Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivoamista, pyykkihuoltoa, ruokien miettimistä/laittamista jne.

Vierailija
06.07.2018 |

Sitä on kesälomani.

T. Kotona kesäloma

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei varaa läheä lomalla mihinkään.

Vierailija
2/11 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ensimmäinen lomaviikko vasta menossa ja olen aivan mustissa sfääreissä. Pala kurkussa ja väsyttää, väsyttää vaikka nukun 8-9h/yö. Tympii ja ahdistaa ihan helvetisti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä se yksinhuoltajan elämä on. Tuliko jotenkin yllätyksenä?

Vierailija
4/11 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain

Vierailija
5/11 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin. Ja ai että kun nautin. Ei tarvitse tehdä mitään em. töistä kellon kanssa, vaan kerrankin on aikaa puuhastella rauhassa.

Vierailija
6/11 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa masentavia lomatunnelmia. Oletteko kaikki työttömiä vai mikä mättää? Raha? Yksinäisyys? Masennus? Sairaus? Joku muu? Mikä? Itse olin 2 vkoa etelässä toukokuussa. Nyt taas töissä. En tee lomallani yhtään kotitöitä. En ole rikas, olen siivooja ammatiltani, mutta olen kuitenkin onnistunut lähtemään pois kotoa lomillani. Ei tulisi mieleenkään että viettäisin lomani kotona siivoamalla.

Vierailija
7/11 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku olettaa, että olisin yh? Tai että jos ei ole yh niin ei voisi (vai saisi?) kokea kuten kirjoitin?

Ap

Vierailija
8/11 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku olettaa, että olisin yh? Tai että jos ei ole yh niin ei voisi (vai saisi?) kokea kuten kirjoitin?

Ap

Ehkä siksi, että heidän niskaan jää aina kaikki kotihommat. Mutta sulla onkin siis pska mies, joka ei osallistu mihinkään, onnea.

Vierailija
9/11 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyhoona nuo kaikki oli ok.

Mutta uusioperheessä ei ollut.

Menin välillä istumalakkoon ja kaikki oli kauhuissaan.

Vierailija
10/11 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän paska ole, osallistuu kyllä. Mutta langat on viimekädessä minulla ja hän sanoo mm ruoan laittamisesta ettei osaa eikä kaikesta tarvitse olla kiinnostunutkaan oppimaan. En usko olevani yksin, ainoa perheellinen jolla vaikkapa mies ei "näe" tai hahmota tiettyjä asioita=kaatuvat niskaani. Kun en jaksa aina niistä sanoakaan. Ja aina kun on kotona niin...noh, sitä on kotona. Muuhun ei nyt ole mahdollisuutta, kaikki liikenevä raha laitettava sivuun tulevia isohkoja kodinkone-ja opiskeluhankintoja varten. Esim.

Ap

Vierailija
11/11 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa masentavia lomatunnelmia. Oletteko kaikki työttömiä vai mikä mättää? Raha? Yksinäisyys? Masennus? Sairaus? Joku muu? Mikä? Itse olin 2 vkoa etelässä toukokuussa. Nyt taas töissä. En tee lomallani yhtään kotitöitä. En ole rikas, olen siivooja ammatiltani, mutta olen kuitenkin onnistunut lähtemään pois kotoa lomillani. Ei tulisi mieleenkään että viettäisin lomani kotona siivoamalla.

Ei tulisi mieleenkään mollata muita, jotka elävät elämäänsä toisin kuin minä.