Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka on loukannut niin paljon ettei voi loukata enempää

Vierailija
06.07.2018 |

Miten päästä eroon// yli miehestä joka ensin oli hulluna ja sitten jätti kuin rukkasen? Oltu läheisiä ystäviä ja tää on muuttunut viha-rakkaussuhteeksi.

On loukannut minua tuhansilla eri tavoilla, henkisesti sanomalla kauheita asioita (ihan vaan persoonani haukkumista), varmaan on siis pettänytkin ainakin nyttemmin. Poistanut Facebookissa varmaan sata kertaa. Sanonut haukkumasanoilla, ettei halua olla yhteyksissä vaikka kuitenkin on yhteyksissä. On kuulemma tälläinen myös äidilleen ja siskolleen ja kaikille, jotka eivät tee kuten hän haluaa.

Mä melkein menetin terveyteni viime vuonna tämän ihmisen takia. Itkin joka ainoa päivä. Mun iho muuttui, kasvot muuttui, persoona kutistui.

Hän on persoonallisuudeltaan varmaankin epävarma vihreä tyyppi ja itse olen vahva punainen tyyppi. Kaikki mitä teen/ tein ärsyttää häntä ihan jumalattoman paljon. Minun mielestäni hän tekee myös vääriä asioita: pahimpana rumat puheet, lapsellinen, ei koskaan pyydä anteeksi.

Olen rehellinen: vain hän on loukannut minua. Minä olen surrut, antanut loukata ja kärsinyt tästä. Nyt menee vähän paremmin. Asun eri paikassa kuin hän. Koskaan aiemmin en ole kokenut näin kipeää rakkautta.

Miten pääsen täysin, ja lopullisesti irti loukkaajasta? Minkäänlainen kaveruus ei kai onnistu? Ajatuskin luopua kokonaan, sattuu niin paljon. Ajatuskin tästä nöyryyttämisestä, en halua sitäkään!

Kestän radiohiljaisuutta max 1-2 viikkoa, sitten olen ihan varma että hän kaipaa ja rakastaa minua. Otan yhteyttä, ikävöin, näen unia ja aina, hän loukkaa entistä pahemmin.

Neuvoja! 😓💔🖤

Kommentit (458)

Vierailija
41/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nämä vastaukset on tosi yksioikoisia: poistamalla/ deletoimalla ihmisen jonka kanssa on haastavaa, elämä paranee. Näinkö te toimitte? Vilpittömästi kysyn!

Se on ainoa keino. Ap:n ihmissuhde on epäterve ja ap itse ihan sekaisin. Siihen auttaa vain ns. kylmä kalkkuna eli ihmisen poistaminen elämästä.  Jos ihmissuhde tuottaa vaan pahaa oloa, se on epäterve ja se on syytä poistaa. Ap roikkuu ja lietsoo omaa tunnekoukkuaan ja mies vaan pelaa ja ap kärsii, uhriutuu ja on jumissa ihmiseen jota ap ei  kiinnosta kuin pelailumielessä  jos sitenkään.

.Se on epätervettä jos mikä.Mikä  tuossa oli se mitä sä et tajua? Jojo-ihmissuhteisiin joista tulee paha olo auttaa vain totaali-irrottautuminen.Ne ovat kuin huumetta josta pitää päästä kuiville tavalla tai toisella eikä aineeseen (ihmiseen) saa koskea tai  koukuttuu uudelleen.

Tajuat sen sitten kun itse koet.

Vierailija
42/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poista se. Se hypyttää sua ku mitäkin nukkea ja nauraa päälle. On yhteyksissä sillon kun kokee hyötyvänsä siitä jotain. Mä olen poistanut tuollaisen tyypin elämästäni ja se oli paras päätös ikinä. Olet läheisriippuvainen jos annat tuon jatkua.

Näin on.

Jos poistan, niin toivon, että se meilaisi vaikka pian.

Mistä tälläinen käytös johtuu miehellä? Onko se joku sairaus?

Ap

Jokin persoonallisuushäiriö luulisin. Tämmöiset ihmiset eivät halua päästää irti kun ovat saaneet uhrinsa kieputeltua sormensa ympärille. Hän ei tule muuttumaan. Saattaa pyytää anteeksi ja olla ystävällinen jos kokee siitä jortain hyötyvänsä. Sitten taas näyttää todellisen luonteensa kun sinusta ei ole hyötyä/kyllästyy sinuun. Hän ei tunne sinua kohtaan empatiaa tai rakkautta eikä koe syyllisyyttä sinun satuttamisesta. Arvosta itseäsi äläkä anna hänen kohdella sinua noin! Jätät vain vaivihkaa kaiken yhteydenpidon.

Tätä olen itkenyt varmaan yli vuoden että loukkaa ensin, ja ei tunne mitään empatiaa. Saattoi vain häipyä eri paikkakunnalle yms. ei vastaa yms. En ole koskaan kohdannut vastaavaa. Onko tämä hänellä joku lapsena saatu trauma? Mistä se johtuu? Minusta tuntuu, että hänen isänsä on samanlainen. Loukannut äitiään paljon.

Vaivihkaa? Eli en viestitä enkä vastaa viesteihin mutta en blockaa?

Vai blokkaamaan niin että näkee?

Ap

Mikä trauma sinulla on, kun et ole älynnyt jo ajat sitten lakata yhteydenpitoa tuollaiseen älykääpiöön?

En tiedä!

Ei ole koskaan ollut tälläistä tunnetta/ ikävää.

Ihan perseestä... 😔

Ap

Googleta se limerenssi tai limerence, munkä joku tuossa mainitsikin. Psykoterapeuttisikin varmasti osaa aiheesta kertoa. Epäterve, pakkomielteinen, ihastusta/rakastumista muistuttava tila. Jonkinlaista kokemusta itsellänikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nämä vastaukset on tosi yksioikoisia: poistamalla/ deletoimalla ihmisen jonka kanssa on haastavaa, elämä paranee. Näinkö te toimitte? Vilpittömästi kysyn!

Näin me toimimme! Kerrotko sinä parempia vaihtoehtoja suhteeseen, jossa toinen hyväksikäyttää täysin psykopaattisesti, ja toinen on pakkomielteisen ”rakastunut” - vaikka tulee kohdelluksi huonosti eikä koskaan saa halyamaan ja tarvitsemaansa huomiota/rakkautta/arvostusta/sitoutumista? Myös ammattilaiset kehottavat toimimaan näin.

Vierailija
44/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin me toimimme! Kerrotko sinä parempia vaihtoehtoja suhteeseen, jossa toinen hyväksikäyttää täysin psykopaattisesti, ja toinen on pakkomielteisen ”rakastunut” - vaikka tulee kohdelluksi huonosti eikä koskaan saa halyamaan ja tarvitsemaansa huomiota/rakkautta/arvostusta/sitoutumista? Myös ammattilaiset kehottavat toimimaan näin.

Ihan vilpittömästi siis kysyin! Ei mulla ole ideaa miten toimia.

Montako kertaa olet itse deletoinut ihmisen elämästäsi?

Jos se on limerenssi, silloinhan se on häiriö Ap:ssa, eikä tässä toisessa? Eikö ole vähän outoa lähteä blokkaamaan?

Vierailija
45/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi sellainen mies joka rakastaa sua ja näyttää rakkautensa. Et sinäkään tuommoista oikeasti rakasta, tuo tunne on jotain muuta. Nyt jotain uutta sisältöä elämään niin äkkiä unohtuu. Näin se vain on. Pärjäät kyllä!

Mitä apua sellaisesta miehestä olisi? Mä oon ainakin ihan hohhoijaaa, jos en itse rakasta miestä myös. Ja onko tyhmempää neuvoa kuultu, että "etsi"? Eiköhän meistä ihan jokainen tee kaiken, minkä voi saadakseen juuri tuon, mutta sinä se vain kuvittelet, että sen etsimällä löytää.

Vierailija
46/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on limerenssi, silloinhan se on häiriö Ap:ssa, eikä tässä toisessa? Eikö ole vähän outoa lähteä blokkaamaan?

