Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka on loukannut niin paljon ettei voi loukata enempää

Vierailija
06.07.2018 |

Miten päästä eroon// yli miehestä joka ensin oli hulluna ja sitten jätti kuin rukkasen? Oltu läheisiä ystäviä ja tää on muuttunut viha-rakkaussuhteeksi.

On loukannut minua tuhansilla eri tavoilla, henkisesti sanomalla kauheita asioita (ihan vaan persoonani haukkumista), varmaan on siis pettänytkin ainakin nyttemmin. Poistanut Facebookissa varmaan sata kertaa. Sanonut haukkumasanoilla, ettei halua olla yhteyksissä vaikka kuitenkin on yhteyksissä. On kuulemma tälläinen myös äidilleen ja siskolleen ja kaikille, jotka eivät tee kuten hän haluaa.

Mä melkein menetin terveyteni viime vuonna tämän ihmisen takia. Itkin joka ainoa päivä. Mun iho muuttui, kasvot muuttui, persoona kutistui.

Hän on persoonallisuudeltaan varmaankin epävarma vihreä tyyppi ja itse olen vahva punainen tyyppi. Kaikki mitä teen/ tein ärsyttää häntä ihan jumalattoman paljon. Minun mielestäni hän tekee myös vääriä asioita: pahimpana rumat puheet, lapsellinen, ei koskaan pyydä anteeksi.

Olen rehellinen: vain hän on loukannut minua. Minä olen surrut, antanut loukata ja kärsinyt tästä. Nyt menee vähän paremmin. Asun eri paikassa kuin hän. Koskaan aiemmin en ole kokenut näin kipeää rakkautta.

Miten pääsen täysin, ja lopullisesti irti loukkaajasta? Minkäänlainen kaveruus ei kai onnistu? Ajatuskin luopua kokonaan, sattuu niin paljon. Ajatuskin tästä nöyryyttämisestä, en halua sitäkään!

Kestän radiohiljaisuutta max 1-2 viikkoa, sitten olen ihan varma että hän kaipaa ja rakastaa minua. Otan yhteyttä, ikävöin, näen unia ja aina, hän loukkaa entistä pahemmin.

Neuvoja! 😓💔🖤

Kommentit (458)

Vierailija
81/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, tuollaisiakin pystyy onneksi välttelemään, kun on intuitiota.

Mistä nämä sekot kirjoitukset ilmestyi. Aina pitää pilata ketju jos toinen tarvii apua.

Vierailija
82/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei tarvitse mitään neuvoja, koska nauttii uhriutumisestaan.

Anna mennä vaan. Ota ilo irti siitä miehestä. Anna sen tehdä mitä haluaa. Tube kunnolla itkuissasi - se juuri mistä eniten nautit.

Soita sille ja pyydä itkien takaisin ja kerro kuinka paljon rakastat etkö voi elää ilman häntä.

Elämä kyllä palaa tutuille raiteilleen. 👍

Hyi mikä vastaus sulta. Tosi nolo olet!

Mutta tuohan on se mitä tulee tapahtumaan koska ap ei  tajua irrottautua siksi että  elämä ois kovin tylsää ilman moista vuoristorataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei tarvitse mitään neuvoja, koska nauttii uhriutumisestaan.

Anna mennä vaan. Ota ilo irti siitä miehestä. Anna sen tehdä mitä haluaa. Tube kunnolla itkuissasi - se juuri mistä eniten nautit.

Soita sille ja pyydä itkien takaisin ja kerro kuinka paljon rakastat etkö voi elää ilman häntä.

Elämä kyllä palaa tutuille raiteilleen. 👍

Tosiaankin väärä johtopäätös. Ap on muuttanut ja blokannut.

Hyi mikä vastaus sulta. Tosi nolo olet!

Mutta tuohan on se mitä tulee tapahtumaan koska ap ei  tajua irrottautua siksi että  elämä ois kovin tylsää ilman moista vuoristorataa.

Vierailija
84/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä

Noudatin neuvojanne ja poistin.

Ei tunnu mitenkään pahalta.

Enemmän mietin sitä syytä MIKSI joku on ja on ollut tuollainen? Ne pahat sanat häneltä pyörii mielessä...

Vierailija
85/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poista se. Se hypyttää sua ku mitäkin nukkea ja nauraa päälle. On yhteyksissä sillon kun kokee hyötyvänsä siitä jotain. Mä olen poistanut tuollaisen tyypin elämästäni ja se oli paras päätös ikinä. Olet läheisriippuvainen jos annat tuon jatkua.

Näin on.

Jos poistan, niin toivon, että se meilaisi vaikka pian.

Mistä tälläinen käytös johtuu miehellä? Onko se joku sairaus?

Ap

On aivan yhdentekevää, mikä miehellä on. Olennainen kysymys on, että mikä _sinua_ vaivaa. Persoonallisuushäiriö, läheisriippuvuus, joku muu mt-ongelma?

Vierailija
86/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poista se. Se hypyttää sua ku mitäkin nukkea ja nauraa päälle. On yhteyksissä sillon kun kokee hyötyvänsä siitä jotain. Mä olen poistanut tuollaisen tyypin elämästäni ja se oli paras päätös ikinä. Olet läheisriippuvainen jos annat tuon jatkua.

Näin on.

Ap

On aivan yhdentekevää, mikä miehellä on. Olennainen kysymys on, että mikä _sinua_ vaivaa. Persoonallisuushäiriö, läheisriippuvuus, joku muu mt-ongelma?

Haha

Eihän se nut näin ole!!!

Parisuhteessa ollaan 50-50%. Ei tosiaankaan ole yhdentekevää että toinen on sekaisin ja loukkaa mutta sitten sinä alat haukkumaan tätä toista joka on hakenut apua, ottanut etäisyyttä ja on selvästi analyyttinen.

Vierailija
87/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Ap

Haha

Eihän se nut näin ole!!!

Parisuhteessa ollaan 50-50%. Ei tosiaankaan ole yhdentekevää että toinen on sekaisin ja loukkaa mutta sitten sinä alat haukkumaan tätä toista joka on hakenut apua, ottanut etäisyyttä ja on selvästi analyyttinen.

1. He eivät ole parisuhteessa.

2. Ei ole haukkumista ilmaista, ettei aloittajan käytös ole tervettä.

3. On aivan yhdentekevää, mikä miehen ongelma on, ap ei voi häntä muuttaa.

Vierailija
88/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, tuollaisiakin pystyy onneksi välttelemään, kun on intuitiota.

Mistä nämä sekot kirjoitukset ilmestyi. Aina pitää pilata ketju jos toinen tarvii apua.

Apuahan ap tuntuu tarvitsevan vain siihen miten tuhlata elämänsä roikkuen epäterveessä suhteessa ja pohtien itselleen haitallisen ihmisen ongelmia (tämä siis ap:n näkemys, se toisen omakohtainen kertomus voi olla aivan toisenlainen). Aloittajalla riittää intoa toisen ongelmien taustojen pohtimiseen vuositolkulla mutta ei omiensa ratkaisemiseen.

Ainoa ohje jonka ap ansaitsee, sellainen joka parantaa hänen elämänlaatuaan on: katkaise kaikki yhteydenpito, poista kaikki muistot, viestit, yhteydenpidonvälineet. Ala elää omaa elämääsi, etsi sille suunta ja aseta itsesi ensimmäiseksi tärkeysjärjestyksessäsi. Ole ymmärtäväinen itseäsi kohtaan menneiden virheiden vuoksi mutta tästä eteenpäin, älä toista samoja virheitä.

Jos koet vieroitusoireita ja ajatus harhailee riippuvuudenkohteeseesi, tee jotain - soita ystävälle ja puhukaa tai tehkää yhdessä jotain, lähde lenkille, lue laula tanssi, mitä vain mikä saa ajatuksesi katkeamaan. Toisto toistolta tunnet itsesi luottavaisemmaksi siitä että muutos on mahdollinen ja sinä olet avain omaan muutokseesi.

Ns. tough love, rankkaa rakkautta, mutta se toimii. Näin saat tahtosi ja elämäsi takaisin. Tsemppiä.

Vierailija
89/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista: välillä helpompaa ja välillä vaikeampaa. Kuten tuossa vinkattiin: vaikeimpina sitten ahkerasti muuta tekemistä.

Vierailija
90/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä tunteiden kuolemiseen että _tiedät_ kuvitelleesi kaiken? Hän ei ole rakastanut sinua koskaan, ei välittänyt sinusta koskaan. Hän on käyttänyt sinua ajankuluna, muuten olet yhdentekevä. Poraudu siihen. Hän voi olla sairas, se on yhdentekevää, tärkeää on ymmärtää se, että teidän välillänne ei ole koskaan ollut mitään aitoa. Ei mitään. ”Kaiken” voi unohtaa, koska sitä ei ole ollutkaan - vain sinun mielessäsi liikkuneita tunteita ja ajatuksia. Päästä niistä irti.

Vierailija
91/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se riitä tunteiden kuolemiseen että _tiedät_ kuvitelleesi kaiken? Hän ei ole rakastanut sinua koskaan, ei välittänyt sinusta koskaan. Hän on käyttänyt sinua ajankuluna, muuten olet yhdentekevä. Poraudu siihen. Hän voi olla sairas, se on yhdentekevää, tärkeää on ymmärtää se, että teidän välillänne ei ole koskaan ollut mitään aitoa. Ei mitään. ”Kaiken” voi unohtaa, koska sitä ei ole ollutkaan - vain sinun mielessäsi liikkuneita tunteita ja ajatuksia. Päästä niistä irti.

