Lihavat odottajat- nautitko raskaudestasi?
Oletko koskaan kateellinen hoikille kanssasisarille, joilla näkyy ainoastaan kaunis pyöreä vatsakumpu edessä eikä mitään muuta?
Minä olen n. 15kg ylipainoinen, rv 30 ja vihaan kroppaani. En osaa nauttia tästä raskaudesta tai tästä mahasta, vaikka kai pitäisi. En löydä kivoja vaatteita, inhoan katsoa peiliin. Tuntuu, että lyllerrän eteenpäin, kuin läski ankka.
Tämä on toinen raskauteni ja tähän lähdin 5kg isompana, kuin esikoisen odotukseen. Esikoisesta lihoin 20kg, nyt plakkarissa n. 10kg ja 10 viikkoa siis vielä jäljellä...pelkään, että 100kg raja poksahtaa rikki ennen kuin vauva syntyy...ihan järkyttävää.
Muita?
Kommentit (6)
eikä tälläinen kamala lihava ämmä, jolla kohtu ei juuri edes erotu läskimakkaroiden alta...:(
Koskaan ei ole myöhäistä ruveta muuttamaan elämäntapojaan!
Nauttikaa NYT raskaudestanne ja lapsistanne, omat lapset ovat tärkeintä maailmassa!
Itse olen myös ylipainoinen ja raskaaksitulo oli todella vaikeaa. Jostain ihmeen syystä kuitenkin tärppäsi. No, sokeriarvoista tietysti jäin kiinni ja seuranta oli päällä. Kaikesta kuitenkin selvittiin ja nyt meillä on meille maailman tärkein lapsi.
No, kilot mulle jäi ja niitä tuli kotonaoloaikana lisääkin. Nyt peilikuvaani ja itseeni kyllästyneenä olen liittynyt Painonvartijoihin ja aion laihtua! Olen päättänyt niin ja urakka on jo hyvällä alulla, muutama kilo on tippunut ja jo se tuottaa iloa. Puhumattakaan tästä ihanasta keväästä!
Hyvää vappua kaikille!
Täällä 60 kilon ylipainon omaava ja kaunis olen raskaanakin.
... ja sokerirasituksessa narahdin minäkin kiinni, joten kyllä niitä ahdistuksia voi olla kellä vaan. Nyt ei voi syödä mitään hyvää, tuleepas tylsä vappu.
Minusta kaikkien raskauskummut on kivoja, olipa sitä ylimääräistä tai ei. Tsemppiä kaikille kilomääriin katsomatta ja onnellista odotusta!
että erottuu että on raskaana. Läskimakkarat sulaa kivasti mahan pyöreyteen ja voi käyttää tiukempia paitoja. 30 kg ylipainoa on plakkarissa...
Itselläni oli myös n. 15kg ylipainoa ennen raskautta. Silti vatsa oli pyöreä ja kaunis ja nautin sen esittelemisestä. Lapsivettä oli niin paljon että vatsa oli todella iso, jopa niin iso että se venytti jenkkakahvat olemattomiin :))) (kyllä, nimenomaan lapsivettä koska sain painoa raskauden aikana vain 10kg ja vauva painoi 3,5kg) Nautin raskaudesta ihan hirveästi.