Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka on loukannut niin paljon ettei voi loukata enempää

Vierailija
06.07.2018 |

Miten päästä eroon// yli miehestä joka ensin oli hulluna ja sitten jätti kuin rukkasen? Oltu läheisiä ystäviä ja tää on muuttunut viha-rakkaussuhteeksi.

On loukannut minua tuhansilla eri tavoilla, henkisesti sanomalla kauheita asioita (ihan vaan persoonani haukkumista), varmaan on siis pettänytkin ainakin nyttemmin. Poistanut Facebookissa varmaan sata kertaa. Sanonut haukkumasanoilla, ettei halua olla yhteyksissä vaikka kuitenkin on yhteyksissä. On kuulemma tälläinen myös äidilleen ja siskolleen ja kaikille, jotka eivät tee kuten hän haluaa.

Mä melkein menetin terveyteni viime vuonna tämän ihmisen takia. Itkin joka ainoa päivä. Mun iho muuttui, kasvot muuttui, persoona kutistui.

Hän on persoonallisuudeltaan varmaankin epävarma vihreä tyyppi ja itse olen vahva punainen tyyppi. Kaikki mitä teen/ tein ärsyttää häntä ihan jumalattoman paljon. Minun mielestäni hän tekee myös vääriä asioita: pahimpana rumat puheet, lapsellinen, ei koskaan pyydä anteeksi.

Olen rehellinen: vain hän on loukannut minua. Minä olen surrut, antanut loukata ja kärsinyt tästä. Nyt menee vähän paremmin. Asun eri paikassa kuin hän. Koskaan aiemmin en ole kokenut näin kipeää rakkautta.

Miten pääsen täysin, ja lopullisesti irti loukkaajasta? Minkäänlainen kaveruus ei kai onnistu? Ajatuskin luopua kokonaan, sattuu niin paljon. Ajatuskin tästä nöyryyttämisestä, en halua sitäkään!

Kestän radiohiljaisuutta max 1-2 viikkoa, sitten olen ihan varma että hän kaipaa ja rakastaa minua. Otan yhteyttä, ikävöin, näen unia ja aina, hän loukkaa entistä pahemmin.

Neuvoja! 😓💔🖤

Kommentit (458)

Vierailija
61/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutatteko te tässä pohdiskelevaa fiksua Ap:ta vai tuon miehen paskaa käytöstä?

Alapeukutan koska mies on friikki ja ap:n pitäisi tajuta se jo. Ap on tossuna tuossa suhteessa ja mies polkee ap:n itsetuntoa koska pystyy ja ap antaa tehdä. Vahva olet ap vasta kun pystyt pistämään välit kokonaan poikki siihen mieheen etkä suostu ovimatoksi. Mies ei tule muuttumaan koska on mieleltään sairas.

Mistä tämä sairaus johtuu?

Ap epäili että miehen lapsuudesta. että isä olisi samanlainen.

Mitä väliä mistä se on peräisin. Ei tarvitse jäädä ymmärtämään.

Vierailija
62/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos karsii hippeilyn, AP:n kertomuksessa on paljon samaa kuin omassa suhteessani. On/off puoliso on kylmä ja etäinen, mutta vetää puoleensa kerta toisensa jälkeen. Loukkaa, ei pyydä anteeksi. Ja silti palaan aina uudestaan takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos karsii hippeilyn, AP:n kertomuksessa on paljon samaa kuin omassa suhteessani. On/off puoliso on kylmä ja etäinen, mutta vetää puoleensa kerta toisensa jälkeen. Loukkaa, ei pyydä anteeksi. Ja silti palaan aina uudestaan takaisin?

Minkä ihmeen hippeilyn???????

T. Ap

Vierailija
64/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutatteko te tässä pohdiskelevaa fiksua Ap:ta vai tuon miehen paskaa käytöstä?

Alapeukutan koska mies on friikki ja ap:n pitäisi tajuta se jo. Ap on tossuna tuossa suhteessa ja mies polkee ap:n itsetuntoa koska pystyy ja ap antaa tehdä. Vahva olet ap vasta kun pystyt pistämään välit kokonaan poikki siihen mieheen etkä suostu ovimatoksi. Mies ei tule muuttumaan koska on mieleltään sairas.