Kurja sanoa, mutta kyllä tuossa on häiriö molemmissa osapuolissa. Ap:lla on kuitenkin mahdollisuus tervehtyä, miehellä mitä todennäköisimmin ei. Läheisriippuvainen voi parantua, psykopaatti ei voi.

Vierailija
47/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan pimeä??? Kyllä, ap:lla saattaa olla limerenssi. Ja kyllä, tässä ap:n kuvailemassa miehessä on paljonkin vikaa - tuollaista ihmistä ei kannata pitää elämässään, oli limerenssi tai ei.

Vastaus ap:lle: blokkaa se tyyppi ja keskity saamaan itsesi kuntoon. Kaikkea hyvää!

Vierailija
48/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on epäilemättä ongelmansa, mutta niin on vastapuolellakin tekstin perusteella. Täysin epäsopiva pari: tunne-elämältään häiriintynyt hyväksikäyttäjä ja pakkomielteinen, kiintyvä ja rakkautta tarvitseva ap.

Jätän kaikki epäsopivat ihmiset. Tietysti. Muutoin sekä tunnen että aiheutan kärsimystä.

Vierailija
49/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurja sanoa, mutta kyllä tuossa on häiriö molemmissa osapuolissa. Ap:lla on kuitenkin mahdollisuus tervehtyä, miehellä mitä todennäköisimmin ei. Läheisriippuvainen voi parantua, psykopaatti ei voi.

Juuri näin!

Vierailija
50/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on epäilemättä ongelmansa, mutta niin on vastapuolellakin tekstin perusteella. Täysin epäsopiva pari: tunne-elämältään häiriintynyt hyväksikäyttäjä ja pakkomielteinen, kiintyvä ja rakkautta tarvitseva ap.

Jätän kaikki epäsopivat ihmiset. Tietysti. Muutoin sekä tunnen että aiheutan kärsimystä.

Sinäpä sen sanoit, rakkautta tarvitseva ap. Mutta miksi kuvittelet, että kenelläkään olisi jotain rakkautta jaossa juuri hänelle? Miksi olisi? Jos olisi, eihän hänellä olisi mitään tarvetta katsella tuohon suhteeseen päinkään. Itsekin olen seurustellut kolmen miehen kanssa, eikä heistä yhdenkään kohdalla itselläni syttynyt lamppu sen kohdalla, että olisin saanut heiltä tarvitsemaani rakkautta. En, he olivat lähinnä liikaa itseään täynnä, tylsiä ja täysin keskinkertaisia miehiä henkisesti. Keskinkertaisuus ei siis haittaa, jos on rakkautta. Mutta ei sitä noin vaan saa. En ole itse ikinä ollut suhteessa, jossa rakkaus olisi tuntunut.

Olen kylläkin itse tuntenut rakkautta, mutta silloin en saanut sitä miestä, olisi kans joku ihan epävakaa.

Vierailija
51/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tuossa on pohdiskeltavaa. Suljet kokonaaan elämästäsi. Etsi joku mukava ja tasapainoinen ihminen tuollaisen luonnehäiriöisen tilalle. Ei ole mitään ”käytännönneuvoja”, ei tuollaisia korjata tai paranneta.

Vierailija
52/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies loukkaa sua, koska haluaa susta eroon. Poistanut Facestakin sut useasti, ja sä et vaan usko? Jos poistat wapista, toivot, että meilaa? Joudut odottelemaan viesteihisi vastausta monta päivää? Tottakai, koska hän ei halua sinua eikä halua olla tekemisissä kanssasi, tekee niin vain jostain ihmeen velvollisuudentunnosta. Oletko uhannut tehdä itsellesi jotain? Älä tee, mutta etsi joku muu kiinnostuksen kohde ja jätä mies rauhaan.

Vierailija
53/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on loukannut niin paljon, ettei enempää voi loukata. Hän oli ensinnäkin minua 20 vuotta vanhempi, minä luotin häneen kuin ystävään, mutta hän meni ihastumaan minuun. No, se tietenkin pilasi suhteen.

Sitten itse menin silti parisuhteeseen hänen kanssaan, se oli iso virhe, koska en tuntenut häntä kohtaan romanttisessa mielessä mitään, ainoastaan hän oli kuin paras ystäväni, johon luotin kuin vuoreen. Lisäksi olisihan se mahdollista, että seksikin menee, kun on vähän ihastunut kuitenkin, vaikka mies onkin iältään väärä.

