Käyttääkö miehesi pyjamaa tai yöpukua?
Kommentit (56)
Pyjamanhousuja, mutta vain kotihousuina. Nukutaan alasti molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä t-paita ja boxerit. Itsellä pitkä yöpaita. Emme ole koskaan nuku alasti. Lapsilla myös jokin yöpaita tai pyjama päällä. Itse koen alasti nukkumisen jotenkin "epämukavana" ja tykkään, että on jokin vaate ihoa vasten. Ehkä me olemme sitten vanhanaikaisia.
Ei kyse ole vanhan- tai uudenaikaisuudesta, vaan siitä, mikä tuntuu mukavalta. Mun mielestä on inhottavaa, jos vaatteet kiertyvät tai vaihtoehtoisesti puristavat. Puuvilla kostuu yön aikana eikä tunnu mukavalta.
Miehellä lyhyet kalsarit, naisella hihaton paita.
Miten jotkut voi nukkuu vierekkäin alasti, tai ainakin kesäisin. Luulisi olevan nihkeätä iho ihoa vasten.
Samoin kun näköjään moni muukin, me nukutaan alasti molemmat. Muutenkin tykätään olla mahollisimman vähissä vaatteissa eli tyyliin kotona pelkissä alkkareissa.
Talvella nukutaan molemmat pyjamissa, kun makuuhuoneen lämpö on alle 18 C. Tykätään nukkua viileässä mutta se edellyttää, että ei palele vaikka heittäisi peittoa pois päältä.
Itse nukun pyjamahousut päällä, en tykkää paljaan ihon kosketuksesta varsinkin jos jalat hikoilee.
Itse käytän pyjamahousuja hikoilun takia, tai siis sen eston takia. Alastomana hikoilen paljon enemmän, paljas iho ihoa vasten hikoiluttaa enemmän kuin puuvilla vasten ihoa.
Miehellä pienet alushousut ja talvella t-paita, itse nukun alasti.
Sillä on välillä mun vanha yöpaituli 😄 mulle se oli puoleen reiteen, miehelle ns vesirajaan. En tiedä miksi se otti sen käyttöönsä, on kuulemma hyvä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä koska olen kieltänyt niitten käytön häneltä. Mieheni on aikuinen ihminen eikä mikään pikkulapsi.
Vai olet kieltänyt! Hyvä ettei miehesi ole enää mikään pikkulapsi😂😂😂😂😂
En ole käyttänyt yöpaitaa kymmeniin vuosiin, eikä mieskään enää muutamaan vuoteen.
Mun mielestä yöpaita on hankala kun yöllä hyörii ja pyörii niin yöpaitakin kietoutuu monta kierrosta ympäri. Lisäksi se on kuuma. Mulla on sellainen vartalotyyny, jonka otan kainaloon.
On alushousut. Talvella on pyjama.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut voi nukkuu vierekkäin alasti, tai ainakin kesäisin. Luulisi olevan nihkeätä iho ihoa vasten.
Ei olla kiinni toisissamme. Pitää olla tilaa ympärillä.
Huh aikoja! kirjoitti:
Aloittaja itse taitaa olla turn-off... Totta kai nukkuessa käytetään jotain vaatetta, muutenhan lakanat täytyisi pestä pari kertaa viikossa.
Niinhän ne pestäänkin.
Ihmisillä lämpimät makuuhuoneet. Eikö olisi terveellisempää nukkua viileässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei omista kumpaakaan. Nukumme alasti molemmat, yhteisen peiton alla.
Hygieniakauhistelijalle kerrottakoon, että käymme saunassa joka ilta ennen nukkumaanmenoa, eli lakanoihin mennään aina puhtaina. Toki yöllä voi hikoilla ym., mutta tietysti lakanat vaihdetaan, kun alkaa tuntua likaiselta.
Hygieniakauhistelijoille voi myös tarjota sitä ajatusta, että liiallinen hygienia aiheuttaa terveysongelmia, kuten allergioita ja suolistosairauksia.
Nykyään ihmisillä on tapana peseytyä säännöllisesti. Useimmat taitavat käydä suihkussa joka päivä sen sijaan, että peseydyttäisiin kerran viikossa. Mulle on ihan sama, miten muut ihmiset hoitavat nämä nukkumis-, pyykki- ja peseytymisasiat, mutta jos alasti nukkuminen kuulostaa jostakusta epähygieeniseltä, kyseessä on kyllä puhdas mielikuva.
Makuuhuoneen lämpötilaa voi pitää alhaisempana, kun on yöpuku päällä ja tietysti lämmin peitto.
Siis käyttää runkkupukua, joka aiheuttaa sulle witunväristyksiä ?
Sshheellvähän se . . . . . . .