Me ostettiin just 350.000 euron talo! Että repikää siitä!
Kommentit (45)
Mäksele sinä vaan lainojas kun me matkustellaan:))) Onnea uudelle talolle!
kehuskella tuon hintaisilla taloilla.
Mutta ehkä se on hieno jossakin siellä missä SAAT asua.
147 neliötä asuin pinta-alaa + autotalli ja varasto. Ihan tavallinen talo meille neljälle ja mikä parasta, maksetaan viimeinen erä lainasta ensi kuussa!
Meillä ei ole rahaa ostaa noin kallista taloa, mutta toisaalta jos olisi, en laittaisi noin isoa summaa asumiseen. Käyttäisin rahani mieluummin matkusteluun ja sisustamiseen yms.:)
et on pakko asua täällä ruuhkasuomessa, jossa tuolla hinnalla saa vaan tönöjä.
Varmaan ihanaa päästä muuttamaan, toivottavasti pääsette jo keväällä / alkukesästä.
Kaikkea hyvää=)
kuinka " hulpean ja ison" lukaalin saa hakukriteereillä:
okt
350000-350000
uusimaa
helsinki
Ihan keskihintaiselta kuulostaa. Tällä alueella (Tuusulassa) missä itse asun ei tuolla hinnalla saa omakotitaloa ¿ ehkä jonkun erillistalon sentään.
...9:lle, että me maksellaan talon lainoja JA matkustellaan, että katsos toisilla on varaa molempiin!
enpä lähtis kehuskeleen tolla rahalla kauheesti sitä mitä sillä saa....
Meidän maksoi 290 000 enkä ole yhtään onnellisempi kuin 100 000 euroa halvemmassa olin. Raha ei tuo onnea.
myytiin vuosi sitten oma yli 400 000 eurolla, ja ei mikään kovin ihmeellinen rivari ollut, 120 neliötä, hyvällä paikalla kyllä, ei kuitenkaan edes merenranta-alueella.
Nimittäin velan määrästä. Jos et asu pk-seudulla, niin tuo on aika kallis investointi. Täällä tuolla summalla ei saa edes 1970-luvulla rakennettua taloa, jollei se satu sijaitsemaan kaukana palveluista.
Meillä on suunnitelmissa rakentaa itse, kun sopiva tontti löytyy. Budjetti on 450 000 euroa.
aina tarvii olla omaisuudella leveilemässä! Elämässä on niin paljon muita onnen aiheita kuin maallinen mammona.
sillä tuolla hinnalla tuskin tänne kirjottelisit : D