Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mankeloitko lakanat?

Vierailija
06.07.2018 |

Kiinnostaisi tietää, kuinka moni tekee tätä?

Mankeloitko lakanat?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää edes silitä. Kuivurista ulos ja miehen kanssa vedetään molemmista päistä vähän sileämmiksi ja kaappiin.

Vierailija
22/26 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanan vetäminen yksin onnistuu helposti, kun laittaa toisen pään jalkojensa alle. Opin ex-anopilta. Mites te jotka mankeloitte, niin miten laitatte se lakanan mankeliin, jos on tarkoitus myös pyörittää sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankeloin. Muutamana vuonna en jaksanut kun lapset oli pieniä, mutta nyt on taas tarmoa tehdä sekin homma.

Vierailija
24/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mankelointi ja silitys vähentää n. 40%:lla tekstiilipölyä. Iho-ongelmaisillekkin suotavaa.

Oho! Tämä oli täysin uutta tietoa minulle, en olisi osannut arvata. Onko tälle jotain lähdettä? Meillä oli lapsuudenkodissa mankeli mutta poikamieskämppään muuttaessa lakanat tuli vaan taiteltua "luovaan" tyyliin yksikseen ja siinä olen pysynyt.

Opiskelin 2001-03 Laitoshuoltajaksi ja yhtenä oppiaineena oli tekstiilihuolto.Kävin myös aiheesta lisäkurssin. Varsinaista oppikirjaa aiheeseen ei minulla ole, koska annoin sen seuraavalle opiskelijalle. T: Eläkkeellä oleva Laitodhuoltaja.

Vierailija
25/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mankeloi mutta silitän.

Muistan aina äitini lakanat! Miten ihana mennä nukkumaan ulkona kuivattuihin mankeloituihin lakanoihin! Sitä tunnetta ei saa silittämällä, mutta en omista mankelia.

Vierailija
26/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te jotka mankeloitte, niin miten laitatte se lakanan mankeliin, jos on tarkoitus myös pyörittää sitä?