Kannattaako naiselle (jos kysyy) kertoa että olen kiksauttanut eli kuksinut eli nusassut pariasataa naista...
...kahden viimeisen sinkkuvuoden aikana vai aloitanko suhteen valehtelemalla ja muutan luvun "muutamaksi"? M43
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
...kahden viimeisen sinkkuvuoden aikana vai aloitanko suhteen valehtelemalla ja muutan luvun "muutamaksi"? M43
Eikö mitä, vuorotellen kerrotte ihanimmista sekstailuistanne! Varmasti alkaa kiinnostaa. :D
No, ehkä itse kuulisin vain mieluummin, että naisia on kyllä ollut "muutamia", mutta et halua puhua niistä sen enempää, koska haluat keskittyä tähän nykyiseen naiseen ja hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aattelit että kokemus ei näy? Haluaisitko että nainen kaunistelisi lukuja?
Ei se kulli käytöllä kulu ja suurikaan määrä yhdenillanjuttuja ei tarkoita, että olisi edes hyvä sängyssä. Ei taidoista voi päätellä petikumppanien määrää. Ihminen joka on seurustellut muutaman kanssa on voinut harrastaa seksiä enemmän kuin ihminen jolla ollut vaikka 100 eri seksikumppania ja näin ollen on kokeneempi. Eniten vaikuttaa kuitenkin se haluaako toiselle tuottaa nautintoa.
Miesystävälläni on ollut kaksi parisuhdetta ennen meidän suhdetta ja seksiä hän on harrastanut vain näiden kahden tytön/naisen kanssa, mutta hän on ollut alusta asti ylivoimainen sänkypuuhissa muihin seksikumppeneihini verrattuna vaikka joukosta löytyy myös noin 100-200 seksikumppania omaavia.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kertoo vaan, että sulla on pieni muna. Pienellä varustetut yrittää todistella olevansa jotain kokeilemalla jokaista mahdollista vastaan tulevaa. Ison ei tarvitse todistella mitään.
:D Ei se kullinkoko nyt kaikkeen sentään vaikuta tai tuo jotain tiettyä ominaisuutta mukanaan.
Ex ukolla 21cm vehje ja pannut yli 200 eri naista. Mitä se sitten kertoo? Myös oli kova pettämään. Voinko nyt sanoa, että kaikki isommin varustellut pettää tai että isokulliset on alkoholisteja, sitäkin ex ukko on?
Joo kerro heti ennenkin pääset edes pukille, tai just siinä kun olet työntämässä, olen muuten pannut kahtasataa...
Itse en koskaan ole kysynyt, kuinka monta naista nykyinen mieheni on aikaisemmin polkaissut.
Kahden vuoden suhteen jälkeen hän mainitsi, että yli sata naista on tullut pantua.
Tiedän, että tuo on historiaa, mutta oli siinä hetki pohdittavana, haluanko jakaa elämäni tällaisen pukin kanssa.
Itsekin olen sinkkuvuosina elänyt värikästä elämää ja useampaa tapaillut samanaikaisesti. Lopulta en antanut mieheni panohistorian häiritä. Suuri määrä kaatoja on tehnyt miehestäni hyvän naista huomioivan rakastajan.
Täytyy ajatella, että elämä on kompromisseja. Et voi saada kumppaniksesi neitsyttä joka olisi hyvä sängyssä. Mieluummin siis kokenut rakastaja kuin neitsykäinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskaan ole kysynyt, kuinka monta naista nykyinen mieheni on aikaisemmin polkaissut.
Kahden vuoden suhteen jälkeen hän mainitsi, että yli sata naista on tullut pantua.
Tiedän, että tuo on historiaa, mutta oli siinä hetki pohdittavana, haluanko jakaa elämäni tällaisen pukin kanssa.
Itsekin olen sinkkuvuosina elänyt värikästä elämää ja useampaa tapaillut samanaikaisesti. Lopulta en antanut mieheni panohistorian häiritä. Suuri määrä kaatoja on tehnyt miehestäni hyvän naista huomioivan rakastajan.
Täytyy ajatella, että elämä on kompromisseja. Et voi saada kumppaniksesi neitsyttä joka olisi hyvä sängyssä. Mieluummin siis kokenut rakastaja kuin neitsykäinen.
Ei tarvitse olla monia seksikumppaneita ollakseen hyvä rakastaja. Päätöksestäsi jatkaa suhdetta olen kyllä samaa mieltä. Suhde toimii niin ei sitä kannata lopettaa seksikumppanien määrän takia.
Kannattaa kertoa heti, niin nainen saa sitten itse arvioida, kuinka tämä vaikuttaa sitoutumishaluihin ym. Reilumpaa siten. Itse en nimittäin haluaisi koskeakaan tuollaiseen pukkiin.
Jos asiasta tulee puhe tai toinen suoraan kysyy, niin tietty kerrot rehellisesti. Jos siis ajattelet, että olet tosissasi parisuhdetta koettamassa.
Valehtelu on huono alku parisuhteelle.
Tiedän, monenko kanssa tapailemani mies on suunnilleen ollut (iso luku). Hän tietää, monenko kanssa minä. N
Sinun ei kannata kertoa totuutta