Suomesta on löydetty superbakteeri, joka tarttuu koirasta ihmiseen - ota varotoimet käyttöön heti
Hyi hitto!!! Taas yksi syy lisää inhota koiria
https://m.iltalehti.fi/terveysuutiset/201807062201058399_we.shtml
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti miten vastenmielinen "ihminen".
Ja milläköhän tavalla? Voinet perustella? Siksikö, että on yököttävää, että koirat levittävät tauteja?
Koiria inhoava ihminen on vastenmielinen, inhoatko myös muita ihmisiä? Nehän vasta tauteja levittävätkin (varsinkin ulkomailla matkustelevat).
Itse olet vastenmielinen. En pidä koirista, jopa inhoan niitä. En toivo niille kärsimystä, enkä sellaista, mutta ihmisten pariin ne eivät kuulu. Ja nyt taas yksi syy lisää.
Toki saa inhota mitä vaan kunhan ei vahingoita inhonsa kohdetta ja sille sinä et mitään voi että ihmisillä tulee aina olemaan koiria lemmikkeinä, jos et sitä kestä niin sinun paikkasi ei ole tässä yhteiskunnassa, muuta erakoksi johonkin tai jonnekin muslimimaahan.
Oletko ihan terve?? Missä kohtaa minä olen sanonut vahingoittavani koiria? Nyt menee pikkuisen överiksi tuo projisointi ja päättömät oletukset.
Sinä et ainakaan ole fiksuimmasta päästä, enhän niin väittänytkään mutta koiria on ollut ja tulee aina olemaan suomessa ja länsimaissa ihmisillä lemmikkeinä sitä sinä et voi muuttaa.
Eikä minun tarvitsekaan tätä menoa, jos koirista tulee potentiaalinen terveysriski, tilannetta aletaan muuttaa jossakin vaiheessa ihan ylemmältä tasolta.
Itse sitä paitsi otit esiin jonkin vahingoittamisjutun. En hyväksy mitään myrkkysyöttejä tai muitakaan. Tällä ei ole sellaisen kanssa tekemistä.
Ulkomailta kulkukoiria tuovatkin vaarantavat myös ihmisten terveyttä ja jopa luonnossa esim. metsämaroja, joihin voi pesiytyä koirien ulosteesta pysyvästikin loisia ja kohta kaikki metsämarjat pitää keittää.
Espanjan, Romanian yms. on saatava eläinsuojelulait kuntoon ja paikallisia ihmisiä valistettava, jotta kulkukoirangelma sadaan ratkaistua - Suomea ei saa vaarantaa lämpien maiden taudeilla.
Vesistöihinkin voi päätyä ties mitä - ja esim. Tampereella jo on ollut koleraakin jätevesissä, tullut tietysti kehitysmaiden ihmisten jätösten kautta - mutta kyllä vain eläinten ja ihmistenkin liian vapaa liikkuminen levittää tauteja, jopa luontoon ja vesistöihinkin.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 Juuri vähän aikaa sitten oli ketju jossa joku hurtta oli nuollut lapsen suuta ja mammat vaan oli että "se oli oikea superpusu, saa hyvän vastustuskyvyn!"
Mulla on ollut lapsuudenkodissa koiria ja on nuoltu kasvoja eräänkin kertan, eikä koti ole ollut supersiisti, nyt aikuisena en ole juuri koskaan edes flunssassa ( edellisestä aikaa yli kymmenen vuotta), ei ole myöskään mitään allergioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja milläköhän tavalla? Voinet perustella? Siksikö, että on yököttävää, että koirat levittävät tauteja?
Koiria inhoava ihminen on vastenmielinen, inhoatko myös muita ihmisiä? Nehän vasta tauteja levittävätkin (varsinkin ulkomailla matkustelevat).
Itse olet vastenmielinen. En pidä koirista, jopa inhoan niitä. En toivo niille kärsimystä, enkä sellaista, mutta ihmisten pariin ne eivät kuulu. Ja nyt taas yksi syy lisää.
Toki saa inhota mitä vaan kunhan ei vahingoita inhonsa kohdetta ja sille sinä et mitään voi että ihmisillä tulee aina olemaan koiria lemmikkeinä, jos et sitä kestä niin sinun paikkasi ei ole tässä yhteiskunnassa, muuta erakoksi johonkin tai jonnekin muslimimaahan.
Oletko ihan terve?? Missä kohtaa minä olen sanonut vahingoittavani koiria? Nyt menee pikkuisen överiksi tuo projisointi ja päättömät oletukset.
Sinä et ainakaan ole fiksuimmasta päästä, enhän niin väittänytkään mutta koiria on ollut ja tulee aina olemaan suomessa ja länsimaissa ihmisillä lemmikkeinä sitä sinä et voi muuttaa.
Eikä minun tarvitsekaan tätä menoa, jos koirista tulee potentiaalinen terveysriski, tilannetta aletaan muuttaa jossakin vaiheessa ihan ylemmältä tasolta.
Itse sitä paitsi otit esiin jonkin vahingoittamisjutun. En hyväksy mitään myrkkysyöttejä tai muitakaan. Tällä ei ole sellaisen kanssa tekemistä.
