joko olet maistanut Fazerin uutta turkinpippurisuklaata?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun maistaan, rakastan salmiakkisuklaata!
Edit. Nyt sitten söin levyn, jonka ostin Hgin Fazer-kahvilasta - ja petyin! 😦Tykkään siis turkinpippureista ja RAKASTAN Fazerin salmiakkisuklaata, mutta tämä ei ollut mielestäni onnistunut yhdistelmä. Turkinpippuripalaset tarttuivat inhottavasti hampaisiin eikä makukaan ollut hääppöinen. Mutta tulipa syötyä, toiste ei sitte tarvitse!
En mutta geisha-kuulat ovat tulleet tutuksi
Nää makusuklaat on kaikki jostain syystä aina semmoisia ylimakeita. Suklaa on pelkiltään hyvää, mutta ne ylimakeat sattumat on ällöjä. Yksi pala riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistoin ja varasin seuraavana aamuna ajan hammaslääkärille. Tarina on tosi ja alle viikon vanha
Jaa, kiitos varoituksesta. Luulin, että se turkinpippuri on suklaassa niin pienenä rouheena, ettei hammasongelmia olisi luvassa.
Ei tarina kertonut, että noilla oli joku yhteys keskenään.
Kyllä oli yhteys. Olen viestin kirjoittaja.
Maistoin ja oli hyvää. Voisin syödä toistekin.
Suklaa suklaana ja salmiakki salmiakkina. En tykkää sekoitella näitä ihania makuja.
Tehdäänkö tastä samanlaista pallosuklaata kuin geishapallo-suklaasta.
Suklaan pitää olla samettista ja suussasulavaa, kovat palaset täytteessä pilaa sen.
En, enkä maista. Tykkään syödä salmiakin ja suklaan erikseen.
En tykännyt, vaikka muuten kyllä tykkään Fazerin sinisestä ja turkinpippureista. Tuossa turkinpippurisuklaassa salmiakki dominoi liikaa ja suutuntuma on ikävä, kun ne turkinpippuripalaset ovat liian isoja. Maraboulla on paremman makuinen salmiakkisuklaalevy, vaikka muuten en taas Maraboun maitosuklaasta välitä.
Ei se turkinpippuri oikein maistunut sieltä kunnolla. Oli pettymys.
Olin etukäteen vähän epäluuloinen, mutta se olikin tosi hyvää! Ja turkinpippuri ihan pikku rouheena niin ei tuntunut kovina palasina.
Jäi syömättä, oli niin pahaa! Ei ole koskaan ennen mikään muu suklaa jäänyt kaappiin.
En tykännyt kun maistoin, mutta ihmekö tuo kun en turkinpippureistakaan tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Suklaan pitää olla samettista ja suussasulavaa, kovat palaset täytteessä pilaa sen.
Onhan niitä palasia myös Lontoonrae-levyssä. Mariannessakin on, ne tosin ovat pienempiä.
En tykännyt. Turkkarit maistui liian vähän. Tykkään muutenkin salmiakista enemmän kuin suklaasta.
Olen maistanut. Ei kovin ihmeellisen makuista, mutta syötävää toki.