Verikokeisiin meno, mikä ihme minua vaivaa?
Vihdoin ja viimein pyysin lähetettä verikokeisiin. Miksi olen oireillut jo pitkään ärsyttävän raskaasta väsymyksestä, ruokailun jälkeen tila on pahimmillaan. Melko usein tuntuu että voisin oksentaa ja päässä huimaa ja humisee. Luulen, että olen myös laihtunut (en omista vaakaa niin en ole varma painon pudotuksesta) Päänsärkyä on joka päivä..
Voisin listaa jatkaa, mutta onko palstalla saman kokeneita tai esim. sairaanhoitajia?
Kommentit (3)
Mitä jos vaan odotat niiden verikokeiden tulokset ja lääkärin näkemyksen asiasta? Ei kenenkään arvailuista täällä ole mitään hyötyä, niin yleisiä oireita. Tulee ehkä vain turhia pelkoja tms. vastausten myötä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaan odotat niiden verikokeiden tulokset ja lääkärin näkemyksen asiasta? Ei kenenkään arvailuista täällä ole mitään hyötyä, niin yleisiä oireita. Tulee ehkä vain turhia pelkoja tms. vastausten myötä.
Just näin.
Olen lääkäri. Voin antaa sähköpostiosoitteeni, johon voit lähettää listan oireistasi. Annan 100% luotettavan diagnoosin, sekä hoito-ohjeet. Kaikki tämä vain 480 euroa!
Terveisin
Lääkäri Valeria