joko olet maistanut Fazerin uutta turkinpippurisuklaata?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä näitä kaikkia erikoismakuja.
Miksi se fazerin kahvi-crisp-suklaa vedettiin pois markkinoilta ja tilalle tullut kaikkia ihmemakuja.
Anna kun minä selktän sinulle nämä erikoismaut. Kaakaon hinta on noussut paljon, joten valmistajat ovat keksineet laittaa halvempia täyteaaineita suklaalevyihinsä. Lisäksi kaakaovoi on korvattu usein palmurasvalla. Siksipä noita erikoismakuja on tulvahtanut markkinoille viime vuosina.
Sesonkimakuja on kyllä ollut ennenkin, eikä pelkästään suklaissa. Ne herättävät asiakkaissa kiinnostusta ja ovat hyvä täky markkinoinnissa. Asiakkaiden ei tarvitse välttämättä ostaa edes sitä uutta "salmiakkimakkaraa" tai mitä tahansa, sillä origiaaliversion myyntikin kasvaa markkinoinnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten enää ei ole kuin noita tyhmiä liian vahvoja turkkareita myynnissä? Mihin ne vaaleammat ja miedommat keltaisessa(?) pussissa oikein katosi? Ne on tosi hyviä toisin kuin nuo tavikset.
Eikös ne sinisessä pussissa olevat ole niitä normaaleja, punaisessa myytävät tulisimpia ja ilmeisesti ne keltaiset olivat niitä kaikkein miedoimpia?
Mutta onhan tuolla vielä se turkoosin pussin hedelmäsekoitus, josta se ruskea lakritsin makuinen taitaa olla aika lähellä sitä keltaista.
Vierailija kirjoitti:
Eilen maistettiin, kun tuli vasta tänne. Hyvää oli, 2 levyä mennyt perheen voimin.
Päivitys: 3 levyä.
Ostin tänään Prismasta levyn.
Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Haluan takaisin Fazerin patukan, jossa oli mintturakeita!! En tykkää turkinpippureista.
Sama!! Sitä sai myös 250 g levynä tax freestä. Olen toivonut sitä takaisin Fazerilta, mutta ei ole näkynyt... pliis antakaa muutkin palautetta, ehkä vielä joskus saadaan mintturaesuklaa takaisin!
No niin, tuli testattua. Pelkäsin syödessä, että hampaat lohkeavat. Pehmeä suklaa ja kovat salmiakkirakeet eivät minusta ole paras yhdistelmä. Syöminen oli hankalaa. En edes yrittänyt pureskella sillä puolella suuta, jossa on pari paikattua hammasta... En osta toiste, kun ei makukaan ollut kummoinen.
Ei hyvä. Suklaa ei juuri maistu, liikaa salmiakkia. Ja pidän kyllä salmiakista, mutta olihan tämä tuote pettymys.
perseestä tuo, fazerin keltainen on edelleen paras
Ei ole liian isoja, meidän 8-vuotiaskin söi antaumuksella.