Olen alkanut epäillä mieheni seksuaalisuutta, onko minulla aihetta huoleen?
Näin juuri dokumentin miehistä jotka ovat olleet kaapissa vuosikausia. Aloin miettimään, että omalla miehelläni on myös paljon feminiinisiä piirteitä. Pitäiskö näistä mm. huolestua?
Mies ei tee juurikaan kotona ns. miesten töitä ja vie autonkin aina huoltoon. Olen yllättänyt miehen kuuntelemassa mm. Lady Gagaa. Hänellä on yksi aivan liian läheinen ystävä, tämä epäilyttää minua erityisesti. Hän on alkanut dieetille ja pelaa tällä hetkellä sulkapalloa. (Sulkapallo on mielestäni hyvin erikoinen harrastus miehellä. )Kiinnittää muutenkin ulkonäköönsä paljon huomiota. Pitäisikö näistä piirteistä huolestua?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että mikäli hänellä ei seisokki ilman fyysistä oiretta pysy hyvin, ja mielummin vemppaa she.male-viihteelle, kannattaa huolestua...
Ei mitään sellaista, mutta katsonut aikuisten videoita joissa tullaan takaapäin. Jäi googlen selaus historiasta. Ap
Kaappihomoista et ollut kuullut, mutta shemale on tuttu käsite? Viimeistään nyt narahdit, trollipeikko!
Kymmenen vuotta sitten en tiennyt!!!! Nyt olen kyllä erittäin tietoinen! Olin hieman sinisilmäinen ennen ja saatoin katsoa tuon dokumnetin syystäkin,ei siis tarvitse peikoksi kutsua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että mikäli hänellä ei seisokki ilman fyysistä oiretta pysy hyvin, ja mielummin vemppaa she.male-viihteelle, kannattaa huolestua...
Ei mitään sellaista, mutta katsonut aikuisten videoita joissa tullaan takaapäin. Jäi googlen selaus historiasta. Ap
Kaappihomoista et ollut kuullut, mutta shemale on tuttu käsite? Viimeistään nyt narahdit, trollipeikko!
Kymmenen vuotta sitten en tiennyt!!!! Nyt olen kyllä erittäin tietoinen! Olin hieman sinisilmäinen ennen ja saatoin katsoa tuon dokumnetin syystäkin,ei siis tarvitse peikoksi kutsua. Ap
Et sinä ap trolli ole..sehän tässä noloa onkin
Oletkohan vetänyt nyt liikaa shortseja?
Vierailija kirjoitti:
Jos juo kahvia pienemmästä kupista, mikä on pikkusormen asento? Pitääkö ruotsalaisista? Onko suvaitsevainen?
Sormi on vähän ylhäällä koukussa,pitää ruotsalaisista (on joku ruotsalainen kaverikin) on suvaitsevainen ja käy Pride-tapahtumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juo kahvia pienemmästä kupista, mikä on pikkusormen asento? Pitääkö ruotsalaisista? Onko suvaitsevainen?
Sormi on vähän ylhäällä koukussa,pitää ruotsalaisista (on joku ruotsalainen kaverikin) on suvaitsevainen ja käy Pride-tapahtumissa.
Mä en halua uskoa, että ET olisi trolli. Pliis, ole! Vai ruåttalainen kaverikin, no selvä hommahan se sitten on. Voi jeesus.
Ei munkaan miehellä ole mitään erityisiä oireita seisokin aikana, pitääkö siis huolestua?!