Mistä sinä tämän tiedät?

Tai kukaan tietää?

Tämähän on samanlaista uskottelemista itselleen päinvastaisesta, kuin että Ap uskoi rakkauteen.

Vierailija
92/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tämän tiedät?

Tai kukaan tietää?

Tämähän on samanlaista uskottelemista itselleen päinvastaisesta, kuin että Ap uskoi rakkauteen.

Koska teot puhuvat. Ja vain ne.

Vierailija
93/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tämän tiedät?

Tai kukaan tietää?

Koska teot puhuvat. Ja vain ne.

Ok hyvä perustelu.

Vierailija
94/458 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lukea lisää

Vierailija
95/458 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä!

Te olitte taas ihan oikeassa!

Tein kuten ohjeistitte; loukkaajalle estot ja kas, ei ole moneen päivään ottanut yhteyttä/ minun hyvinvointini ei ole kiinnostanut pätkääkään.

Halutessaan olisi voinut soittaa helposti esim työnumerostaan, tai tosiaan lähettää sähköpostia.

Luin tuosta limerenssista. Olen niin kiitollinen teille avusta. Se loukattavana oleminen alkoi olla ihan tapa, että hän saa apua minulta mutta hän ei välitä eikä auta mitenkään.

Nyt pysyn kovana. Tukea tietysti tarvitaan!

Vierailija
96/458 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä!

Tein kuten ohjeistitte; loukkaajalle estot ja kas, ei ole moneen päivään ottanut yhteyttä/ minun hyvinvointini ei ole kiinnostanut pätkääkään.

Halutessaan olisi voinut soittaa helposti esim työnumerostaan, tai tosiaan lähettää sähköpostia.

Luin tuosta limerenssista. Olen niin kiitollinen teille avusta. Se loukattavana oleminen alkoi olla ihan tapa, että hän saa apua minulta mutta hän ei välitä eikä auta mitenkään.

Hyvä! Ja älä ajattele, että tämä projekti on vähän niinkuin laihdutus, josta voi välillä repsahtaa. Sinä et voi enää repsahtaa tähän mieheen, vaan sinun täytyy nyt irrottautua hänestä kokonaan oman hyvinvointisi vuoksi. Jos hän ottaakin yhteyttä jotain kautta, niin se ei ole mikään merkki siitä, että hän välittää sinusta. Hän tarvitsee sinua ainoastaan buustaamaan omaa egoaan. Oikeasti hän on häiriintynyt, ihmissuhteensa sotkenut kiusaaja, joka kylvää vain pahaa ympärilleen. Päästä irti.

Vierailija
97/458 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä!

Hyvä! Ja älä ajattele, että tämä projekti on vähän niinkuin laihdutus, josta voi välillä repsahtaa. Sinä et voi enää repsahtaa tähän mieheen, vaan sinun täytyy nyt irrottautua hänestä kokonaan oman hyvinvointisi vuoksi. Jos hän ottaakin yhteyttä jotain kautta, niin se ei ole mikään merkki siitä, että hän välittää sinusta. Hän tarvitsee sinua ainoastaan buustaamaan omaa egoaan. Oikeasti hän on häiriintynyt, ihmissuhteensa sotkenut kiusaaja, joka kylvää vain pahaa ympärilleen. Päästä irti.

Kiitos!

Aiemmin oli nuo unet, joissa kovasti ikävöin.

Nyt olen toivonut, jopa pelännyt että kunpa ei ottaisi yhteyttä. Ja ei ole kuulunut mitään!!

Hän on tosi äkkijyrkkä. Voin vain arvata, että hän on nyt ”muka” suuttunut kun minä blokkasin. Tai saanut siitä tekosyyn taas inhota minua enemmän tai pitää vähemmän arvokkaana.

Ja hänhän ei siis tarvitse kertomansa mukaan minua mihinkään.... Hänelle, olen arvoton, ja vain ahdistan häntä.

Ap

Vierailija
98/458 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen mies sitten yleensä avioituu nopeasti tai alkaa julkisesti hehkuttaa onneaan juuri kuten joku täällä sanoi.

Vierailija
99/458 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämmöisellä miehellä on ruma tai erittäin vaatimaton tyttöystävä. Ei johdu Ap sinusta, vaan hän on sairas.

Vierailija
100/458 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos karsii hippeilyn, AP:n kertomuksessa on paljon samaa kuin omassa suhteessani. On/off puoliso on kylmä ja etäinen, mutta vetää puoleensa kerta toisensa jälkeen. Loukkaa, ei pyydä anteeksi. Ja silti palaan aina uudestaan takaisin?

Minkä ihmeen hippeilyn???????

T. Ap

No jotain helkkarin vihreitä ja punaisia persoonia.