joko olet maistanut Fazerin uutta turkinpippurisuklaata?
Kommentit (70)
Eilen maistettiin, kun tuli vasta tänne. Hyvää oli, 2 levyä mennyt perheen voimin.
Voi miten kaipaan sitä kahvisuklaata, oli niin hyvää.
En tykännyt, eilen sitä ostin. Ja mulla kans harvoin jos koskaan jää suklaat kaappiin pyörimään !
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä saa?
Tokmannilla oli jo ainakin
En. Fazer on ollut totaaliboikotissa sen homoilmoituksensa jälkeen.
Liian voimakkaan makuinen. Liian isoja turkinpippuri palasia.
Vierailija kirjoitti:
En. Fazer on ollut totaaliboikotissa sen homoilmoituksensa jälkeen.
Anteeksi, mutta minkä ilmoituksen?
En ole maistanut. Voisin maistaa, tavallista suklaata en enää syö.
Maistoin. Ihan ok maku ja söisin mielelläni tarjottaessa, mutta ei niin hyvää että ostaisin uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä näitä kaikkia erikoismakuja.
Miksi se fazerin kahvi-crisp-suklaa vedettiin pois markkinoilta ja tilalle tullut kaikkia ihmemakuja.
Anna kun minä selktän sinulle nämä erikoismaut. Kaakaon hinta on noussut paljon, joten valmistajat ovat keksineet laittaa halvempia täyteaaineita suklaalevyihinsä. Lisäksi kaakaovoi on korvattu usein palmurasvalla. Siksipä noita erikoismakuja on tulvahtanut markkinoille viime vuosina.
Aivan ihanaa ja se hammaslääkärijuttu. Miksi purette ettekä imeskele.?
Hampaitaan voi tietoisesti säästää. Tulee myös syötyä vähemmän, kun ei puremalla hotki.
Olen, eikä ollut mitenkään erikoista. Saman tyylinen maku kuin Lontoon rae-versiossa.
Eilen näin ja meinasin jo ostaakin mutta sitten totesin, että enpäs ostakaan kun se taatusti maistuu fasun suklaalle jota en tätä nykyä voi enää sietää. Otin sitten pussillisen halvan jotain valkosuklaa-salmiakkikuulia ja nyt kaduttaa, ne oli niin hyviä että vedin koko p*rhanan pussillisen jo eilen vaikka piti olla vähän niin kuin lauantaiherkku.. Aaargh, olen sitten tänään ilman.
Vierailija kirjoitti:
Liian voimakkaan makuinen. Liian isoja turkinpippuri palasia.
Onneksi en ostanut :-) Miksi muuten enää ei ole kuin noita tyhmiä liian vahvoja turkkareita myynnissä? Mihin ne vaaleammat ja miedommat keltaisessa(?) pussissa oikein katosi? Ne on tosi hyviä toisin kuin nuo tavikset.
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin ja meinasin jo ostaakin mutta sitten totesin, että enpäs ostakaan kun se taatusti maistuu fasun suklaalle jota en tätä nykyä voi enää sietää. Otin sitten pussillisen halvan jotain valkosuklaa-salmiakkikuulia ja nyt kaduttaa, ne oli niin hyviä että vedin koko p*rhanan pussillisen jo eilen vaikka piti olla vähän niin kuin lauantaiherkku.. Aaargh, olen sitten tänään ilman.
Noi on kyllä aivan liian hyviä.
Hankalaa syödä.