Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet,mistä tiesitte että suhde oli ohi? Mikä oli viimeinen niitti?

Vierailija
05.07.2018 |

Iloisia ajatuksia iltaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minulla oli exän kanssa sinänsä kaikki sinänsä ja ulkoisesti hyvin, oli omakotitalo, autot, hyvät työpaikat, paljon kaveripariskuntia jne. Mieskin oli kiltti. Kukaan ei IKIMAAILMASSA voinut kuvitella että minä ottaisin ja lähtisin.

Minua oli alkanut ahdistaa enenevässä määrin miehen elämän suorittaminen, eli se että nyt tehdään näin koska tässä iässä kuuluu tehdä näin ja nyt hankitaan tällainen auto että voidaan näyttää että massia on. Poliittisesti mies kannatti sitä puoluetta mitä oli trendikkäintä kannattaa, tietämättä edes oikeastaan mitä arvoja ko puolue ajoi, mutta se nyt oli vaan muotia. Ja persuja piti halveksia koska sekin oli trendikästä.

Mies halusi lapsia. Hän halusi niitä koska olisi coolia työnnellä trendikkäitä vaunuja hipsterin näköisenä faijana konservatiivisessa asuinympäristössämme. Tässä vaiheessa tajusin että ei helvetti, tuo ihminen on aivan täysin feikki ja elää vain näyttääkseen muille. Aloin pohtia eroa sillä tajusin muitakin asioita miehestä joita en vaan voinut arvostaa. Mies ripustautui minuun aivan sairaalla tavalla kun otin puheeksi mahdollisen eron, ja alkoi käyttäytyä kuin ämmä. Siinä vaiheessa ymmärsin että tämä oli tässä.

Vierailija
2/8 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löysin uuden miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parhaan ystäväni hautajaisissa kun ex soitti että "tule jo kotiin sieltä, menen puistoon ryyppäämään"-Oli siis kotona lasten kanssa hautajaisten ajan ja kello oli 15.00.

Vierailija
4/8 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajusin etten vaan enää kestä pidätellä sisälläni myllertävää vihaa.

Että mikä muu on parempi kuin se alennustila

Vierailija
5/8 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, ettei mies ollut tehnyt aloitetta seksiin selvinpäin melkein vuoteen. Kännissä oli kovakourainen ja itsekeskeinen. Viimeinen niitti oli, kun ukko seipäässä yritti iholle ja minä en halunnut häntä.

Vierailija
6/8 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo pitkään pyöritellyt mielessäni ajatusta erosta, viimeinen niitti oli kun mies oli neljältä aamuyöstä humalassa huitonut minua kahdella eri puukolla. Vain sen takia, kun olin herännyt ja pyytänyt häntä lopettamaan huutamasta puhelimeen.

Vierailija
7/8 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun löysin uuden miehen.

Sama. Olin suunnitellut eroa jo pitkään sillä mies oli alkoholisti, ilkeä ja epäluotettava. Ilmeisesti olin jotenkin jo henkisesti eronnut, koska alitajuntani oli laittanut "haun" päälle. Nyt olen ollut jo monta vuotta onnellisesti naimisissa tämän uuden miehen kanssa.

Vierailija
8/8 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni työn puolesta kahdeksi viikoksi ulkomaille ja jäin kahden alle 2v lapsen kanssa yksin. Rennoimmat kaksi viikkoa ikinä! En ollut edes tajunnut kuinka paljon mies stressasi mua ennen kuin hän oli poissa.