Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokemuksen puutteen kanssa olisi helpointa elää?

Vierailija
04.07.2018 |

Kyseessä siis koko elämän mittainen puute.

Minkä kokemuksen puutteen kanssa olisi helpointa elää?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa aamuteetä rakkaan kanssa. En juo teetä.

Vierailija
2/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakka ja tee ovat parhautta. Valitsen siis halauksen. En saa siitä mitään irti sellaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutee. En pidä teestä.

Vierailija
4/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee, kättely, karjalanpiirakka ja ehkä halauskin ovat sellaisia joista voisin luopua. Muista en ikinä. Miljoonia pitäisi maksaa, että eläisin kokematta esimerkiksi suudelmaa.

Vierailija
5/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston lusikka. Rakastan teetä ja karjalanpiirakat on hyviä. Jos vaihtoehtona teen sijaan olisi ollut aamukahvi, niin se. Mutta suomalaiset ovat teenvihaajakahvikansaa.

Vierailija
6/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän tuota alastonta lusikkaa, joka on pääsääntöisesti epämiellyttävä ja hankala asento, ja jonka välttely on huomattavasti helpompaa kuin jonkun kättelyn tai halailun.

Sinänsä itse toivon voivani elää ilman esimerkiksi sotakokemuksia, väkivaltakokemuksia, tai edes pahaa taloudellista romahdusta. Olisin vonut olla vallan tyytyväinen myös kokematta lapseni pitkäaikaissairautta tai johtajan roolia työpaikka-ahdistelutapauksen selvittelyssä. Kaikki kokemukset eivät ole hyvästä.

Vierailija
7/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, oon naimisissa miehen kanssa joka ei osaa pussata eikä me olla enää pussattu yli 15 vuoteen mutta siltikään en voisi kokonaan pussailusta luopua joten vastaan aamutee rakkaan kanssa, juon kyllä teetä mutta harvoin aamulla.

Vierailija
8/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen kättelyn, koska missään ei sanottu, että sitä pitäisi aktiivisesti vältellä. Kukaan ei vaan kättelisi minua.

Vierailija
9/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut aamuteetä rakkaan kanssa, jos sillä tarkotetaan jotain miestä. Ei tulis mieleen niin tehdäkään, en ole mikään hipsteri romantikko.

Minulle rakkaita on vain perheenjäsenet, ja teetä juon vain illalla jos juon. 

Vierailija
10/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kaiken paitsi aamuteen/kahvin ja alastomana lusikassa olemisen. Noista kokemistani en kyllä luopuisi koko elämän ajaksi. Ehkä kättelyä voisin vähentää. Halaaminen ja suutelu kuuluvat ihmisen elon perusjuttuihin, joita ilman en voisi elää.

Vierailija
11/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättely. Nautin kaikista muista listan asioista, mutta kättelyllä ei ole niin väliä.

Vierailija
12/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankeusrangaistus

Pahoinpitelyn uhrius

Sairaalloinen ylipaino

Vierailija
13/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston lounas

Vierailija
14/14 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee, kättely, karjalanpiirakka ja ehkä halauskin ovat sellaisia joista voisin luopua. Muista en ikinä. Miljoonia pitäisi maksaa, että eläisin kokematta esimerkiksi suudelmaa.

Moni elää elämänsä ilman suudelmaa (en laske lapsuudessa saatuja esim. vanhemmilta tms.) Ei kuulu eikä näy miljoonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan