Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Bosch-astianpesukoneesta. Onko hyvä merkki? Minkä merkkinen tiskari sinulta löytyy tällä hetkellä?

Vierailija
05.07.2018 |

Minkä merkkinen tiskikone kestää ja kannattaa ostaa jos uudelle on tarvetta?

Suosittelisitko omaa astianpesukonemerkkiäsi muille?

Tällaista Boschin konetta ollaan tällä hetkellä mietitty:

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/32657/hkkcr/Bosch-SMU46CW01S-Se…

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sellainen ongelma Boschin suhteen, että erityisesti laseihin jää pesuaineen maku ja haju. Käytän nykyään hajusteettomia konetiskitabletteja, mutta sekään ei auta. Kokeiltu on myös geelit ja jauhemaiset aineet, mutta jos vähentää liikaa pesuaineen määrää, astiat ei puhdistu. Koneen puhdistan noin kerran 2 kuukaudessa siihen tarkoitetulla ohjelmalla ja sihdit ym. kerran viikossa käsin pesemällä. 

Vierailija
22/25 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Justiina-merkkinen tiskari. Eihän se kyllä enään tuossa 34 v. iässä häävi ole, eikä se jälkikään niin kehuttavaa ole. Kuluttaa rahaa aivan poskettomasti (ei kylläkään OTA poskeen) ja käyntiäänikin on aivan jotain järkyttävää. Nousee hyvin useasti + 100dB tasolle, joka taas tuntuu kuin tärykalvot olisvat repeämässä hetkenä minä hyvänsä. Pitäisi kyllä oikeastaan jo lempata se mäelle ja hommata uudempi sekä parempi.

Meidän tiskikoneen merkki on Pertti. Lähtee toimimaan vain huutamalla, ei pese kaikkea puhtaaksi, joten pitää laitaa tekemään työ uusiksi. Kovin on kulahtaneen näköinen ja pitää outoa ääntä, joten olen jo etsimässä uudempaa mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bosch on todella hyvä verrattuna vanhempien electroluxiin.

Vierailija
24/25 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohta 30 vuotta ollut Pirjo, pientä vuotoa on ollut melkein kuukausittain mutta muuten on hyvin toiminut. Nyt tosin alkaa pitää jo meteliä.

Vierailija
25/25 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta tiskaa. Harjan nimi ei tiedossa.