Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitko tuntevasi kateutta, jos ystäväsi voittaisi 90 miljoonaa euroa?

Vierailija
06.07.2018 |

Sinä et hyötyisi hänen rahoistaan mitenkään.

Uskoisitko tuntevasi kateutta, jos ystäväsi voittaisi 90 miljoonaa euroa?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Elämäni paskuudet eivät liity rahaan, eikä raha niitä korjaa. En siis välitä fyrkasta - sitä on ihan riittävästi.

Vierailija
2/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanottuna? En. Mutta ystävyys varmaan hiipuisi vähitellen, kun ei todennäköisesti olisi enää varaa tehdä asioita yhdessä ja toisaalta tuntuisi vaikealta ottaa vastaan mitään ns. "lahjoja" (edes ravintolareissuja tjms.).

Epäilen siis, että kaverin elämäntyyli muuttuisi aika rajusti nykyisestä, jos hän tuollaisen summan voittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti.

Vierailija
4/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti.

Ensimmäinen rehellinen kommentoja.

Vierailija
5/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta jos miljoonan jakaisi potista niin en olisi

Vierailija
6/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kyllä, mutta oikeasti riippuu ihan ystävästä ja hänen käytöksestään voiton jälkeen.

Jos joku, jolla elämä on todella potkinut ja ollut kaikkea kurjaa voittasi lotossa, niin lähtökohtaisesti olisin vain todella onnellinen.

Jos lottovoiton saisi joku kultalusikka suussa syntynyt, niin ärsyttäisi ja olisin kateellinen.

Vierailija
7/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ainoa oikea ystävä voittaisi niin olisin onnellinen hänen puolestaan.

Vierailija
8/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntisi mitään suurta kateutta, koska olen itse töissä enkä elä missään aineellisesti suuressa köyhyydessä. Ei mua haittaa jos joku on rikas. Voisi olla ihan kiva jos kaveri olisi rikas, jos se voisi vaikka järjestää sitten jotakin juhlia jne.

Vierailija
9/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tällaisen duunariporukan lottovoittaja vaihda kuvioita, muut persaukiset olisivat vain kiviriippoja jaloissa.

Vierailija
10/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: en olisi kateellinen. Veljeni sai sattuman kautta sievon summan rahaa, enkä kadehdi häntä, tuskin siis kaveriakaan.

Vierailija
11/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani kateellinen ihminen enkä juurikaan välitä rahasta, aikaisemmin olisin ehdottomasti vastannut (ja tosiaan luullut) etten olisi kateellinen.

Jokin aika sitten hyvä ystäväni kuitenkin voitti useita kymmeniä tuhansia ja kyllä vaan olin ihan hiton kateellinen. Mietin miten paljon sellainen voitto oikeasti helpottaisi elämää ja mitä kaikkea ihanaa niillä rahoilla voisi tehdä.

Vierailija
12/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani kateellinen ihminen enkä juurikaan välitä rahasta, aikaisemmin olisin ehdottomasti vastannut (ja tosiaan luullut) etten olisi kateellinen.

Jokin aika sitten hyvä ystäväni kuitenkin voitti useita kymmeniä tuhansia ja kyllä vaan olin ihan hiton kateellinen. Mietin miten paljon sellainen voitto oikeasti helpottaisi elämää ja mitä kaikkea ihanaa niillä rahoilla voisi tehdä.

Ja siis toki olin onnellinen hänen puolestaan.

Vierailija
13/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin jopa katkera jos siitä ei minulle liikenisi edes muutamaa kymmentä tonnia, koska itse antaisin pienemmästäkin voitosta läheisille jotka tarvii, kaikille joilla on velkoja jne. Muuten en olisi kateellinen siitä että joku voittaa noin järjettömän määrän rahaa. Jos minä voittaisin tuollaisen summan niin ainakin 80 miljoonaa antaisin pois ihan vieraille ihmisille jotka tarvii.

Vierailija
14/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman muuta olisin kateellinen, mutta mitä sitten? Ei se varmaan kaveria haittaisi.

Vierailija
15/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kateellinen ilman muuta. Enkä osaisi olla toisten puolesta onnellinen. En koskaan toivo kenellekään pahaa, tai että toisen olisi menetettävä omat hyvät asiansa. En vaan kykene iloitsemaan aidosti toisten onnenpotkuista, koska omissa epäonnenpotkuissa on liikaa kestettävää.

Vierailija
16/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mutta en toki negatiivisessa mielessä, vaan olisin myös hyvin iloinen hänen puolestaan.

Vierailija
17/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä keikkaisin ystävän jolla on miljoonia

Vierailija
18/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin kateellinen.

Mutta samaan aikaan olisin myös onnellinen heidän puolestaan, lähimmät ystäväni ovat mielestäni niin hyviä tyyppejä että mielelläni voiton heille soisin.

Vierailija
19/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehtisi. Minulle olisi kauhistus jos ihmiset pyrkisivät uimaan liiveihini vain rahan vuoksi. Minulla ei nykyisessä elämässäni ole sitä pelkoa.

Vierailija
20/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti.

Ensimmäinen rehellinen kommentoja.

Sinun on vaikea uskoa että ihmiset on erilaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi