Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö miehesi pyjamaa tai yöpukua?

Vierailija
05.07.2018 |

Eikö molemmat ole vähän turn off?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä. Nukutaan alasti molemmat.

Vierailija
2/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nukutaan molemmat alasti. Joskus jos miehestä tuntuu kylmältä saattaa laittaa bokserit ja t-paidan yöksi. Itse en palele paitsi kuumeessa, mutta silloinkin ilman vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja itse taitaa olla turn-off...    Totta kai nukkuessa käytetään jotain vaatetta, muutenhan lakanat täytyisi pestä pari kertaa viikossa.

Vierailija
4/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu alasti. Aiemmin nukkui boksereissa, mutta sain sen totuttettua nakunukkumiseen niin ei enää osaa käyttää öisin niitäkään.

Vierailija
5/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan alle 85-vuotias käytä?

T-paita ja kalsarit ja jossain vaiheessa nekin usein otetaan pois ;)

Vierailija
6/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää joskus aivan suloista haisulipyjamaa, siis bokserit ja paita. Yleensä alasti.

Vierailija
7/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa noilla on?

Alasti nukkuu mies, minäkin nukun alasti paitsi alushousut silloin kun on menkat. Lapset meillä myös nukkuu alasti. Tekee hyvää iholle ja alapäälle.

Lakanat meillä vaihdetaan kerran viikossa.

Vierailija
8/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä, nukkuu boxerit jalassa. Mulla on joku fixaatio päässäni kuinka juodaan aamukahvit keittiönpöydän ääressä ja molemmilla pyjamat päällä ja jaetaan sanomalehti - todellisuus on et toinen hengaa boxereissa ja mulla alushousut ja t-paita, mies ei edes juo kahvia eikä meille tule sanomalehtiä :DD

Vierailija
9/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää sellaista t-paitapyjamaa, johon kuuluu polvimittaiset housut. Ei ole turnoff.

Vierailija
10/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä. Molemmat nukutaan alasti.

Vierailija
11/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omista kumpaakaan. Nukumme alasti molemmat, yhteisen peiton alla.

Hygieniakauhistelijalle kerrottakoon, että käymme saunassa joka ilta ennen nukkumaanmenoa, eli lakanoihin mennään aina puhtaina. Toki yöllä voi hikoilla ym., mutta tietysti lakanat vaihdetaan, kun alkaa tuntua likaiselta.

Vierailija
12/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää kipeänä ollessaan kun kuume aiheuttaa vilunväristyksiä.

Vierailija
13/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan molemmat alasti.

Vierailija
14/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaiset pierufiltterit olisi hyvä olla.

Vierailija
15/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieniakauhistelijalle kerrottakoon, että käymme saunassa joka ilta ennen nukkumaanmenoa, eli lakanoihin mennään aina puhtaina. Toki yöllä voi hikoilla ym., mutta tietysti lakanat vaihdetaan, kun alkaa tuntua likaiselta.

Hygieniakauhistelijoille voi myös tarjota sitä ajatusta, että liiallinen hygienia aiheuttaa terveysongelmia, kuten allergioita ja suolistosairauksia. 

Nykyään ihmisillä on tapana peseytyä säännöllisesti. Useimmat taitavat käydä suihkussa joka päivä sen sijaan, että peseydyttäisiin kerran viikossa. Mulle on ihan sama, miten muut ihmiset hoitavat nämä nukkumis-, pyykki- ja peseytymisasiat, mutta jos alasti nukkuminen kuulostaa jostakusta epähygieeniseltä, kyseessä on kyllä puhdas mielikuva.

Vierailija
16/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla kovin terveelliseltä käydä joka ilta saunassa...

Vierailija
17/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla kovin terveelliseltä käydä joka ilta saunassa...

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta miksi ei? Mitä terveyshaittoja saunasta mielestäsi on?

Vierailija
18/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä koska olen kieltänyt niitten käytön häneltä. Mieheni on aikuinen ihminen eikä mikään pikkulapsi.

Vierailija
19/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä. Mies nukkuu boksereissa ja minä sievässä yöpaidassa :) Ennen lapsia nukuttiin alasti.

Vierailija
20/56 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä t-paita ja boxerit. Itsellä pitkä yöpaita. Emme ole koskaan nuku alasti. Lapsilla myös jokin yöpaita tai pyjama päällä. Itse koen alasti nukkumisen jotenkin "epämukavana" ja tykkään, että on jokin vaate ihoa vasten. Ehkä me olemme sitten vanhanaikaisia.