Mutta mies mokasi senkin. Koitti repiä vaatteet pois päältäni, suhtautui minuun niin kuin hu*raan, joka on halukas hänen kanssaan sänkyyn. Mikään ei ois voinut oksettaa mua enemmän, se oli todella iso loukkaus ettei osannut antaa suhteen kehittyä kasvaa yhdessä, vaan meni ottamaan sitä mitä itselleeen vain toivoi, minun tunteistani viis. En siis antanut sille kuinka olisin voinut, niin hirveä yrityskin. Haukuin hänet niiltä sijoiltaan täysin apinaksi, hän ei edes anteeksi pyytänyt.

Olisi jo silloin pitänyt tajuta, että tämä mies tulee vielä loukkaamaan minua monin eri tavoin. Samalla kun itse vaikuttaa teistä ihan pyhimykseltä, eikö niin? Saahan sitä nyt seksiä haluta ja minkäs hän iälleen mahtoi?

Olisi mahtanut sen, että olisi ollut minulle vain turvallinen isähahmo ihan vain ystävänä, mutta ei. Ahne mulkero halusi asioita itselleen.

Tuo nyt ei vielä niin mitään, mutta suhde jatkui ja jatkuvasti mies loukkasi minua joillain asioilla, eikä pyydä ikinä anteeksi. Kun hänelle kertoo, että tuo loukkaa, niin ei puhettakaan, että mies voisi käsitellä asian kanssani, että mikä ihme sai hänet tekemään niin, että kannattaisiko hiukan tutkiskela peilin edessä, millainen ihminen sitä oikein onkaan.

Vierailija
54/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutatteko te tässä pohdiskelevaa fiksua Ap:ta vai tuon miehen paskaa käytöstä?

Alapeukutan koska mies on friikki ja ap:n pitäisi tajuta se jo. Ap on tossuna tuossa suhteessa ja mies polkee ap:n itsetuntoa koska pystyy ja ap antaa tehdä. Vahva olet ap vasta kun pystyt pistämään välit kokonaan poikki siihen mieheen etkä suostu ovimatoksi. Mies ei tule muuttumaan koska on mieleltään sairas.

Vierailija
55/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutatteko te tässä pohdiskelevaa fiksua Ap:ta vai tuon miehen paskaa käytöstä?

Alapeukutan koska mies on friikki ja ap:n pitäisi tajuta se jo. Ap on tossuna tuossa suhteessa ja mies polkee ap:n itsetuntoa koska pystyy ja ap antaa tehdä. Vahva olet ap vasta kun pystyt pistämään välit kokonaan poikki siihen mieheen etkä suostu ovimatoksi. Mies ei tule muuttumaan koska on mieleltään sairas.

Mistä tämä sairaus johtuu?

Ap epäili että miehen lapsuudesta. että isä olisi samanlainen.

Vierailija
56/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei rakasta sinua. On pilalle hemmoteltu narsisti joka ei kykene empatiaan. Jätä se sika ja hanki uusi mies. Olet heikko luuseri ja annat hänen käyttää itseäsi hyväksi. RYHDISTÄYDY!

Vierailija
57/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä sairaus johtuu?

Ap epäili että miehen lapsuudesta. että isä olisi samanlainen.

Toki mahdollista muttei välttämättä johdu siitä. Miksi toiset ihmiset ovat narsisteja siitä huolimatta että vanhemmat eivät ole? Entä läheisriippuvaisia?

Vierailija
58/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Miksi vetää elämässään perässään negatiivisia ihmisiä.

Vierailija
59/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla on huono itsetunto ja kaltoinkohtelusta kokemusta lapsuudesta, siksi vain tällainen alistava ja saavuttamaton suhde tuntuu oikealta. Kaksi epätasapainoista on löytänyt toisensa.

Opettele rakastamaan itseäsi ja usko että ansaitset ihmisen joka kohtelee sinua hyvin.

Vierailija
60/458 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan puhdasta masokismia roikkua moisessa.