Miksi täyselliset absolutistit on usein joko vaarallisia tai ylipedantteja ihmisiä?
Onkohan yksikään absolutisti niinsanotusti normaali, eli ei ole vaaraksi ympäristölleen tai holhoa sitä ylimaanisesti?
Pelkäävätkö absolutistit menettävänsä kontrollin, koska ovat niin tosikkomaisen ylisiistejä jne.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan yksikään absolutisti niinsanotusti normaali, eli ei ole vaaraksi ympäristölleen tai holhoa sitä ylimaanisesti?
Pelkäävätkö absolutistit menettävänsä kontrollin, koska ovat niin tosikkomaisen ylisiistejä jne.
Siis ihanko oikeasti sun mielestä absolutistit ovat niitä, jotka ovat vaaraksi ympäristölleen? Holhoamisen vuoksi?
Eikö se mene niin, että kännissä olevat ihmiset ovat vaaraksi itselleen ja ympäristölleen? Myös minä itse, vaikka olenkin kohtuukäyttäjä.
Tosi vaarallinen.. Kannoin juuri ampiaisen ulos lasipurkissa ja päästin sen lentoon.
Ei tuu mieleen kuin pari absolutistia. Yksi oli opiskelukaverini, joka kyllä sittemmin on joskus ottanut jonkun yhden alkoholijuoman, muttei koskaan ollut kännissä. Ei ollut ylipedantti tai kontrolloiva, ihan päin vastoin. Ei vain ollut kiinnostunut alkoholista. Pointsit hänelle! Kaksi muuta ovat alkoholisteja, jotka ovat lopettaneet kokonaan. Toista en ole nähnyt vuosiin, toisen näin juuri vähän aikaa sitten, eikä hän ollut alkoholinjuonnin lopettamisen jälkeen muuttunut kontrolloivaksi tai pedantiksi, oli oma lupsakka itsensä, tosin huomattavasti hoikempi.
Nämä kaikki ovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absolutisti on usein pedantti ihminen. Jatkuvasti kertomassa muille, miten asiat pitää pilkulleen olla.
Kun taas humalainen ottaa asiat rennosti. Mä olen joskus lähtenyt humalaisten kanssa ryyppäämään, enkä kokenut tilannetta mitenkään vaarallisena.
Vertailun vuoksi lähepä joskus absolutistin kanssa ryyppäämään :)
Kerran oli mukana yksi absolutisti ja asiat meni ihan hyvin. Yhtään ei jouduttu häpeämään häntä.
Lopussa hän jäi yksin pöytään, kun me humalaiset menimme naisia jututtamaan.
Vähän kävi sitä raukkaa sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on ymmärrettävää, jos joku tulee kännipäissään räyhäämään, mutta absolutisti tulee selvinpäin.
Kyllä mä ainakin koen että tilanne on vaarallinen.
Tämä logiikka on niin outo, että onko kännissä kirjoitettu viesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ymmärrettävää, jos joku tulee kännipäissään räyhäämään, mutta absolutisti tulee selvinpäin.
Kyllä mä ainakin koen että tilanne on vaarallinen.
Tämä logiikka on niin outo, että onko kännissä kirjoitettu viesti?
Ei ole kännissä kirjoitettu. Mieti ihan rauhassa, kyllä se siitä avautuu...
Humalaiset niitä vaarallisia on. Tässä on taas joku heikko alkoholisti, joka kadehtii ihmisiä joilla on itsehillintää ja elämä hallussa.