Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen eläin on genuiini?

Vierailija
06.07.2018 |

Löysin ihanan laukun, genuiinin nahkaa(?). Eli minkälaista? Kellään kokemusta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Teepäs seuraavaksi aloitus, jossa kerrot, miten paljon enään-sana ärsyttää sinua.

”Jos sanot enään, lyön sua nenään”

En tee uutta aloitusta, kommentoin tähän vain tämän.

Ap

Jep jep, on uskottavaa, että tiedät tuollaisen sanonnan ja leveähuulisarvikuonojen uhanalaisuuden, mutta olet kuitenkin tarpeeksi pässi luullaksesi genuiinia eläimseksi. 0/5

Eikös tämä aloitus nyt ole ihan huumorilla tehty? En mä nyt sitä tarkoita, että se olisi mun  mielestä hauska, mutta tarkoitus on humoristinen. 

Kyllä ihan tosissani olen! :O Laukussa luki ”genuine leather” ja googlaamalla löysin ”genuiinin” ja ajattelin täältä kysellä tarkemmin, kun googlen vastaukset oli niin sekavia.

Ap

Genuiini on semmoinen iso lisko, tietenkin. Luuletko myös että kebab on Kebabeläimen lihaa?

Röllihän tämä on mutta pakollinen 'jos olet tosissasi' niin katsopas vielä täältä "genuine leather": https://translate.google.com/#en/fi/Genuine%20leather , niin ei jää epäselväksi että se ei ole mikään erillinen eläin vaan 'aitoa nahkaa'.

Vierailija
22/25 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kill your darlings.

Tämä. Sä oot nyt, ap, liian ihastunut omaan provoosi, joka ei ole erityisen nokkela, saati omaperäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt donotiittejä?

Vierailija
24/25 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se ole kebabin pentu?

Vierailija
25/25 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun genuiinit alkaa olla sukupuuton partaalla niin olen huomannut että monet tuotteet on tehty Realin nahasta. On leimaa että Real leather , hyvä että suojelevat siten genuiineja että kanta elpyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi