Mitä uutta tarpeellista normaalia kalliimpaa (ei vaatteet eikä ruoka) olet pystynyt ostamaan tänä vuonna?
Itse olen pystynyt ostamaan uuden kännykän (300€) sekä uuden pyykinpesukoneen (n.500€ )kun vanha meni rikki.
Nää on mun budjetille aika kalliita mutta pakollisia ja tarpeellisia joten olen tyytyväinen että olen pystynyt ne hankkimaan heti kun on ollut tarve.
Kommentit (62)
pari uutta objektiivia (yht. n. 1200e) :)
Normaalia kalliimpaa? En mitään....
Uusinut perheen puhelimet, ostanut kattopaneelia, muksulle vaatteita (mutta niitä ei laskettu), muutama uuden kokoinen iittalan teema -kippo, retkeilyreppu (kiinasta normaalia halvempi), mökille soundbar alesta... Mies osti autotalliin nostimen...ei hajuakaan oliko kallis vai edullinen.
Autokuumetta olisi, mutta vanha on vielä ihan hyvä.
Puhelimen, 169 euroa tarjouksessa. En oikeastaan olisi välttämättä tarvinnut, mutta vähän uudempi ja vähän isompi näyttö. On muuten outoa, kun on vakituinen työ, lapset lähteneet kotoa ja velat maksettu sen jälkeen kun oli vuosia työttömänä ja välillä kokonaan ilman tuloja. Ei vaan meinaa raskia ostaa mitään, kun säästäminen on jäänyt päälle. VAatteitakaan en ole juurikaan ostanut, kun aina vaan totean, että vielähän nämä vanhat välttää.
Ostin miehelle iphonen.
Mökille ostin sähkögrillin alkukesän tulentekokieltojen aikaan. Ei ollut kallis, eikä varmaan pitkällä tähtäimellä tarpeellinenkaan, mutta tavanomaisen ulkopuolella kuitenkin.
Silmälasit. Kun ei ole mitkään varastovahvuudet niin ei halvalla saa. Ehkä ensi vuonna. Tai sitä seuraavana...
Pakastimen ja turvaistuimen, a 299.Viimevuonna meni omaisuus lastentarvikkeisiin,tänä vuonna on pärjätty vähällä...
Silmälasit täälläkin. Mullakin on julmetun kalliit linssit. :(
Tulossa myös vähän isompi hammasoperaatio yksityisellä, hinta-arvio pari tonnia.
Silmälasit, vaihdepyörä ja täydennystä korusarjoihin
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit, vaihdepyörä ja täydennystä korusarjoihin
Minä ostan joka kesä uuden diadeemin.
Auto, täyskorkea jääkaappi, Samsung älypuhelin, koko perheen loma jouluksi Kanarialle.
Yhdet caprit ja yhden hupparin, vaikka eihän näitä saanut mainita? Huppari maksoi kaksi egee... Jep, ei mulla ole rahaa.
Senkki, 200e ja sekin osamaksulla.
Mikä lasketaan tarpeelliseksi? Ostin sähköpianon, mutta se nyt oli ns. ekstraa eikä mikään tarpeellinen pakkohankinta.
Pyykinpesukone. N. 500e.
Ostoa suunniteltu pitkään ja kitkutettu taloyhtion pesukoneen avulla.