Mistä tämä sairaus johtuu?

Ap epäili että miehen lapsuudesta. että isä olisi samanlainen.

Mitä väliä mistä se on peräisin. Ei tarvitse jäädä ymmärtämään.

Tämä. Narsistit etsivät juuri näitä ymmärtäjänaisia katselemaan sikailuaan vuodesta toiseen. Täysin ignore luonnevikaisille.

Vierailija
65/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaset miehet on niitä, jotka kohta on jonkun tylsän taviksen kanssa joka paikassa julkisesti ja näkyvästi "parisuhteessa", niin tyytyväinen ja palvoo uutta täydellistä naistaan. Niin kauan kuin se uusi nainen oppii tuntemaan miehen paremmin.

Vierailija
66/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsii minkä ihme hippeilyn? 🙄🙄

Vierailija
67/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaset miehet on niitä, jotka kohta on jonkun tylsän taviksen kanssa joka paikassa julkisesti ja näkyvästi "parisuhteessa", niin tyytyväinen ja palvoo uutta täydellistä naistaan. Niin kauan kuin se uusi nainen oppii tuntemaan miehen paremmin.

Niin tämäkin on!!!!!!

Ap

Ja kuulemma pettänyt aiempaan, yht 6-7 kanssa (mikähän on totuus.....)

Vierailija
68/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi haluat olla tekemisissä miehen kanssa joka ei ole kiinnostunut sinusta (suhde- tai kaverimielessä)? Et pysty muuttamaan miestä ja hän on jo valintansa tehnyt, miksi vielä tyrkytät itseäsi hänelle? Miksi et hyväksy että erot voivat olla kivuliaita ja niihin kuuluu luopuminen toisesta? Tiedät jo itsekin, että mies on haitallinen sinulle ja mielenterveydellesi.

Blokkaa / poista mies kokonaan elämästäsi. Vaihda puhelinnumerosi, estä hänet kaikissa sosiaalisissa medioissa ja poista hänen numeronsa puhelimestasi, ja älä enää ota yhteyttä häneen, tuntui kuinka pahalta tahansa. Et tule kuolemaan sydänsuruun, vaan se tulee menemään ohi.

Vierailija
69/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi haluat olla tekemisissä miehen kanssa joka ei ole kiinnostunut sinusta (suhde- tai kaverimielessä)? Et pysty muuttamaan miestä ja hän on jo valintansa tehnyt, miksi vielä tyrkytät itseäsi hänelle? Miksi et hyväksy että erot voivat olla kivuliaita ja niihin kuuluu luopuminen toisesta? Tiedät jo itsekin, että mies on haitallinen sinulle ja mielenterveydellesi.

Blokkaa / poista mies kokonaan elämästäsi. Vaihda puhelinnumerosi, estä hänet kaikissa sosiaalisissa medioissa ja poista hänen numeronsa puhelimestasi, ja älä enää ota yhteyttä häneen, tuntui kuinka pahalta tahansa. Et tule kuolemaan sydänsuruun, vaan se tulee menemään ohi.

Kiitos

Tein näin nyt.

Yksi mikä vaivaa on miehen syyttely:

Kun olen aiemmin yrittänyt olla ei yhteyksissä, hän syytteli. Kun oltiin yhteyksissä, hän syytteli siitäkin ja piti näitä pitkiä taukoja normaali vastauksissa. Pelkään että hän ottaa jotenkin yhteyttä ja syyttelee miksi piti ihan blokata.

Huokaus.

Sitten mietin, miten joku voi olla noin julma, empatiakyvytön ja häiriintynyt! Sen on pakko olla mielen sairaus oikeasti, että näkee että toinen kärsii; itkee, on koko ajan sairaana, mutta hän ei välittänyt yhtään.

Kiitos teille selvistä neuvoista!

