Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieren, röyhtäilen, pissaan ovi auki... silti mies tykkää :)

Vierailija
28.04.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muitakin sekoja liikkeellä kun me ;) toistemme seurassa ei juuri kainostella. Eri asia sitte kun muita paikalla/julkisella paikalla. Mitä sitte jos pissii ovi auki, ei se toinen siinä ovella roiku. Ja pieruun/röyhyyn ei kuole kukaan. Mulla pakko röyhtästä ruoan perään ja joskus muutenkin että ei puske mahan sisältö takasin.

Vierailija
22/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä tahallaan piere ja röyhtäile, mut jos sattuu livahtaan, niin minkäs teet. Onneksi mulla ei juurikaan kaasua muodostu. Mies on kyl kovempi pieremään, mut ei sekään nenän eteen tuu piereksiin. Ovi on kiinni kummallakin vessa-asioilla. Noin muutoinhan kakkahuumori on sitä parasta huumoria...

Ja ei lueta seiskaa, ei edes iltapäivälehtiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näemmä aika moni " lapsellinen" pitää vessan oven auki. Mä itse en nyt varta vasten piereskele ja röyhtäile, mutta jos sellaista sattuu, niin ei mun tarvitse kainona pyydellä mieheltä anteeksikaan! Vessassa käydään ovet apposen auki, joskus mies seisoo vieressä vaikka ajamassa partaa tms.

Niin, ja olen siis oikein sivistyneen, korkeasti koulutetun ihmisen perikuva. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme