Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö miehesi pyjamaa tai yöpukua?

Vierailija
05.07.2018 |

Eikö molemmat ole vähän turn off?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttää kipeänä ollessaan kun kuume aiheuttaa vilunväristyksiä.

Siis käyttää runkkupukua, joka aiheuttaa sulle witunväristyksiä ?

Sshheellvähän se . . . . . . .

Vierailija
22/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamanhousuja, mutta vain kotihousuina. Nukutaan alasti molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä t-paita ja boxerit. Itsellä pitkä yöpaita. Emme ole koskaan nuku alasti. Lapsilla myös jokin yöpaita tai pyjama päällä. Itse koen alasti nukkumisen jotenkin "epämukavana" ja tykkään, että on jokin vaate ihoa vasten. Ehkä me olemme sitten vanhanaikaisia.

Ei kyse ole vanhan- tai uudenaikaisuudesta, vaan siitä, mikä tuntuu mukavalta. Mun mielestä on inhottavaa, jos vaatteet kiertyvät tai vaihtoehtoisesti puristavat. Puuvilla kostuu yön aikana eikä tunnu mukavalta.

Vierailija
24/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä lyhyet kalsarit, naisella hihaton paita.

Vierailija
25/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut voi nukkuu vierekkäin alasti, tai ainakin kesäisin. Luulisi olevan nihkeätä iho ihoa vasten. 

Vierailija
26/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kun näköjään moni muukin, me nukutaan alasti molemmat. Muutenkin tykätään olla mahollisimman vähissä vaatteissa eli tyyliin kotona pelkissä alkkareissa.

Vierailija
27/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella nukutaan molemmat pyjamissa, kun makuuhuoneen lämpö on alle 18 C. Tykätään nukkua viileässä mutta se edellyttää, että ei palele vaikka heittäisi peittoa pois päältä.

Vierailija
28/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukun pyjamahousut päällä, en tykkää paljaan ihon kosketuksesta varsinkin jos jalat hikoilee.

Vierailija
29/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän pyjamahousuja hikoilun takia, tai siis sen eston takia. Alastomana hikoilen paljon enemmän, paljas iho ihoa vasten hikoiluttaa enemmän kuin puuvilla vasten ihoa.

Vierailija
30/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pienet alushousut ja talvella t-paita, itse nukun alasti.

Vierailija
31/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on välillä mun vanha yöpaituli 😄 mulle se oli puoleen reiteen, miehelle ns vesirajaan. En tiedä miksi se otti sen käyttöönsä, on kuulemma hyvä päällä.

Vierailija
32/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä koska olen kieltänyt niitten käytön häneltä. Mieheni on aikuinen ihminen eikä mikään pikkulapsi.

Vai olet kieltänyt! Hyvä ettei miehesi ole enää mikään pikkulapsi😂😂😂😂😂

Vierailija
33/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt yöpaitaa kymmeniin vuosiin, eikä mieskään enää muutamaan vuoteen.

Mun mielestä yöpaita on hankala kun yöllä hyörii ja pyörii niin yöpaitakin kietoutuu monta kierrosta ympäri. Lisäksi se on kuuma. Mulla on sellainen vartalotyyny, jonka otan kainaloon.

Vierailija
34/56 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellaista että...

Vierailija
35/56 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alushousut. Talvella on pyjama. 

Vierailija
36/56 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hametta ja mekkoa kotona 

Vierailija
37/56 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut voi nukkuu vierekkäin alasti, tai ainakin kesäisin. Luulisi olevan nihkeätä iho ihoa vasten. 

Ei olla kiinni toisissamme. Pitää olla tilaa ympärillä.

Vierailija
38/56 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh aikoja! kirjoitti:

Aloittaja itse taitaa olla turn-off...    Totta kai nukkuessa käytetään jotain vaatetta, muutenhan lakanat täytyisi pestä pari kertaa viikossa.

Niinhän ne pestäänkin.

Vierailija
39/56 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä lämpimät makuuhuoneet. Eikö olisi terveellisempää nukkua viileässä?

Vierailija
40/56 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei omista kumpaakaan. Nukumme alasti molemmat, yhteisen peiton alla.

Hygieniakauhistelijalle kerrottakoon, että käymme saunassa joka ilta ennen nukkumaanmenoa, eli lakanoihin mennään aina puhtaina. Toki yöllä voi hikoilla ym., mutta tietysti lakanat vaihdetaan, kun alkaa tuntua likaiselta.

Hygieniakauhistelijoille voi myös tarjota sitä ajatusta, että liiallinen hygienia aiheuttaa terveysongelmia, kuten allergioita ja suolistosairauksia. 

Nykyään ihmisillä on tapana peseytyä säännöllisesti. Useimmat taitavat käydä suihkussa joka päivä sen sijaan, että peseydyttäisiin kerran viikossa. Mulle on ihan sama, miten muut ihmiset hoitavat nämä nukkumis-, pyykki- ja peseytymisasiat, mutta jos alasti nukkuminen kuulostaa jostakusta epähygieeniseltä, kyseessä on kyllä puhdas mielikuva.

Makuuhuoneen lämpötilaa voi pitää alhaisempana, kun on yöpuku päällä ja tietysti lämmin peitto.