Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitko tuntevasi kateutta, jos ystäväsi voittaisi 90 miljoonaa euroa?

Vierailija
06.07.2018 |

Sinä et hyötyisi hänen rahoistaan mitenkään.

Uskoisitko tuntevasi kateutta, jos ystäväsi voittaisi 90 miljoonaa euroa?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisin jopa katkera jos siitä ei minulle liikenisi edes muutamaa kymmentä tonnia, koska itse antaisin pienemmästäkin voitosta läheisille jotka tarvii, kaikille joilla on velkoja jne. Muuten en olisi kateellinen siitä että joku voittaa noin järjettömän määrän rahaa. Jos minä voittaisin tuollaisen summan niin ainakin 80 miljoonaa antaisin pois ihan vieraille ihmisille jotka tarvii.

Siellä ei raha pitkään taskuissa polttele, näemmä. Et ole vielä hoksannut, että KAIKKI tarvii enemmän rahaa.

Vierailija
22/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, koska uskon, että ystäväni haluaisi auttaa mua terveydenhuollon kuluissani. Muuta en kaipaakaan kuin paremman terveyden ja seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain neljännes omaa jalon luonteen.

Vierailija
24/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisin jopa katkera jos siitä ei minulle liikenisi edes muutamaa kymmentä tonnia, koska itse antaisin pienemmästäkin voitosta läheisille jotka tarvii, kaikille joilla on velkoja jne. Muuten en olisi kateellinen siitä että joku voittaa noin järjettömän määrän rahaa. Jos minä voittaisin tuollaisen summan niin ainakin 80 miljoonaa antaisin pois ihan vieraille ihmisille jotka tarvii.

Varmaan antaisit

Vierailija
25/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani kateellinen ihminen enkä juurikaan välitä rahasta, aikaisemmin olisin ehdottomasti vastannut (ja tosiaan luullut) etten olisi kateellinen.

Jokin aika sitten hyvä ystäväni kuitenkin voitti useita kymmeniä tuhansia ja kyllä vaan olin ihan hiton kateellinen. Mietin miten paljon sellainen voitto oikeasti helpottaisi elämää ja mitä kaikkea ihanaa niillä rahoilla voisi tehdä.

Minun kaveri sai miljoonia. Minäkin olin luullut, että en varmaan olisi kateellinen, mutta kyllähän se vähän riepoo kun toinen törsää sikamaisesti kaikenlaiseen älyttömään, ja itse joutuu miettimään, että millähän rahalla ostaisi taas lapsille reput, sisäpelikengät yms. kun koulut alkaa. Plääh.

Vierailija
26/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista yhtään tilannetta, jossa olisin ollut kateellinen. Mulla menee sen verran mukavasti.

Jos kadulla on sporttinen auto, pitäisikö sen omistajaa kadehtia?

Vierailija
27/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä hommat on hoideltu siten, ettei tarvi joka penniä miettiä ja voi keskittyä muihin asioihin.

Vierailija
28/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on minulle täysin vieras tunne. Välillä kuulee sanottavan, että on olemassa myös myönteistä kateutta, joka kuulema tarkoittaa sitä, että "minäkin tahdon tuollaisen". En omaa myöskään sitä. Jos joku tuttu onnistuu jossain tai jokin hyvä kohtaa häntä, olen iloinen. Jos haluan jotain, tahdon sitä oman mielenkiinnon vuoksi, en sen vuoksi, että jollain toisella on sellaista. 

Vierailija
29/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen rahakasa menee yli ymmärryksen,ei osaa olla mitään mieltä.

Vierailija
30/30 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä edes. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan