Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen esiintyminen miehenä

Vierailija
04.07.2018 |

Palstalla on viime aikoina ollut useita esimerkkejä, joissa miehille suunnatussa ketjussa kirjoittaa ilmiselvästi nainen esiintyen miehenä. Miksi tämmöistä tapahtuu ja miksi nainen haluaa antaa miehistä paremman kuvan?

Laitan tähän esimerkit muutamasta tapauksesta. Ovatko nämä kenen kirjoittamia?

A) [quote]En pidä itseäni sinkkuna, koska mielestäni ei voi olla sinkku, jos ei ole koskaan ollut ei-sinkku. En siis tiedä onko mielipiteelläni painoarvoa ja onko tämä vain idealistista haavekuvien pyörittelyä. Ehkä se mikä tulee ensimmäiseksi mieleen on syvä yhteys. Jotain mistä ei tarvitse puhua tai tehdä sopimuksia. Jotain minkä näkee, kun katsoo toista silmiin ja tuntee, kun nukahtaa toisen viereen. Sitä missä ei ei tehdä asioita, koska niitä kuuluu tehdä vaan tehdään, koska se on oikein ja luonnollista. Myös että ollaan toisen tuki, turva ja ystävä. Ollaan yhdessä vaikka ei olla samassa tilassa jatkuvasti ja annetaan tilaa ilman, että siitä tarvitsee kiistellä tai neuvotella.

Lisäksi jos olisi joku lähtisi kanssani olemaan lumisotaa naapuruston mini-jonneja vastaan.[/quote]

B) [quote]Oletko miettinyt, että ehkä emme toimi noin? Ehkä me olemme niitä hiljaisia, hieman arkoja introverttejä, joille on tärkeämpää kumppanissa luonnollisuus, mukavuus ja kyky rakastaa olematta siitä jatkuvasti äänessä. Me näemme jo koulussa sen ihanan takapenkin punapään ja koostamme hänelle kasetin täynnä musaa, joka kuvaa tuntojamme. Me emme kiinnostu misseistä (paitsi Riitta Väisäsen kymppitonnista) vaan siitä naisesta, joka käy keltaiset kumpparit jalassa lähikaupassa.[/quote]

Naisen esiintyminen miehenä

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta pidän tavastasi ajatella.

Uskon, ettei ihminen ole koskaan käynyt kuussa, ufot tutkivat meitä avaruusaluksillaan ja kaivossa asuu näkki.

Vierailija
2/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tunnen itseni verisesti loukatuksi koska tunnen itse olevani se XXX, vielä tunnustamaton ja nimeämätön sukupuolivähemmistön edustaja. Semmoinen, jolla ei ole vielä edes omaa nimikko kulkuetta, mutta joka kuumeisesti haluaa virallistaa suhteen kännykkänsä kanssa ja AV-palstan virallisen tunnustuksen ja hyväksynnän suhteelleen.

Poistamalla tämän kirjoituksen, AV-palsta syyllistyy vähemmistön syrjintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tämä itkujonne tehtailee misogynealoituksia, koska ei pärjää häntä älykkäimmille naisille. Voivoi jonneparkaa. Mene töihin eli get a job!

Vierailija
4/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstoilla käy usein niin, että jotakin keskustelijaa luullaan toistuvaksi eri sukupuolta olevaksi.

Ja itsellenikin on joskus käynyt niin.  Mikäköhön siihen on syynä, mistä siis sukupuoli päätellään ja ratkaiseeko asian esim. enemmän kirjoitustyyli vai itse mielipide?

Vierailija
5/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelupalstoilla käy usein niin, että jotakin keskustelijaa luullaan toistuvaksi eri sukupuolta olevaksi.

Ja itsellenikin on joskus käynyt niin.  Mikäköhön siihen on syynä, mistä siis sukupuoli päätellään ja ratkaiseeko asian esim. enemmän kirjoitustyyli vai itse mielipide?

Minua ainakin on syytelty toistuvasti naiseksi kun olen tuonut näiden tasoteoreetikoiden keskusteluihin tällaisen tavismiehen näkökulmaa joka ei ole oikein istunut heidän teeseihinsä.

Eli näissä keskusteluissa tosiaan se logiikka taitaa mennä niin että kun mielipide on väärä niin se on naisen mielipide eikä siksi kelpaa.

Vierailija
6/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joko molemmat viestit ovat naisen kirjoittamia tai sitten palstan antama kuva miesten ajattelusta ja haluista on virheellinen. Kumpi on todennäköisempää sen voi jokainen tykönään päättää.

Vierailija
7/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin nämä molemmat lainauksissa olevat viestit.

t. mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän