Ärsyttääkö muitakin Mikki Hiiren "olvela" ilme kun se keksii jotakin?
Minusta se oli jo lapsena niin v*tuttava että skippasin Mikki-sarjikset kokonaan.
Kommentit (36)
Heh,
En enää lue akkareita, mutta Pikku Hukka oli maailman ärsyttävin mielestäni. Olin aina Sepen puolella, kun yritti niitä kuvottavia possuniljetyksiä saada pataan.
Mutta Mikki myös. Aku ja Roope lempihahmoja. Naiset esitetään stereotyyppisinä "kanoina", mikä jo lapsena tökki.
Alkuperäinen shortsi-Mikki oli anargisti.
Valitettavasti Mikki sivistyi, pukeutui suoriin housuihin ja kauluspaitaan sekä muuttui ärsyttäväksi besserwisseriksi.
Mikki on ihan 💩 sarjishahmo. Ärsyttävä rotta , ollut aina ja tulee olemaan.
Teen oman sarjakuvan jossa Mustakaapu päihittää Mikin ja sulloo banaanilaatikkoon
Kyllä, se kummallinen tyyli piyää toista kulmaa ylhäällä. Tarkoituksena kai näyttää älykkäältä ja jännittävältä.
Mikki Hiiri ärsyttää. Hirveää
Pois pois pöis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa taskukirjoissa kaikki kohtelivat Akua niin kurjasti, että ihmettelen miksi hän ylipäänsä jaksoi elää. Roope, veljenpojat, Iines...
Tämä. Minä olisin ainakin henkisesti täysin lytätty jos minut piestäisiin käsilaukulla joka toinen päivä ja vielä aivan mitättömästä syystä.
Miksi tuollainen miesoletettuun kohdistuva väkivalta edes on sallittua? Ajatelkaapas toisin päin.
Tämä on ehdottomasti yksi erikoisimmista aloituksista Vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehdottomasti yksi erikoisimmista aloituksista Vauva-palstalla.
Voit aina mennä pois vauvapalstalta viisastelemasta.
Ei ärsytä. Se on vain piirroshahmo.
Jo on teillä ongelma, se poistuu kun ette lue niitä!
Enemmän ärsytti Mikki-tarinoiden yksinkertaisuus, tylsiä siis verrattuna Roopen tai Akun seikkailuihin.
Mikki ja Hessuhan on vähän kuin beavis & butthead, kummatkin kuulostaa yhtä idioottimaisilta.
Joo, kyllä. Se Mikin täydellisyyden korostus otti pannuun ja sama monissa kirjasarjoissa esim Neiti etsivässä se päähenkilö.
Mua myös ärsytti lapsena Mikin pistesuu! :D Samalla tavalla ärsyttää nykyään Wyatt Spencerin (Kaunarit) hieman avoin, pieneksi supistettu suu kun hän oikein jotain hämmästelee.