Ap

Vierailija
70/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut puolisolleni että toivottavasti hän kuolisi. Toivottavasti hän kuolisi kolarissa. Toivottavasti hän tekis itsarin.

Vierailija
71/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut puolisolleni että toivottavasti hän kuolisi. Toivottavasti hän kuolisi kolarissa. Toivottavasti hän tekis itsarin.

......myös, tappaisit itsesi.

Vierailija
72/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

......myös, tappaisit itsesi.

Please

Ei tälläisiä sekoja kirjoituksia asialliseen keskusteluun,

Ap

Vierailija
73/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei tarvitse mitään neuvoja, koska nauttii uhriutumisestaan.

Anna mennä vaan. Ota ilo irti siitä miehestä. Anna sen tehdä mitä haluaa. Tube kunnolla itkuissasi - se juuri mistä eniten nautit.

Soita sille ja pyydä itkien takaisin ja kerro kuinka paljon rakastat etkö voi elää ilman häntä.

Elämä kyllä palaa tutuille raiteilleen. 👍

Vierailija
74/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tube... Ryve .... Automaattisesti hitto

Vierailija
75/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tube... Ryve .... Automaattisesti hitto

Oot tosi törkeä tyyppi!

Tube vaan itse😂

Vierailija
76/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan. Ota ilo irti siitä miehestä. Anna sen tehdä mitä haluaa. Tube kunnolla itkuissasi - se juuri mistä eniten nautit.

Soita sille ja pyydä itkien takaisin ja kerro kuinka paljon rakastat etkö voi elää ilman häntä.

Hyi mikä vastaus sulta. Tosi nolo olet!

Vierailija
77/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ”deletoinut” ihmisen elämästäni ehkä kaksi kertaa.

Tässä tapauksessa merkittävä oli ensirakkauteni. Rakastin häntä niin paljon kuin toista vaan voi rakastaa, ja hän ei minua. Hän ei ollut väkivaltainen tai julma, mutta kiikutti minua löysässä hirressä.

Tuli joku ”viimeinen niitti”, en enää edes muista mikä mutta päätin että nyt loppui. Ilmoitin tälle ihmiselle että emme ole hyväksi toisillemme, toivotin hyvää loppuelämää ja lopetin yhteydenpidon. En vastannut viesteihin.

Ihmisestä vierottautuminen on hyvin samanlaista kuin päihderiippuvuuden hoito: ensimmäiset viikot ja kuukaudet ovat pahimpia, myöhemmin vierotusoireet helpottavat. Kaikkein tärkeintä on pysyä kuivilla: vaikka toinen tuntuisi kultaiselta niin missään nimessä ei saa ottaa yhteyttä, sillä silloin prosessi alkaa alusta.

Kaipausta voi purkaa terveellisemmin esim. ystävälle, kirjoittamalla, kuuntelemalla nyyhkybiisejä... kaipaus on sallittua, yhteydenotto ei.

Lopulta kun on tuskansa kärsinyt, huomaa että ei enää ajattelekaan toista joka päivä. Sitten tulee viikkoja ja kuukausia kun ei edes muista koko tyyppiä. Saattaa miettiä että mitäs helvettiä minä tuossa surkimuksessa näin.

Hyväksy se, että sinä et voi olla myrkyllisen ihmisen kanssa MISSÄÄN tekemisissä. Teistä ei tule hyvänpäiväntuttuja. Jos teillä voisi olla tasapainoinen ihmissuhde, se olisi ollut jo.

Vierailija
78/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tässä näemme hyvin tällaisen narsisti-hyväksikäyttäjän tunnemaailman: sitä ei ole. Vankimielisairaala olisi oikea osoite. Raskasta henkistä hyväksikäyttöä.

Vierailija
79/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tässä näemme hyvin tällaisen narsisti-hyväksikäyttäjän tunnemaailman: sitä ei ole. Vankimielisairaala olisi oikea osoite. Raskasta henkistä hyväksikäyttöä.

Täh???

Menkää laittamaan nämä provoilut eri ketjuun.

Vierailija
80/458 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, tuollaisiakin pystyy onneksi välttelemään, kun on intuitiota.