon ja jossain alusvaatejutuissa, joissa etusija oli kropan seksikkyydellä, ei niinkään pituudella. 

Jokos painat yli 100kg?

Vierailija
45/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tavallista tai ennen kaikkea pallinaamaista hänessä?

Upea kasvojen muoto, ihana leuka. Suuret bambinsilmät. Nätti nenä. Kauniit huulet. En näe mitään, mikä tekisi hänestä tavallisen tai pallinaamaisen.

Onko av-mammat näin kateellisia oikeasti?

Äh.. ei olla. 

On vain niin erilaisia makuja. Mun silmissä Spears on vain ihan tavallisen sievä. Tyttäreni ja hänen kavereissaan on samantyyppisiä paljon. 

Kauneuskäsitteellä menen Sophia Loreniin ja vastaaviin ihan ainutlaatuisiin ulkonäöltään ja karsimaltaan. 

Ai av-mammat eivät ole kateellisia? Vuosisadan paras vitsi.

Vierailija
46/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nettideittailua kokeillut mies kyllä tietää totuuden naisten ulkonäöstä. Teidän on siis aivan turha valehdella tällaisella vieläkin kammottavimpia naisia keräävällä foorumilla olevanne kauniimpia kuin joku menestynyt julkkislaulajatar.

Vierailija
47/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nettideittailua kokeillut mies kyllä tietää totuuden naisten ulkonäöstä. Teidän on siis aivan turha valehdella tällaisella vieläkin kammottavimpia naisia keräävällä foorumilla olevanne kauniimpia kuin joku menestynyt julkkislaulajatar.

Eikö sun daijuusi uppoa se asia etteivät kaikki naiset halua näyttää Britneyltä?Ei kyse ole siitä onko  täällä kauniimpia vai  ei vaan siitä etteivät kaikki naiset halua näyttää Britneyltä. Minä hlökoht. en arvosta häntä artistina tai hänen laulutaitojaan joten en missään olosuhteissa haluaisi näyttää häneltä koska en halua näyttää bimbolta.

Vierailija
48/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Muistutitko silloin ketään julkkista ja jos, niin ketä?

Claudia Schifferin näköiseksi sanottiin usein. Tosin minulla on paljon suuremmat silmät. 

Ja olen aika pätkä 166 cm. eli varsinaiset mallin hommat olivat poissuljettuja. Meikkikuvauksissa olin kyllä paljon ja jossain alusvaatejutuissa, joissa etusija oli kropan seksikkyydellä, ei niinkään pituudella. 

Jokos painat yli 100kg?

Heh, nauroin jostain syystä tälle ihan ääneen :D

Olen painavampi kyllä. Nuorena paino vaihteli siinä 52-54 kg, en kovasti tarkkaillut. Ennen ehkä ei samalla tavalla muutkaan kuin nyt. 

Nyt on ikää 51v. ja painoa vähän alle 60. Mutta ihan hyvä näin. Pieni rasvakerros pitää kasvot paljon kauniimpina, nuorempana sopii hyvin hoikka olemus. 

:

Vierailija
49/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun daijuusi uppoa se asia etteivät kaikki naiset halua näyttää Britneyltä?Ei kyse ole siitä onko  täällä kauniimpia vai  ei vaan siitä etteivät kaikki naiset halua näyttää Britneyltä. Minä hlökoht. en arvosta häntä artistina tai hänen laulutaitojaan joten en missään olosuhteissa haluaisi näyttää häneltä koska en halua näyttää bimbolta.

Jaa, kauneusko on vain naisen omasta halusta kiinni? :))) Eiköhän sinun kohdalla ole kyse siitä, että sinulla ei vain rahkeet riitä kauniiseen ulkonäköön.

Vierailija
50/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ihan suoraan sanoa olevani vanha ja ruma, mutta siltikään Britney ei herätä minussa kateutta. Yritä elää asian kanssa, ap.

Vierailija
51/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oikeasti kauniiden naisten ei tarvitse netistä seuraa etsiäkään? Parhaat viedään parhaiden toimesta jo opinnoissa tai kaveripiirin kautta, joten ette te ”nettideittailua kokeilleet miehet” näitä naisia näe kuin päiväunissanne.

Vierailija
52/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, ettei uskota. 

En todellakaan haluaisi näyttää amerikkalaiselta tavis-lukiotytöltä. 

Minusta Spears vain on kertakaikkisen tylsän ja mitättömän näköinen. Sievä toki. 

Käsittämätön ajatus, että kaikki haluisivat näyttää häneltä. Varmasti moni, mutta ei tod. KAIKKI. 

Vierailija
53/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eläessäni käynyt nettitreffellä. 

Joten ainakaan minun ulkonäöstäni et voi tietää mitään. Ellet joskus ole kadulla ihaillut minua komean mieheni käsipuolessa. 

Vierailija
54/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jopa nätimpi nyt kuin nuorempana, mutta kasvojakin mieluummin haluaisin yhtä notkean ja treenatun kropan.

N41

Vierailija
55/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Daijuusi uppoa" :D Suosittelen ottamaan selvää mitä daiju tarkoittaa x)

Vierailija
56/77 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusbarbi. Piirteistä ei saa selvää suttuisen meikin tukkapehkon alta.

Varmaan palsta-papparan märkä päiväuni juu. Kurnuttava bimbo.

Oikeasti kauniita ovat Kate Winslet, Gwyneth Paltrow, Adriana Ugarte, Sophia Loren, Elisabeth Taylor, Marilyn Monroe ja Grace Kelly joitain mainitakseni.

Tosin he ovat/olivat älykkäitä. Siitähän palstapaappa ei pidä. Pelottavaa!

Vierailija
57/77 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney meni nenäleikkaukseen eli ei kelvannut ympäristölle nuorenakaan.

Vierailija
58/77 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs liioitella. Britney oli ihan tavallisen näköinen, parhaimmillaan nätti, ei missään nimessä mikään kovan luokan kaunotar...paksukaulainen ja persjalkainen.

Vierailija
59/77 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla Britneyn näköinen... mutta olen kyllä tyytyväinen myös omaankin ulkonäkööni.

Vierailija
60/77 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppa 10, kasvoista nätti, ei kaunis. Jos saisin itse valita, niin haluaisin olla nuoren Christy Turlingtonin näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän