Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En menis Dubaihin vaikka joku maksais että menisin

Vierailija
04.07.2018 |

olenko outo?
Ei tollasessa maassa kiehdo mikään, kammottava helvetti suoraan sanoen kun katsoo telkkarista.

Onneksi ei oo sitä ongelmaa että sinne päätyiskään, kun ei oo vara matkustaa edes maihin joissa ois mukava käydä.

Mikä ton Dubain idea on. Mereen rakennettu kuuma hiekkahelvetti, islamilaiset kökkölait ja pilvenpiirtäjiä, laskettelurinne jossain sisätiloissa ja.. mitä? Mikä on se juttu miksi sinne mennään? En vaan ymmärrä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kaakattaa kraak kraak. Tervemenoa Onnibussilla Forssaan!

Vierailija
22/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubainkameli kirjoitti:

Mietin että miten näin suomalaisena naisena siellä pääsisi lääkäriin tai muuhun terveydenhoidon piiriin, jos jotain sattuisi? Jos vaikka sairastuu salmonellaan tai jalka katkeaa jossain vuorella kiipeillessä. Entäpä saako periaatteessa harrastaa seksiä hotellissa, jos ei ole naimisissa. Varmaan sen maan naisille olisi kamala rikos, mutta mites turistin näkökulmasta. Eikös käsikkäin kävelykin ole siellä kiellettyä saati suuteleminen julkisella alueella. Olisi kyllä pakko tietää tosi tarkkaan etukäteen, ettei joudu ongelmiin.

tuskin siellä mitään vuorta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samalla linjalla ap:n kanssa ja laajennan tuota koskemaan kaikkia maita  jossa palvotaan A-alkuista jumaluutta valtionkin toimesta.

Sama jumala kaikissa abrahamilaisissa uskonnoissa on-

Vierailija
24/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ehdotus, en olekaan koskaan käynyt Forssassa niin että oisin sinne oikein jalkautuinut.

Vierailija
25/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samalla linjalla ap:n kanssa ja laajennan tuota koskemaan kaikkia maita  jossa palvotaan A-alkuista jumaluutta valtionkin toimesta.

Sama jumala kaikissa abrahamilaisissa uskonnoissa on-

islamismi on vähän isompi juttu kuin pelkkä uskonto, se on politiikkaa ja laki.

Se määrää kaiken.

Länsimaissa uskonnot on vain uskontoja.

Vierailija
26/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan ihmisoikeuksista, varsinkin siirtolaisten.

Vierailija
27/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin talvella viikko siellä kaksin mieheni kanssa. Ihanan lämmintä oli koko viikko. Kuljettiin käsi kädessä ja taidettiin pusujakin vaihdella, eikä kukaan sanonut mitään. Paikalliset kulkivat myös käsi kädessä jne. Alkoholi oli älyttömän kallista j kaduilla oli kylttejä alkoholin nauttiminen kielletty. Lähtisin uudestaan milloin vain.

Vierailija
28/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubainkameli kirjoitti:

Mietin että miten näin suomalaisena naisena siellä pääsisi lääkäriin tai muuhun terveydenhoidon piiriin, jos jotain sattuisi? Jos vaikka sairastuu salmonellaan tai jalka katkeaa jossain vuorella kiipeillessä. Entäpä saako periaatteessa harrastaa seksiä hotellissa, jos ei ole naimisissa. Varmaan sen maan naisille olisi kamala rikos, mutta mites turistin näkökulmasta. Eikös käsikkäin kävelykin ole siellä kiellettyä saati suuteleminen julkisella alueella. Olisi kyllä pakko tietää tosi tarkkaan etukäteen, ettei joudu ongelmiin.

Miksei siellä pääsisi lääkäriin ihan niin kuin missä tahansa turistikohteessa? Korkeatasoisia lääkäriasemia vieri vieressä, toki matkavakuutus on hyvä huolehtia kuntoon sillä maksaahan se lääkärissäkäynti. Maan lain mukaan seksiä harrastetaan vain avioliitossa mutta miten luulet että sitä tullaan ihmisten hotellishuoneisiin valvomaan? :D Käsikkäin kävely ja julkinen pussailu on kuulemma kiellettyä mutta jostain syystä eniten käsikynkkää siellä käveli hunnutetut naiset miehineen. 

Vierailija
29/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin ja hyppisin pomppisin bikineissä ja liehuttaisin tukkaa ja takapuolta ja kulauttelisin viskiä suoraan pullosta ja pussailisin miehiä väkisin ja nipistelisin niitä haaroista.

Persemaa.

Vierailija
30/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forssakaan ei erityisemmin kiinnosta, mutta jos tarjolla olisi matka Dubaihin tai matka Forssaan, menisin ehdottomasti Forssaan.

Vierailija
31/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten puhetta taas, pojan kanssa käydään joka vuosi Dubaissa ja hyvin viihdytään. Joku oli huolissaan naisen pääsemisestä sairaalahoitoon, ei tarvitse olla huolissaan, nainen pääsee hoitoon kuten kuka tahansa. Sairaalat on paljon tasokkaampia kuin Suomessa.

Eikä ole kallis paikka, löytyy myös halpoja ravintoloita yms. ei tarvitse olla vain Marinassa tai muulla luksusalueella. Itse käymme mm. pakistanilaisten pitämissä ravintoloissa, ruoka maksaa muutaman euron. Itse olen usein ainoa nainen ravintolassa enkä ole kokenut minkäänlaista ahdistelua tms.

Vierailija
32/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jostain syystä eniten käsikynkkää siellä käveli hunnutetut naiset miehineen. 

Mietipä miksi.

Vierailija
33/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita, että siellä kaikki on todella kallista. Erityisesti vaatteet, mikä on hieman ironista kun ottaa huomioon naisten muodin siellä.

Meinaatko, ettei niillä ole hunnun alla mitään?

Vierailija
34/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisten puhetta taas, pojan kanssa käydään joka vuosi Dubaissa ja hyvin viihdytään. Joku oli huolissaan naisen pääsemisestä sairaalahoitoon, ei tarvitse olla huolissaan, nainen pääsee hoitoon kuten kuka tahansa. Sairaalat on paljon tasokkaampia kuin Suomessa.

Eikä ole kallis paikka, löytyy myös halpoja ravintoloita yms. ei tarvitse olla vain Marinassa tai muulla luksusalueella. Itse käymme mm. pakistanilaisten pitämissä ravintoloissa, ruoka maksaa muutaman euron. Itse olen usein ainoa nainen ravintolassa enkä ole kokenut minkäänlaista ahdistelua tms.

kyllä kouvolassa on kivampaa 

Vierailija
35/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen harha kuvitella ihmisten olevan kateellisia muoviseen islam-diktatuuriin matkustamisesta.

Vierailija
36/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi tukea maata, joka kohtelee vierastyövoimaansa kuten kohtelee.

Ja oikeasti ne köyhät sinne Dubaihin matkustaa; lentoja saa sadallaviidelläkympillä. Ne kenell on varaa lähtevät Karibialle ja muualle kauemmas.

Vierailija
37/37 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi tukea maata, joka kohtelee vierastyövoimaansa kuten kohtelee.

Ja oikeasti ne köyhät sinne Dubaihin matkustaa; lentoja saa sadallaviidelläkympillä. Ne kenell on varaa lähtevät Karibialle ja muualle kauemmas.

Ne, kenellä on varaa, jäävät Eurooppaan. Täällä vasta kallista on matkustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän