mitä mieltä olisitte, jos äitinne muuttaisi yhteen 20-vuotta nuoremman miehen kanssa?
Meillä näin. Mies minua vuoden vanhempi. Ihan suomalainen työssä käyvä mies kyseessä, mutta silti mietityttää äidin puolesta, mitä muutaman vuoden päästä tulee käymään, kun ikäero alkaa tosissaan näkymään.
Äitini siis 70v ja ikäisekseen nuorekas ja hyväkuntoinen. Menisi helposti kuusikymppisestä.
Kommentit (15)
Olisin huvittunut ja varmaan hävettäisikin. Mutta olisihan siihen heti totuttava.
Entäs jos äiti 40v ja mies 20v?
Muuten sama tilanne?
Se on 20 vuotta nuoremman, tai 20-vuotiaan.
Ja siis oman äitini tuntien en käsittäisi sitä, mutta noin yleisemmällä tasolla miten se asia edes minulle kuuluisi? Jos mies ihan tervepäinen, niin eipä ois itseltäni pois.
20 vuotta nuoremman. Ilman väliviivaa. Ja ei haittaisi, vaikka kyseinen mies olisikin silloin tasan mun ikäiseni 😆 Oma mieheni on minua 15 vuotta vanhempi joten mikä minä olen tuomitsemaan? Pääasia, että mutsi on onnellinen.
Mua ällöttää se että sinä et osaa kirjoittaa oikein.
20 vuotta nuoremman, EI 20-vuotta nuoremman.
Olisin iloinen, sillä äitisi saisi miehestä itselleen kuskin ja pihatöiden tekijän. Sen lisäksi mies pitäisi äidistä huolta tämän viimeiset vuodet. Helpottaisi omaa tulevaisuutta, kun minun ei sitten tarvitsisi välittää miehen vanhuusvuosista yhtään mitään.
No äitini tuntien kyllä hämmästyisin! Mutta eipä sillä väliä jos ei mikään onnenonkijamies olisi kyseessä (tosin äidilläni ei ole kummemmin rahaa, joten....) Itselläni kokemusta nuoremmasta miehestä, joten olen aika avomielinen ikäerojen suhteen molempiin suuntiin. N45
Olisi ehkä alkuun outoa, että äidillä olisi ikäiseni mies, mutta eipä kait siinä mitään. Mutsilla nyt on aina ollut parempi flaksi kuin mulla :)
Asutko vielä kotona äitisi kanssa ap?
Lähinnä ihmettelisin, mitä vikaa nelikymppisen miehen päässä on, jos kelpuuttaa raihnaisen harmaantuvan mummelin.
Se olisi minusta mukavaa. Olisin iloinen, että äitini on löytänyt niin kivan kumppanin, että haluaa muuttaa sen kanssa yhteen, ja toivon että heistä tulee hyvin onnellisia.
Välit poikki ja näin vanhushuolto on ulkoistettu miehelle. Mutta kuinka kauan?
Äitini on 92-vuotias ja ollut jo 66 vuotta naimisissa isäni kanssa. Varmaan tuollaisen uutisen kuullessani soittaisin isälle ja kysyisin, onko äidin lääkitystä viime aikoina jotenkin muutettu tai onko äiti muillakin tavoin alkanut käyttäytyä omituisesti. Jos mitään selitystä ei olisi, varaisin äidille ajan lääkäriin.
Jos menevät naimisiin niin tarkottaa sitä että perinnön saanti viivästyy parilla vuosikymmenellä..
Ällöttää jo ajatuskin.