Juu, koirathan ovat ihan hirveä terveysriski :D Ihmiset ovat se suurin terveysriski toisille ihmisille ja hupimatkusteluun tullaan varmaan asettamaan isoja rajoitteita jossain vaiheessa, ensinnäkin taudit leviävät tehokkaasti sen kautta ja se on myös ympäristölle totaalinen katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sitä paitsi otit esiin jonkin vahingoittamisjutun. En hyväksy mitään myrkkysyöttejä tai muitakaan. Tällä ei ole sellaisen kanssa tekemistä.Juu, koirathan ovat ihan hirveä terveysriski :D Ihmiset ovat se suurin terveysriski toisille ihmisille ja hupimatkusteluun tullaan varmaan asettamaan isoja rajoitteita jossain vaiheessa, ensinnäkin taudit leviävät tehokkaasti sen kautta ja se on myös ympäristölle totaalinen katastrofi.
En voi kiistää. Matkustamalla leviää ja siihenkin tulee puuttua.
Koirat ovat terveysriski kuitenkin myös.
Opetelkaa pliis lainaamaan oikein. Rasittava lukea, kun ei tiedä mikä on kirjoitusta ja mikä lainausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 Juuri vähän aikaa sitten oli ketju jossa joku hurtta oli nuollut lapsen suuta ja mammat vaan oli että "se oli oikea superpusu, saa hyvän vastustuskyvyn!"
Mulla on ollut lapsuudenkodissa koiria ja on nuoltu kasvoja eräänkin kertan, eikä koti ole ollut supersiisti, nyt aikuisena en ole juuri koskaan edes flunssassa ( edellisestä aikaa yli kymmenen vuotta), ei ole myöskään mitään allergioita.
Itse en haluaisi elinsiirtopotilaana tuollaista ”superpusua”. En pidä muutenkaan siitä kun vieraat koirat hyppivät minua vasten tai äityvät nuolemaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Matkustavat ihmiset näitä tauteja tuovat ja kaikenlaisia loisia ja muita inhottavuuksia mm. lutikoita joka helvetillinen riesa kun ne kerrostalossa leviävät! Inhoan ulkomailla matkustavia ihmisiä ja matkustaminen huvin vuoksi tulisi kieltää tai ainakin tulisi määrätä palaaville pitkäkestoinen karanteeni omaa laskuun.
Luteet ovat pesiytyneet meille todellakin matkustajien tuomina! Pääasiassa Vietnamista ja USA:sta. Olen samaa mieltä kirjotuksesi kanssa.
En ymmärrä miten voit vihata koiria? En itse pysty vihaamaan mitään eläintä.. kissoja , koiria yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi elinsiirtopotilaana tuollaista ”superpusua”. En pidä muutenkaan siitä kun vieraat koirat hyppivät minua vasten tai äityvät nuolemaan minua.
Missä ihmeessä te koirienvihaajat törmäätte jatkuvasti hyppiviin ja nuoleviin koiriin? Itsellä ei ole koiraa mutta pidän niistä kovasti enkä koskaan ole tuollaisiin törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä te koirienvihaajat törmäätte jatkuvasti hyppiviin ja nuoleviin koiriin? Itsellä ei ole koiraa mutta pidän niistä kovasti enkä koskaan ole tuollaisiin törmännyt.
Ei elinsiirto ole tehnyt minusta minkään vihaajaa mutta joudun syömään immuniteettia alentavaa lääkitystä loppuikäni. Ihan lähilenkkipolulla noita päälle hyppiviä ja kuolaavia koiria tulee vastaan kun osa ihmisistä ei tajua miksi koiralla pitää olla talutushihna ja kuinka sitä käytetään. Todella inhottavaa erityisesti kuukautisten aikaan kun on jatkuvasti kuonoa lenkkipolulla haaroissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sitä paitsi otit esiin jonkin vahingoittamisjutun. En hyväksy mitään myrkkysyöttejä tai muitakaan. Tällä ei ole sellaisen kanssa tekemistä.Juu, koirathan ovat ihan hirveä terveysriski :D Ihmiset ovat se suurin terveysriski toisille ihmisille ja hupimatkusteluun tullaan varmaan asettamaan isoja rajoitteita jossain vaiheessa, ensinnäkin taudit leviävät tehokkaasti sen kautta ja se on myös ympäristölle totaalinen katastrofi.
En voi kiistää. Matkustamalla leviää ja siihenkin tulee puuttua.
Koirat ovat terveysriski kuitenkin myös.
Enemmän ihmisiin on superbakteereita sairaaloista tarttunut, sairaalat siis ovat myös terveysriski. Matkustelu on terveysriski, suojaamaton seksi on terveysriski, näitä koiria pahempia terveysriskejä on pilvin pimein, miksi ainoastaan koiriin pitäisi joidenkin kommentoijien mielestä puuttua? Koska sellainen antaa jonkin syyn heidä koiravihalleen? Koska se on ainut asia joka ei vaikuta heidän elämäänsä, ja on siksi hyvä kohde aloittaa kieltojen vaatiminen "hyveellisesti"?
Tuossa jutun perheessä olisi tuo superbakteeri vaikkei koiria olisi ikinä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa pliis lainaamaan oikein. Rasittava lukea, kun ei tiedä mikä on kirjoitusta ja mikä lainausta.
Systeemissä on joku bugi, se näyttäisi välillä tekevän tuota vaikka lainaisi oikeinkin napilla ja kirjoittaisi vasta kaiken tekstin jälkeen.
Matkustaminen kuriin ja eu:n pitää puuttua antibioottien liikakäyttöön.