Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhokkilahjanne

Vierailija
05.07.2018 |

Saan itse muutamalta naispuoliselta sukulaiselta vaatteita, koruja ja kodintekstiilejä saatesanoilla "tiedän, ettei tää oo yhtään sun tyylinen etkä sä tällasesta tykkää, mutta.." Ja oikeassa he yleensä ovat, että ne lahjat eivät ole mieluisia, joista osaavat jo itsekin sen etukäteen sanoa.

- Teillä on aina tollaset vaaleet verhot niin ajattelin tuoda nää kirjavat kukalliset, vaikka ethän sä näistä pidä.
- Okei, kiitos...?

Tässä juuri mietin, että mikä on korrekti aika säilyttää niitä verhoja, ennen kuin kehtaa laittaa eteenpäin.

En ole kiittämätön, mutta raivostuttaa, että pitää tuoda lahjoja vain itseään ajatellen ilman että otetaan saajaa lainkaan huomioon. Miksi ihmeessä?? Itse ainakin yritän hankkia sellaisen lahjan, joka ilahduttaa sen saajaa enkä vain väkisin yritä puskea toiselle omia mieltymyksiäni. Puuuh...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki anopin kantama halpa tarpeeton krääsä.

Ei aina noin. Meillä anoppi toi sitä "krääsää" ja lapset riemuissaan. Sai askarella ja hajottaa jos huvitti. 

Vierailija
22/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ole paha mutta vähän raivostuttava. Mummo neuloo meille, suvulle, aina villasukkia ja aina miehille sinisiä ja naisille punaisia tai vaaleanpunaisia. Haluaisin harmaat tai mustat, en siedä "tyttöjen värejä".

Osaan joo, tehdä itse mutta kun saan ripakopallisen noita väärän värisiäkin..

Värjää. Pitäisi kyllä onnistua ainakin mustaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeelinen puinen pöytäkoriste 50vuotislahjaksi. Siinä oli palsapuusta tehty luku 50 ja nimeni. Hyi helvetti, roskiin meni ja heti. 

50-vuotisjuhlia ei kannata pitää. Käy juuri noin. Anoppi lähetti minulle kortin, jossa kullatut numerot ja repesin ihan täysin. Mitään niin mautonta en ollut saanut koskaan. Kukaan ei halua kultanumeroin koristeltua korttia. Ne kuuluvat menneeseen maailmaan.

Vierailija
24/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmolelut aikuiselle ihmisille. Se nyt vielä menettelee jotenkin jos poikaystävä antaa ekana synttärinä/jouluna jonkun "i love you" nallukan, mutta sitten kun niitä on jo 10 kaapissa niin alkaa mennä yli.

Vierailija
25/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiat ja kodintekstiilit. Käytetyt lasten tarvikkeet, jotka tuodaan kysymättä halutaanko.

Vierailija
26/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri muistelin, että en ole vuosiin saanut yhtään lahjaa keneltäkään.

Vierailija
27/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kelvottoman lahjan pakollinen säilytysaika on kaksi minuuttia.

Vierailija
28/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti ja kerran sain siskoltani lahjaksi kaljatuopin alusia - roskiin menivät.

Vierailija
29/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ostaa lapsille liian pieniä vaatteita. Olen kertonut että mitä kokoa kannattaa ostaa. Jos lapsi käyttää kokoa 100cm niin lahja vaate on kokoa 86cm. Kyselee usein että miksei hänen ostamiaan vaatteita ole koskaan käytössä ja olen jo useamman vuoden sanonut että ne ovat jo saadessa liian pieniä. _Sitten loukkaantuu kun ne eivät kelpaa.

Vierailija
30/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin alakouluikäinen, kun äiti näytti joulun alla lelukatalogista maapalloa, joka oli myös lamppu, ja kysyi tykkäisinkö. Sanoin, että en ollenkaan. No arvatkaapa, mitä pukki toi.

Jos sinulla on se edelleen, myy pois nettikirpparilla. Ovat nykyään kovin haluttuja.

Vierailija
31/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ole paha mutta vähän raivostuttava. Mummo neuloo meille, suvulle, aina villasukkia ja aina miehille sinisiä ja naisille punaisia tai vaaleanpunaisia. Haluaisin harmaat tai mustat, en siedä "tyttöjen värejä".

Osaan joo, tehdä itse mutta kun saan ripakopallisen noita väärän värisiäkin..

Värjää. Pitäisi kyllä onnistua ainakin mustaksi.

Sukkalangoissa on yleensä aina sen verran keinokuitua ettei onnistu.

Vierailija
32/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kelvottoman lahjan pakollinen säilytysaika on kaksi minuuttia.

Totta, en vain kehtaa pistää niitä heti anopin lähdettyä myyntiin, tuntuu jotenkin tökeröltä. Vaikka ihan yhtä tökeröltä kyllä tuntuu saada lahja josta "ethän sä tällasista tykkää." Miksei sitten samalla laittaisi kuittia, että voi käydä vaihtamassa tai edes yrittäisi ostaa minun makuni mukaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän