Millaisen käsityksen olette saaneet Paula Vesalasta?
Kommentit (37)
Nirppanokka, Bitch, viherpuniikki, omahyväinen.
Vierailija kirjoitti:
En tunne häntä henkilökohtaisesti, joten jätän kommentoimatta.
Tässä ei kysytty tunnetko häntä, vaan millaisen käsityksen olet saanut. Olisit tietenkin voinut vain jättää vastaamatta, mutta silloin olisi jäänyt väliin "katsokaa, kun olen teitä parempi".
Kaunis ja lahjakas!Eipä ihme että täällä kateellisia riittää!
Ihme jankkaamista. Eiköhän kauneus ole mielipidekysymys. Minun mielestäni Vesala ei todellakaan ole kaunis, mutta Jenni Vartiainen on. Ja toki av-palstalaiset ovat päinvastaista mieltä.
Olen saanut todella positiivisen käsityksen. Hyvin lahjakas muusikko ja monella muullakin tapaa oikein hyvä esimerkki nuorille naisille!
Niin taiteilija, niin taiteilija, että heikompia ihan hirvittää!
Oraalinen. Kaikki sen tähänastiset poikaystävät on ollut fiksumpia kuin se.
Arvasin jo otsikosta ettei täällä pidetä PaulastastaKAAN!! Ei täällä tykätä muistakaan hoikista/normaalipainoisista, näteistä, nuorehkoista naisista. Rikas ja/tai kuuluisa mies on myös iso miinus ja saa vihan lisääntymään naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Hieman ylimielinen, nostaa itseään jalustalle. Ei kovinkaan kummoinen laulaja, ääni ei ole kummoinen, siinä ei ole voimaa ja ääniala on melko kapea. Hänen sanoitukset ovat minulle vähän joko tai - joistain pidän todella paljon ja osa on sellaista tekopyhää paskaa.
Kuka tahansa ei pääse oopperakuoroon laulamaan.
Naama ko petolinnun perse syysripulin aikaan,koppava,ylimielinen ja töykeä,musiikillisesti lahjakas
Sanoitukset ovat kamalia, kuin pikkulapsen kynästä. En ymmärrä lahjakkuushypetystä!
Joka tapauksessa hän näytteli osaansa hyvin Tuntemattomassa.
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa hän näytteli osaansa hyvin Tuntemattomassa.
Ei tainut kahta sanaa sanoa tuossa roolissa. Tärkeintä oli ilmeisesti kekkuloida nakuna saunassa ja esitellä pieniä riipputissejä ja jättipuskalla päällystettyä p*lluaan. Varsinainen luonnenäyttelijä...
Veikkaan ettei Samuli sitä kauaa katsele.
Tärkeilijä. Osaa käyttää julkisuutta taitavasti hyväkseen vihjailemalla mm. salaperäisistä menneisyyden tapahtumista hamassa nuoruudessa. Antaa ymmärtää, että hänelle tapahtuu paljon jännittäviä asioita kaiken aikaa, mutta hänpä ei kerro niistä julkisuudessa.
PMMP:ssä oli se parempi laulaja
Opportunisti.