Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieren, röyhtäilen, pissaan ovi auki... silti mies tykkää :)

Vierailija
28.04.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myös paskon ovi auki!=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aina ylistää ja sanookin, että jos menettäis mut, ei kestäis kun samanlaisia sekopäitä ei ole. (näyttää kuitenkin olevan)

Vierailija
4/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä ikävä kyllä kerääntyy kaasua ja yllättäen se tulee pieruna ulos: aika simppeli ja luonnollinen asia. Ja röyhtäysten kanssa sama juttu.

Tietty voi aina pyytää anteeksi, eikä nyt tarvi ihan väkisten pieruja ähistellä tai röyhtäillä.

..ja pissalla käyn kanssa vessan ovi auki. Siitä on tullut tapa, kun on päivisin lasten kanssa kotona eikä silloin voi kuvitellakaan lukittautuvansa vessaan hetkeksikään :) Eli jos ja kun on pakko käydä, niin ovi auki vaan. Tämä(kin) on näitä äitiyden pieniä iloja tms ;) joita lapsettomat tuskin ymmärtää..

Vierailija
5/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma paljon seksi huvittanut kun ensin piereskelevä ja ovi auki tarpeet tekevä nainen tulee muka kauheen viehkeenä kiehnään:)

Mut kaikki tavallaan

Vierailija
6/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätys yllätys..

Vierailija
7/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukeudun sikailijoiden kastiin myös.

Vierailija
8/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle mieluisampaa kuin sievistelevien nirppisten kanssa.

Vierailija
9/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei apposen selällään, mut auki kuitenkin. ja joskus mies voi tulla kommentoimaan hajua... (meillä tää pieru ja kakkahuumori toimii...)

Vierailija
10/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa kerrottua jonkun jutun :)

Ei meillä olla turhantärkeitä kumminkaan päin. Ei kai nyt oman miehen kanssa tarvitse niin jumalattoman häveliäs olla! Ei pissaaminen mikään niin erikoinen suoritus ole, että sitä pitäisi mitenkään salassa tehdä :D

Vierailija
11/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta mies luulisi kauneuden tulevan itsestään? XD säälin parisuhteitanne, jos niiden eteen pitää temppuilla noin...

Vierailija
12/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä näin! :)

Joskus mies nauraa et tosi naisellista.. ;) Ja kun mies pieree niin mää kehun mikä uros! :D

Meillä aamut on aika vauhdikkaita ja on kiva kuitenkin jutella asioista, kivempi se on toisen kakata kuin jäädä kuunteleen kun pötkö on jo tulossa!!

Mää ajan karvani miehen nähden (kyllä, luit oikein) ja meillä kans toinen tulee selittään hauskaa juttua vaikka ovi olis kiinni..

Vierailija
13/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin et en ole ainut! T:ap :D :D Ukko sanoi eilen illalla et olen " ....:n" Tsernobil (joo tiedän että ei kirjoiteta noin)

Vierailija
14/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies samoin. Ja meillä on rentoa ja ihanaa yhdessä, ei tarvitse kokoajan kainostella ja miettiä käyttäytyykö hyvin. Kotona saa sikailla ;)

Seksielämä toimii, ja emme esim. piere esileikin yhteydessä.

Vierailija
15/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasta liittosi ja laita ovi kiinni aina asioinnin ajaksi!

terveisin nimim. " Meillä toinen pesee hampaita kun toinen on viekussa kakalla"

Vierailija
16/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en julkipiere,enkä röyhtäile. Inhoan sitä myös vastapuolelta.

Olen sanonut miehelleni,että sinä päivänä kun yhteispiereminen alkaa lähtee lusikat jakoon.

Meillä jokainen paskoo yksin ja pieree vessassa tai ulkona. PISTE.

Vierailija
17/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joskus olen yrittänyt kun ois kiire jonnekin ja vaikka hampaita pitäis päästä pesemään. ehkä se joskus on nähny miten mua inhottaa se haju.... mies kyllä muualla piereskelee, mutta huomauttaa jos minä piereskelen. joten minäkin olen alkanut huomauttelemaan " tuotantolaitoshajuista" . mautonta vitsiä..

Vierailija
18/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että kaksi samanhenkistä on löytänyt toisensa..

Vierailija
19/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan päässyt niin ihanan arkiseen suhteeseen, että yhteiset vessajutut toimisi. Olen niin estynyt tai sitten asunut estyneiden kanssa. Olen kyllä pissannut suihkussa ex-miehen nähden, mutta sekin oli hänelle kauhistus. Tää onkin miestä etsivälle hyvä kriteeri; sellanen, jonka kanssa voi sikailla kotona!

Vierailija
20/23 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA: EN lue seiskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan